مبل بادی یک نفره طرح KIt Kat

K-58990

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح KIt Kat

مبل بادی یک نفره طرح Kit Kat از سری مبل های بادی یک نفره با طراحی و جنس بدنه ساده بوده که برای استفاده در منزل، حیاط و حتی مسافرت ها تولید شده است. این کالا برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بسیار مناسب بوده و از رنگ بدنه شادی نیز برخوردار می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه تماما طرح چرم بوده که قابلیت ضد آب بودن را برای مصرف کنندگان خود فراهم خواهد ساخت. از همین روی می توان از این کالا در فضای باز نیز استفاده کرد. محصولی که توسط هر گونه پمپ باد محصولات بادی در مدت زمان کمی راه اندازی می شود و به دلیل انعطاف خوب بدنه خود در حجم کمی جمع می شود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح KIt Kat

مبل بادی یک نفره طرح KIt Kat یکی از بهترین و دوست داشتنی مبل های بادی ارزان قیمت بازار می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا در کنار کیفیت مطلبوب می باشد که با وجود قیمت مناسبی که دارد می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. این مبل بادی بدنه قرمز رنگ داشته و توسط شرکت معتبری نیز تولید نشده است از این رو نباید انتظاری در سطح محصولات رده بالای اینتکس و یا مبل های بادی کودک این شرکت مانند مدل کیتی داشته باشید اما در رده قیمتی خود می تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. در ادامه قصد داریم با بررسی تمامی جوانب آن  این محصول را بررسی کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

طراحی و ساخت بدنه این مبل تفاوت چندانی با دیگر مبل های بادی ارزان قیمت بازار یک نفره ندارد. این مبل  بادی دارای تکیه گاهی یک تکه بوده که به یکدیگر وصل می باشند. این تکیه گاه ها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرند تا احساس ناراحتی نداشته باشید. قسمت نشیمنگاه این مبل نیز حالت مواج داشته تا در زمان استفاده حرکتی روی آن نداشته باشید. این محصول دارای زیره گود بوده که موجب می شود تا عمل هواگیری را انجام داده و از تکان خوردن نا خواسته بدنه جلوگیری کند.

ابعاد و وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره ساده معادل طول: 110 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف خواهد بود. ابن ابعاد شامل حالت باد شده این مبل بوده و در صورتی که آن را جمع کنید این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا در نتیجه امکان جای دادن در هر محل مورد نظری فراهم شود. ارتفاع ذکر شده نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین کمتر خواهد بود. تحمل وزن این محصول 90 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت و ابعاد خود تحمل وزنی استاندارد محسوب می شود. وزن بسته بندی آن نیز 1.5 کیلوگرم می باشد که وزنی سبک محسوب می شود و حمل آن بسیار ساده است. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه این مبل بادی از نوع پی وی سی با رویه کاملا جیر بوده که از ضخامت متوسطی برخوردار می باشد. بدنه ای که به دلیل استفاده از روکش براق با طرح های مختلف برای نشست ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد داشت. جنس بدنه این کالا دارای انعطاف بدنه بسیار خوبی بوده به همین دلیل امکان جمع کردن در حجم و اندازه کوچکتری را فراهم خواهد کرد تا به راحتی امکان حمل و جابجایی آن وجود داشته باشد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این محصول قابلیت تعمیر آن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس در صورت آسیب دیدن خواهد بود. قابلیتی که امکان استفاده مجدد از این مبل بادی را فراهم خواهد ساخت.

روش نصب

برای راه اندازی این مبل یکنفره بادی باید از پمپ های باد مخصوص اینتکس و یا بست وی، و یا سایر تولید کنندگان محصولات بادی استفاده نمایید. برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن این کالا کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود بگیرد، در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان با از هم گسستگی درز های آن آسیب خواهد دید. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و انجام حرکات پرشی روی این کالا جلوگیری لازم را در دستور کار قرار داد تا بهترین مراقبت ها برای این مبل بادی صورت گیرد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 110 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 تولید شده در رنگ قرمز
دارای بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...