مبل بادی یک نفره ژله ای اینتکس

intex 68594

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره ژله ای اینتکس

مبل بادی یک نفره ژله ای اینتکس یکی دیگر از زیبا ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی مخصوص استفاده در منزل و همچنین مسافرت ها بوده که کاملا ساخته شده از جنس PVC شفاف با رویه مواج می باشد. محصولی که می تواند با طراحی خاصی که در برون و قسمت بیرونی آن صورت گرفته به دکوراسیون هر مکانی جلوه دهد. همچنین این سری از مبل های اینتکس نیز از رنگبندی مختلف برخوردار هستند. اما این محصول از هر نقطه در در برابر آب مقاوم خواهد بود به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در سواحل مختلف نیز از آن استفاده نمود. در کنار این مبل یک پمپ باد دستی برای راه اندازی آن قرار داده شده است. 

مبل بادی یک نفره ژله ای اینتکس

مبل بادی ژله ای یک نفره از سری مبل های بادی جدید این شرکت برای سنین مختلف بوده که از طراحی و رنگبندی بدنه بسیار شیک و زیبایی بهره می برد. این مبل از متفاوت ترین مبل های بادی از نظر طراحی بدنه بوده که استفاده از آن در هر مکانی امکان پذیر خواهد بود. مبلی که تاثیر خوبی در تغییر دکوراسیون محل استفاده داشته و به ان محل زیبایی خاصی می بخشد. این محصول از ویژگی های خوبی همچون سبک و کم حجم بودن برخوردار بوده که از مزیت های آن محسوب خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با مبل ژله ای در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی کلی بدنه این مبل همانند سایر مبل های بادی تولید شده بوده و از نشیمنگاه و تکیه گاه هایی با رویه مواج بهره می برد. این حالت مواج بودن می تواند کمک زیادی در استفاده راحت و لذت بخش از این مبل بکند. بدنه ای با حالت مربعی شکل که از تکیه گاه های مخصوص دست و کمر به شکل سرخود برخوردار می باشد. این تکیه گاه ها با باد زدن بدنه اصلی به صورت خودکار راه اندازی می شوند. تکیه گاه هایی که به خوبی تمامی اعضای بدن را پوشش داده و به هیچ وجه در آن احساس ناراحتی نخواهید کرد. گفتنی است که نشیمنگاه این مبل نیز کمی گود بوده که این ویژگی نیز می تواند قابلیت طبی بودن را برای مصرف کننده به همراه سایر ویژگی های بدنه داشته باشد. گود بودن قسمت زیرین مبل هم می تواند باعث جذب شدن بر روی تمامی انواع کاشی ها شود تا از حرکت های اضافی به دور باشد. لایه هاس قسمت داخلی این محصول نیز به گونه ای طراحی شده تا علاوه بر ایجاد مقاومت و تحمل وزن بالا به زیبایی آن نیز بیفزاید.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی ژله ای معادل (طول: 104 سانتی متر ، عرض: 117 سانتی متر ، ارتفاع: 68 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان جمع کردن آن حجم بسیار کمتری را به خود می گیرد. این حجم کم سبب می شود تا به راحتی از این مبل در هر مکانی استفاده شود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. ارتفاع مفید نشیمنگاه از سطح زمین حدود 30 سانتی متر می باشد. اما طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن این کالا تا 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی قابل قبول و مناسب برای این مبل خواهد بود. در حالی که اگر مبل را به صورت استاندارد باد کنیم می توانیم تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی اضافه نماییم. با تمام این ویژگی ها وزن این مبل حدود 4 کیلوگرم بوده که با توجه به حجم کم خود به راحتی در هر سفری قابل حمل خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه مبل ژله ای از نوع پلاستیک PVC تمام شفاف در رنگ صورتی می باشد. این بدنه تمام شفاف علاوه بر تاثیر فراوان در زیبایی این کالا به صورت کامل آن را ضد آب نیز کرده است. با توجه به این جنس بدنه و طراحی خوب آن می توان از این مبل بر روی آب های کم عمق و آرام نیز به کار برد. بدنه ای که حتی می تواند در فضای باز و زیر نور و حرارت آفتاب نیز بدون هیچ مشکلی استفاده شود. انعطاف بالای بدنه این محصول نیز از دیگر ویژگی های و مزیت های این محصول بوده که در جمع شدن راحت و کم حجم بدنه تاثیر مستقیم و بالایی را خواهد داشت. این مبل بادی و تمامی همنوعان خود از قابلیت تعمیر برخوردار بوده که توسط چسب های مخصوص تعمیر اینتکس به راحتی قابل ترمیم خواهند بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست آن را بر روی سطحی مطمئن و صاف پهن نموده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نماییم. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. همپنین از باد زدن بیش از حد بدنه که سبب می شود تا حالت سفت را به خود بگیرد خودداری نمود. برای جمع نمودن و خالی کردن باد بدنه کافیست به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. برای مراقبت از این مبل هم بهتر است از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن خودداری کرد. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول نیز می تواند در مراقبت و نگهداری این وسیله بادی موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره ژله ای اینتکس از جذاب ترین و شیک ترین مبل های بادی تولید شده تا کنون بوده که از کیفیت و قسمت بسیار خوبی برخوردار است. مبلی که با داشتن وزن و حجم کم علاوه بر منزل و محل کار قابل استفاده در سفر های مختلفی نیز خواهد بود. طراحی مناسب و ارگونومیک بدنه هم از دیگر ویژگی های این محصول خواهد بود. این محصول با مهلت تست 48 ساعته و تولید شده در سه رنگ متفاوت توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 104 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 68 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
ساختار رویهموج دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای رنگبندی
 کاملا ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...