مبل بادی یک نفره طرح دار

RK 451463

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح دار

مبل بادی چرمی طرح دار محصولی جدید و با کیفیت می باشد که به سبب طرح های روی بدنه آن ، مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و یک محصول ایده آل برای استراحت های طولانی مدت می باشد . از این مبل می توان برای میهمانی ها و یا استفاده برای تماشای تلویزیون استفاده نمود . همچنین برخی از این مبل برای دفاتر و ادارات نیز استفاده می کنند . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه چرم این محصول به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و حس لذت بخشی به شما دست بدهد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح دار

مبل بادی یک نفره طرح دار

مبل بادی یک نفره طرح دار یکی از سبک ترین و مناسب ترین مبل های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که از کیفیت و ساخت بدنه بسیار مناسبی برخوردار است. این مبل بادی دارای ابعاد و استحکام مناسبی بوده که امکان استفاده برای سنین مختلف را به همراه خواهد داشت. یکی از ویژگی های بسیار مناسب این کالا طراحی بدنه ارگونومیک آن بوده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این مبل بادی همانند دیگر مبل های بادی تولید شده بوده که از لحاظ طراحی بیشتر به مبل های بادی شرکت جیلانگ تشابه خواهد داشت. این بدنه دارای تکیه گاه یکدست بوده که کاملا قسمت کمر و دست ها را پوشش خواهد داد. همچنین طراحی قسمت رویه این محصول نیز به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرند تا در نتیجه جریان هوا بهتر عبور کند تا از تعریق بالای مصرف کنندگان نیز جلوگیری کند. طراحی رویه و رنگ این مبل نیز چهره ای شیک به این مبل بادی بخشیده است. اما طراحی قسمت کف این کالا کمی گود بوده که هنگام استفاده طولانی مدت کاملا هواگیری شده و استحکام لازم را به دست خواهد آورد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه در برابر برخورد آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب از مقاومت خوبی برخوردار خواهد بود. یکی از بهترین ویژگی جس بدنه این مبل بادی انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه بسیار کوچکتر می باشد. این مبل بادی همانند دیگر مدل های مشابه خود در صورت آسیب دیدن از قابلیت تعمیر تضمینی به وسیله بسته تعمیرات مخصوص شرکت اینتکس برخوردار خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول ابعادی معادل (طول: 110 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که هنگام جمع کردن بدنه ابعاد آن نیز بسیار کاهش خواهد یافت. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تیکه گاه کمر می باشد. تحمل وزن این محصول 90 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت و استحکام بدنه تحمل وزن بسیار مناسبی می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل آسوده این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد. برای باد کردن می توان از انواع پمپ های باد محصولات بادی استفاده کرد. البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت درز های آن به مرور زمان آسیب جدی خواهند دید. از دیگر روش های مهم و آسوده برای مراقبت از این مبل بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره طرح دار یکی از شیک ترین و فانتزی ترین مبل های بادی برای استفاده تمامی سنین بوده که از کیفیت و وزن بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این مبل بادی در اندازه و حجم کمی قابل راه اندازی و جمع شدن بوده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این مبل بادی دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمام نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 110 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...