مبل بادی یک نفره فایربال

ch 0056213

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره فایربال

مبل بادی فایربال یک نفره محصولی متفاوت و مناسب برای استفاده از سنین بالای 6 سال می باشد و به سبب اشستفاده از رنگ های گرم ، این محصول به یک محصول جذاب و عامه پسند تبدیل شده است . بدنه این محصول از پی وی سی بوده و بخش کناری این محصول نیز از همین جنس می باشد . اما در بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا مقاومت محصول در برابر فشار و ضربه بالاتر برود . طرح اژدها قرار داده شده بر روی قسمت تکیه گاه این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره فایربال

مبل بادی یک نفره فایربال

مبل بادی یک نفره طرح فایربال یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و محل کار بوده که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که از لحاظ طراحی و رنگ بدنه دارای تفاوت های زیادی می باشند. این محصول در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی مانند مبل های بادی راحتی تولید شده که از تکیه گاه های دست و کمر بزرگی برخوردار می باشد. بدنه ای که دارای سطح رویه مواج بوده تا هنگام نشستن روی مبل به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این ویژگی موجب می شود تا از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری کند. قسمت کف این محصول کمی گود بوده تا هنگام استفاده در مدت زمان زیاد عمل هواگیری به شکل کامل انجام شود. این کار موجب می شود تا این مبل حرکتی نداشته باشد. از لحاظ رنگ بندی نیز این مبل به صورت تک رنگ تولید شده است.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه این مبل بادی از نوع PVC با رویه کاملا جیر بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. بدنه ای که به دلیل استفاده از روکش جیر برای آن محلی نرم و لطیف برای نشست ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد داشت. جنس بدنه این کالا دارای انعطاف بدنه بسیار خوبی بوده به همین دلیل امکان جمع کردن در حجم و اندازه کوچکتری را فراهم خواهد کرد تا به راحتی در هر مکان قابل حمل باشد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این محصول قابلیت تعمیر آن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس در صورت آسیب دیدن خواهد بود. قابلیتی که امکان استفاده مجدد از این مبل بادی را فراهم خواهد ساخت. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر (طول: 90 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در زمان جمع کردن آن ابعاد بسیار کوچکتری به خود خواهد گرفت. این کار باعث می شود تا حجم این محصول کوچکتر شده و در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این مبل بادی دارای تحمل وزن 80 کیلوگرمی بوده و در صورتی که بیش از حد به این کالا باد بزنید به دلیل فشار بیشتر روی بدنه از تحمل وزن مبل کم خواهد کرد. وزن بسته بندی این محصول نیز 2 کیلوگرم خواهد بود که وزنی بسیار سبک و مناسب می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول در ابتدا می بایست پمپ باد مخصوص محصولات بادی را از شرکت اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. البته برای مراقبت های بهتر و ساده تر از این کالا می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش روی این مبل خودداری کنید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره طرح فایربال از سری مبل های بادی با طرح فانتزی و بدنه تمام جیر بوده که از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. این کالا دارای کیفیت بدنه قابل قبولی نسبت به قیمت داشته و از امکان راه اندازی در کمترین زمان بهره مند خواهد بود. این مبل بادی دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 90 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...