مبل بادی یک نفره طرح گل

ch 002873

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح گل

مبل بادی یک نفره طرح گل یکی از مبل های بادی با کیفیت و با مقاومت می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر بوده و به سبب استفاده از رویه طرح چرم مقاوم ، می توان ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت نمود و از آن استفاده کرد . به کمک این رویه بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید مدت طولانی بر روی آن استراحت کنید .استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این استفاده ، استحکام بالای آن در برابر فشار و همجنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . تحمل وزن 80 کیلوگرمی این محصول نیز موجب این شده است تا یک نفر بتواند به راحتی از آن استفاده کند و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . رویه طرح گل و رنگ آبی این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است و توانسته است توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح گل

مبل بادی یک نفره طرح گل

مبل بادی یک نفره طرح گل یک محصول زیبا و جذاب بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این کالا مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. در ادامه این مبحث قصد داریم ب جزئیات و نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی

مبل بادی یک نفره طرح گل یک محصول با کیفیت و زیبا بوده که رنگ اصلی این محصول ابی می باشد. هم چنین گل های سفید رنگی درون این محصول کار شده است که این تضاد رنگی این محصول را چشم نواز کرده است. این محصول بادی دقیقا شبیه سازی از مبل های راحتی را دارند به گونه ای که سطح نشیمنگاه این محصول دارای فرو رفتگی بوده تا به راحتی بتوانید روی ان مستقر شوید. تکیه گاه این کالا نیز مقداری دارای فرو رفتگی می باشد که در هنگام نشستن بر روی ان به راحتی سر و گردن شما در بهترین حالت خود قرار گیرد. هم چنین این محصول دارای دو عدد تکیه گاه دست بوده که به راحتی دستان خود را بر روی ان قرار داده و می توانید به استراحت بپردازید. علاوه بر ان بدنه این محصول ضد اب تولید شده که می توانید از ان بر  روی اب و حتی داخل استخر نیز استفاده کنید.

جنس و کیفیت بدنه

جنس و کیفیت بدنه همیشه نزد خریداران و مصرف کنندگان در اولویت اصلی بوده و شاید در هنگام خرید مهمترین سوالی که برای مصرف کننده پیش بیاید جنس محصول است. این مبل بادی از جنس رویه PVC طرح چرم بهره می برد که علاوه بر داشتن مقاومت بالا بر  زیبایی این محصول نیز افزوده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC طرح چرم است که مقاومت بالایی دارد. ولی مهمترین بخش این محصول جنس کف ان است که ساخته شده از PVC دو لایه می باشد به گونه ای که در برابر برخوردها و هم چنین تحمل وزن استحکام بالایی دارد.

ابعاد و وزن

مشخصه های این محصول مطابق با استاندارد های جهانی و شرکت های معتبر تولید کننده محصولات بادی می باشد. این کالا دارای ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 70 سانتی متر ، ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد باعث شده تا این محصول جای زیادی را اشغال نکند و به راحتی بتوانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. وزن این محصول در حالت عادی 3 کیلو گرم می باشد که این وزن باعث شده تا جا به جایی ان اسان شود. هم چنین این محصول تا 80 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند که علاوه بر کودکان ، افراد بزرگسال نیز می توانند تا حدودی از ان استفاده کنند.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

روش نصب این محصول بسیار راحت است. معمولا برای باد کردن محصولات بادی پیشنهاد می شود که بعد از خارج کردن محصول از بسته بندی ان را بر روی یک سطح صاف قرار داده و سپس از محفظه های باد تعبیه شده بر روی محصول اقدام به باد کردن ان کنید. در کنار این کالا پمپ باد وجود ندارد پس شما باید با استفاده از پمپ باد خود یا یک وسیله دیگر که بتواند باد را با فشار خارج کند این محصول را باد کنید. برای مراقبت بیشتر از این محصول نیز لازم است تا اول بر روی ان نپرید و از جامپینگ زیاد روی این محصول خود داری کنید و دومین نکته دور کردن اشیا نوک تیز از این محصول است که با رعایت این نکات تا سالیان سال از ان می توانید استفاده کنید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره طرح گل یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که تحمل وزن بالایی دارد و می توانید ان را برای مصرف شخصی یا به عنوان کادو استفاده کنید. این محصول منحصر به فرد را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 90 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودکان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
 دارای تکیه گاه عروسکی
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...