مبل بادی Bruins یک نفره

ch 005872

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی Bruins یک نفره

مبل بادی یک نفره Bruins ار مبل های پرطرفدار و محبوب می باشد که در این مدت زمان کم عرضه توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . یکی از مهمترین ویژگی های این محصول زیبایی منحصر به فرد آن می باشد که همانند یک مبل سلطنتی طراحی شده است . روبه پی وی سی چرمی این محصول نیز به ضد تعریق شدن محصول کم بسزایی نموده است . در قسمت جلو و پشت این محصول کلمه B را مشاهده می کنید که با طرحی زیبا بر روی مبل قرار گرفته است که مخفف مدل این محصول می باشد . تحمل وزن 120 کیلوگرمی این محصول نیزسبب این می شود تا 90 % افراد بتوانند از این محصول استفاده کنند . البته با کم کردن مقداری از باد محصول می توانید این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی Bruins

مبل بادی یک نفره مدل Bruins از سری مبل های بادی یک نفره با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب نسبت به کیفیت خود بوده که بیشتر برای استفاده در منزل و فضای باز به کار می رود. این محصول طراحی بدنه استانداردی داشته که امکان استفاده برای تمامی سنین را فراهم خواهد کرد. مبل های بادی زیادی در این سبک و جنس تولید شده اند که هر کدام از نظر ساختار ظاهری تفاوت های محسوسی با هم دارند اما از نظر کیفیت به یکدیگر نزدیک می باشند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی بدنه این مبل یک نفره طراحی مشابه سایر مبل های بادی داشته و از تکیه گاه هایی استاندارد نسبت به ابعاد بدنه اصلی برخوردار می باشد. طراحی قسمت رویه تیکه گاه و نشیمنگاه به شکل مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. این ویژگی موجب می شود تا باعث عبور بهتر جریان هوا شده و در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. قسمت کف این مبل بادی کمی به صورت گود طراحی شده تا هنگام استفاده در مدت زمان زیاد عمل هواگیری در این قسمت انجام شده و به زمین جذب شود تا از حرکت های اضافی دور بماند. همچنین دو جای مخصوص بطری نیز در قسمت تکیه گاه دست تعبیه شده که برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه این مبل از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم براق بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه به دلیل مقاومت بالا در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. جنس بدنه ای که دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده به همین جهت در حجم اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن می باشد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی آسوده تری برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. از دیگر مزیت های این مبل و دیگر محصولات بادی می توان به قابلیت تعمیر آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود. به همین دلیل امکان استفاده مجدد از این محصول وجود خواهد داشت.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره مشکی ابعادی برابر (طول: 107 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این مبل بوده که در زمان جمع کردن مبل این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری برای حمل جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. این مبل دارازی تحمل وزن 120 کیلوگرمی بوده که برای این مبل یک نفره مقدار بسیار مناسبی می باشد. این تحمل وزن نشان دهنده کیفیت و مقاوکمت بالای لایه های داخلی بدنه و درز های آن می باشد. البته در صورتی که بیش از حد به این مبل باد زده شده و حالت سفت به خود بگیرد یقینا به دلیل فشار بیشتر روی مبل تحمل وزن آن نیز کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 5 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای این مبل بادی با کیفیت می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست ابتدا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. بنابراین مقدار باد زدن به این مبل می تواند در مراقبت و نگهداری از این محصول بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه مبل خودداری کنید تا این کالا تا چند سال به راحتی برای مصرف کننده قابل استفاده باشد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره مدل Bruins از سری مبل های بادی با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بدنه بالا بوده که دارای وزن و حجمی مناسب برای استفاده در هر محل مورد نظر می باشد. این کالا دارای طراحی بدنه راحتی بوده که هنگام استفاده احساس خستگی در مصرف کننده ایجاد نخواهد کرد. همچنین دو جای مخصوص بطری روی بدنه تعبیه شده و کامل از ضد آب خواهد بود. این مبل بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسالی
 دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...