مبل بادی یک نفره طرح آرسنال

ch 0056209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح آرسنال

مبل بادی یک نفره طرح آرسنال محصولی جدید و با کیفیت از سوی شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مستحکم بوده و می توانبا خیال آسوده از آن در هر شرایط جوی استفاده نمود . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و علاوه بر مقاومت بالا ، به طورکامل ضد تعریق بوده و می توانید ساعت های طولانی بر روی این مبل بادی استراحت کنید . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا داراست . طرح رویه این محصول نیز برگرفته شده از رنگ و لوگوی تیم فوتبال آرسنال بوده و طرفداران این تیم می توانند از این محصول در اتاق خود استفاده کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح آرسنال

مبل بادی یک نفره طرح آرسنال

مبل بادی یک نفره طرح آرسنال یکی از سبک ترین و فانتزی ترین مبل های بادی تولید شده برای استفاده در منزل بوده که بیشتر برای سنین کودکان و نوجوانان مورد استفادع قرار می گیرد. این محصول در طرح های دیگری نیز بر اساس سلیقه مصرف کنندگان تولید و عرضه شده است. قابلیت های خوبی مانند کم حجم بودن در این مبل های بادی دیده می شود که امکان حمل و جا به جایی آسوده را برای کاربران خود فراهم می سازد. البته این نوع مبل های بادی به دلیل ضد آب بودن بدنه خود می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در کنار استخر نیز باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این محصول به گونه ای بوده که هنگام نشستن می توان به راحتی روی بدنه حالت دراز کش نیز داشت زیرا بدنه این محصول به صورت شیبدار طراحی شده است. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه طراحی مشبک داشته تا اعضای بدن را به خوبی در بر گیرد. این نوع طراحی موجب می شود تا باعث راحتی بیشتر مصرف کننده شود. بر روی بدنه دو جای مخصوص قرار گیری بطری تعبیه شده که برای نگهداری اشیای کوچک نیز کاربرد خواهند داشت. اما قسمت کف این مبل کمی گود طراحی شده در مدت زمان استفاده عمل هواگیری را انجام دهد تا در برابر حرکت های اضافی در امان باشد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این بدنه به دلیل وزن سبک خود از انعطاف بالایی نیز بهره مند بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم می سازد تا به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار بگیرد. البته همانطور که اشاره کردیم از این مبل بادی می توان در فضای باز و در کنار استخر نیز استفاده کرد به همین جهت در برابر نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. جنس بدنه این مبل ساده بوده و با ضخامت مبل های بادی با کیفیت تر نمی رسد به همین دلیل در برابر اتفاقاتی از جمله برخورد اشیای تیز به بدنه مقاومت کمتری خواهد داشت. البته قابلیت تعمیر در این نوع محصولات که یک مزیت برای آنها محسوب شده باعث می شود تا استفاده از این مبل بادی به یک بار ختم نشود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره طرح آرسنال برابر (طول: 105 سانتی متر ، عرض: 87 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و تمامی بدنه را شامل می شود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. البته زمانی که این مبل را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر شده تا امکان جای گرفتن در هر محل مورد نظری را داشته باشد. تحمل وزن این مبل معادل 80 کیلوگرم بوده که وزنی متناسب با کیفیت و ابعاد این کالا خواهد بود. وزن بسته بندی این کالا هم حدود 1 کیلوگرم می باشد که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی مبل بادی یک نفره آرسنال بسیار آسوده بوده زیرا حجم آن کم می باشد و تنها از طریق یک دریچه باد راه اندازی می شود. برای این کار می بایست یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه نموده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. این محصول باید تا زمانی باد شود که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد کردن هر محصول بادی می تواند در سلامتی آنها بسیار موثر باشد. همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی نیز می تواند تاثیر بالایی در مراقبت هر چه بهتر این محصول داشته باشد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره طرح آرسنال از سبک ترین مبل های بادی با طرح فانتزی بوده که برای سنین کودکان و نوجوانان در منزل و حتی فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در کمترین زمانت ممکن به وسیله پمپ های باد کوچک قابل راه اندازی خواهد بود. این مبل با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 105 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...