مبل بادی یک نفره مرتفع چند رنگ

ch 041843

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره مرتفع چند رنگ

مبل بادی یک نفره مرتفع محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی می باشد که از مبل های بادی پرطرفدار این شرکت می باشد . دلیل محبوبیت این محصول تکیه گاه مناسب و ارتفاع بلند آن می باشد که می توانید به کمک این ویژگی به راحتی از این محصول برای استفاده های طولانی مدت خود استفاده کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . رویه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و دارای رویه طرح چرم می باشد که می توانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . همچنین استفاده از پی وی سی دولایه در قسمت کف این محصول سبب این شده است تا تحمل وزن آن در برابر فشار و ضربه بالا برود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما درشرکتتهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره مرتفع چند رنگ

مبل بادی یک نفره مرتفع چند رنگ

مبل بادی یک نفره مرتفع باد بدنه چند رنگ یکی از مناسب ترین مبل های بادی تولید شده با طراحی بدنه متفاوت نسبت به بسیاری از مبل های بادی که از کیفیت لازم برای استفاده در مکان های مختلف مورد نظر بهره مند می باشد. این کالا دارای طراحی بدنه فوتبالی بوده و بدنه ای ارگونومیک برای نشستن راحت تر در این کالای بادی بهره مند می باشد. این محصول برای استفاده تمامی سنین از جمله کودکان و نوجوانان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات تکمیلی آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

مبل بادی یک نفره با بدنه طرح فوتبال دارای طراحی بدنه ای با حالت گرد بوده که از تکیه گاه بزرگی برای استفاده راحت تر از این محصول بهره مند می باشد. این مبل دارای نشیمنگاه با طراحی گود مانند داشته که هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده خود داده و به خوبی اعضای بدن را در بر خواهد گرفت. روی بدنه این مبل دو جای مخصوص قرار دادن بطری تعبیه شده که از آنها می توان برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمود. این مبل توسط یک دریچه بادی که روی بدنه تعبیه شده در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه ای که این مبل بادی از آن بهره مند شده از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. جنس بدنه این مبل دارای کیفیت قابل قبولی بوده که با توجه به مقاومت خوب آن در برابر شرایط جوی مختلف امکان استفاده در فضای باز نیز از آن وجود خواهد داشت. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف خوبی بوده که قادر است در حجم بسیار کمتری جمع شده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. همچنین داشتن درز های قوی نیز باعث شده تا مقاومت و تحمل وزن این محصول را افزایش دهد. از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این مبل بادی می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره چند رنگ برابر (قطر: 83 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین پایین خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده و زمانی که باد آن را خالی کرده و این مبل را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. همچنین ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر خواهد بود. این مبل بادی دارای تحمل وزن 90 کیلوگرمی بوده که نسبت به کیفیت و حجم بدنه تحمل وزنی مناسب برای این محصول محسوب می شود. وزن کلی آن نیز 1.5 کیلوگرم خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی مبل بادی یک نفره چند رنگ نیاز به یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی خواهد بود به همین دلیل باید یک پمپ باد از شرکت اینتکس تهیه نمود. سپس با توجه به اندازه درچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا حدی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این مبل باد نزنید تا حالت بسیار سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. از راه های بسیار خوب برای مراقبت و نگهداری از این کالا می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه اشاره نمود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره مرتفع چند رنگ محصولی فانتزی با کیفیت بدنه مناسب برای استراحت های سطحی برای استفاده در منزل و حتی فضای باز که از طراحی بدنه متفاوتی برخوردار می باشد. این کالا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن حجم و وزن مناسب به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوع خانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 قطر 83 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -------
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح ضد تعریق
 قابل استفاده بر روی آب
محل مخصوص قرار گیری لیوان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...