مبل بادی یک نفره نقره ای سبک

chair-008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره نقره ای سبک

مبل بادی یک نفره نقره ای سبک از ارزان ترین مبل های بادی تولید شده با بدنه ضد آب بوده که از کیفیت مناسب نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این محصول یکی از سبک ترین مبل های بادی بوده که قابل استفاده در منزل، مسافرت ها و فضای باز خواهد بود. محصولی که از جنس PVC با رویه طرح چرم ساخته شده و از مقاوت قابل قبولی در برابر نور و گرمای آفتاب برخوردار می باشد. این کالا انعطاف بدنه استانداردی داشته تا قابلیت جمع کردن آن در حجم و ابعاد کوچکتر امکان پذیر باشد. این مبل بادی دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده تا هنگام نشستن در آن احساس راحتی را داشته باشید، زیرا این قسمت از مبل بادی به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرند. یکی از ویژگی های خوب این کالا راه اندازی سریع آن توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی می باشد تا وقت کمی را از مصرف کنندگان بگیرد. این مبل بادی یک نفره می تواند برای استفاده در اتاق های خواب نیز گزینه مناسبی باشد.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره نقره ای سبک

مبل بادی یک نفره نقره ای سبک

مبل بادی یک نفره نقره ای محصولی سبک و راحت برای استراحت سطحی در منزل و همچنین محل کار بوده که دارای طراحی بدنه کم حجم می باشد. این مبل بادی به دلیل داشتن کیفیت معمولی در ساخت خود از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار بوده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. مبل های بادی زیادی در این سبک تولید شده که همگی دارای وزن و حجم بسیار مناسبی می باشند به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهند بود. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت این مبل بادی یک نفره همانند بسیاری از مبل های بادی دیگر بوده که از نشیمنگاه و تکیه گاهی متناسب با ابعاد بدنه برخوردار می باشد. قسمت رویه آن به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد بود. قسمت کف این مبل کمی به صورت گود طراحی شده تا در مدت زمان استفاده عمل هواگیری را به خوبی انجام داده تا از حرکت های اضافی دور بماند. یکی از قابلیت مهم طراحی و ساخت بدنه این محصول جایگری کم آن می باشد. برای طراحی یک مبل بادی به منظور کمجا بودن تنها کم کردن حجم بدنه ملاک نخواهد بود. با این وجود این مبل بادی می تواند برای تمامی سنین مورد استفاده قرار گیرد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه مبل بادی یک نفره نقره ای از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در معرض نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه ای که با داشتن ضخامت معمولی از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل شدن باشد. قابلیتی که موجب می شود تا به راحتی این محصول را حمل و جا به جا کرد. این بدنه یکی از مهمترین ویژگی های آن که در تمامی محصولات بادی دیده می شود قابلیت تعمیر می باشد. بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. البته تعمیر هر نوع محصول بادی و یا پیش ساخته به وسیله تعمیر کاران شرکت اینتکس نیز با ضمانت قابل انجام خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی نقره ای یک نفره معادل (طول: 80 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 75 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای استفاده تمامی سنین خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و تمامی قسمت های بدنه را در بر می گیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر خواهد بود. اما زمانی که این مبل بادی را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر شده تا جایی که به راحتی در هر محل مورد نظری جای خواهد گرفت. این محصول دارای تحمل وزن 90 کیلوگرمی بوده که برای چنین جنس بدنه و ابعادی مقداری مناسب به نظر می رسد. البته مقدار باد بدنه نیز می تواند در تحمل وزن این مبل بادی تاثیر گذار باشد. وزن بسته بندی آن نیز 1.8 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول ابتدا می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را به این دریچه ها وصل کرد و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین رعایت مقدار باد زدن به این محصول می تواند در سلامتی این کالا بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی نیز در مراقرت و نگهداری از این مبل بادی بسیار موثر خواهد بود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره نقره ای یکی از سبک ترین و کم جا ترین مبل های بادی برای استراحت های سطحی و تماشای تلویزیون و حتی بازی های رایانه ای بوده که بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار تولید شده است. این محصول نسبت به کیفیت خود دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده به همین دلیل فروش بالایی را نیز در بازار محصولات بادی داشته است. این کالا به وسیله پمپ های باد دستی نیز در کمترین زمان قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 80 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه موج دار
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...