مبل شنی بزرگسال طرح دار

bin-3926

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال طرح دار

مبل شنی بزرگسال طرح دار از سری مبل های شنی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . جنس رویه این مبل شنی از پارچه پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . علاوه بر آن وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی می باشد . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده از آن احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی نیز 100 کیلو گرم می باشد . مبل شنی بزرگسال طرح دار با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال طرح دار

مبل شنی بزرگسال طرح دار یکی از مبل های شنی با کیفیت وزیبا می باشد که مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین مکان هایی می باشد که از فضای کمی برای قرارگیری مبل برخوردار هستند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال طرح دار همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در ساختار این محصول از طرح های شاد و رنگی استفاده شده است که حالتی آرامش بخش را به خود گرفته است و مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و یا اتاق خواب می باشد . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جدا کرده رویه ازبخش داخلی کنید و علاوه بر تعویض رویه اقدام به تعویض اجزای داخلی نیز نمایید که یکی از ویژگی های کلیدی به شمار می آید و در افزایش طول عمر این محصول نقش بسزایی را ایفا می کند . این مبل شنی در طرح ها و رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل شنی بزرگسال طرح دار از نوع پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت یا فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و هپ چیر استفاده شده است و بهترین حالت را برای بدن شما به هنگام استفاده فراهم می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه داشته باشید قابلیت تحمل وزن می باشد ، قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این مبل شنی برابر با 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ابعاد این مبل شنی به مشخصات ( طول : 74 سانتی متر ، عرض : 74 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای پدید آورنده برای شما است .

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال طرح دار یکی از برترین و با کیفیت ترین مبل های شنی می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس رویه این محصول از پلی استر و در ساختار داخلی آن از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از اعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و بهترین جالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . مبل شنی بزرگسال طرح دار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن در منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

طول 74 سانتی متر
عرض 74 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه طرح دار
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...