مبل شنی توپی قهوه ای آبی مخمل

intex 70104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی توپی قهوه ای آبی مخمل

مبل شنی طرح توپ اینتکس در رنگ قهوه ای آبی از دیگر مبل های نوع هپی چیر بوده که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک و ضد حساسیت می باشد. محصولی که دارای ابعاد طول: 115 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر و ارتفاع: 85 سانتی متر بوده که قادر است تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل نماید. این مبل از قابلیت هایی همچون ضد تعرق بودن به دلیل استفاده از روکش مخمل و همچنین انعطاف بالا برای لذت بیشتر در هنگام استفاده از مبل بهره مند است. همانند مدل های دیگر خود از این کالا می توان در منزل و حتی محل کار شخصی استفاده نمود.

مبل های شنی امروزه یکی از کاربردی ترین نوع مبل های می باشد که در خانه ها و محیط های کاری و شخصی به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرند . مبل شنی توپی قهوه ای آبی مخمل از سری پر فروش ترین و محبوب ترین مبل های تولیدی امروزی با طراحی زیبا و در رنگبندی متنوع و شاد می باشد که توسط فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی مبل های شنی داخلی و خارجی می باشد به بازارهای ایران عرضه شده است . تنوع رنگی بالا و رویه مخمل نرم و ضد سایش این محصول را می توان از جمله نقاط قوت آن دانست . در ادامه این مطلب اقدام به بررسی این محصول می کنیم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی می کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

نقد و بررسی مبل شنی توپی قهوه ای آبی مخمل

 

رویه این مبل شنی زیبا از جنس پارچه مخمل می باشد که کیفیت ساخت بالا و خصوصیت ضد سایش آن زبان زد است . رویه ضد سایش بدین منظور می باشد که به هنگام کشیده شدن بدن بر روی این نوع رویه ، خراش بر روی بدن ایجاد نمی شود و با خیالی راحت می تواند مورد استفاده بزرگسالان و حتی کودمان قرار بگیرد . این محصول دارای ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس و همچنین تمامی مراحل خدمات پس از فروش می باشد که از این رو ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت را برای شما فراهم کرده است .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید این مبل شنی دارای نشیمنگاهی فرو رفته می باشد که به خوبی حالت بدن را به خود می گیرد و در بخش عقب نشیمنگاه ، تکیه گاهی نسبتا بلند ایجاد می شود که کمر را در بر گرفته و استفاده طولانی مدت آن به کمر آسیب نمی رساند . پارچه مورد استفاده در بدنه این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو است و این امر در تمیزی مبل نقش بسزایی را ایفا می کند . شستشوی این مبل شنی با راحتی هر چه تمام تر امکان پذیر می باشد و همچنین باید توجه داشته باشید که پس از شستشو ، آن را در محیطی باز قرار داده تا پس از خشک شدن مورد استفاده قرار بگیرد .

در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت و فوم خرد شده مخصوص در تراکم بالا استفاده شده است که قابلیت تعویض دارد . قابلیت تعویض بدین معنا می باشد که به هنگام آسیب رسیدن به دلایل مختلف به مواد داخلی به راحتی می توانید اقدام به تعویض آن نمایید . تعویض مواد داخلی توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است به راحتی امکان پذیر می باشد . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی فروش مبل شنی و هپی چیر قابلیت تهیه مواد داخلی به صورت جداگانه را برای مشتریان خود فراهم آورده است .

وزن این محصول 5کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این سبک بودن موجب سهولت در جا به جایی مبل شنی در محیط های خانگی و کاری می شود . اما رده سنی استفاده از این مبل شنی برای کودکان و بزرگسالان است و قابلیت تحملی وزن آن برابر با 135 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل شنی توپی قهوه ای آبی مخمل با کیفیت ایده آل و قیمت تخفیف خورده در حراج تابستانی برای شما عزیزان در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • مبل شنی توپی قهوه ای آبی مخمل
  • طول: 115 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم
  • کد محصول: intex 70104

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...