مبل شنی سبز و ابی اینتکس

mbl-1052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سبز و ابی اینتکس

مبل شنی سبز و ابی اینتکس محصولی زیبا و دیدنی است که همان طور که از اسمش پیداست از دو رنگ فوق العاده زیبا و شاد ساخته شده است. در همین خصوص باید عنوان نمود که بخش های کناری این کالا به صورت کامل از رنگ ابی و بخش های اصلی مانند تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول نیز سبز رنگ است. ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر یک مبل شنی چشم نواز را به وجود اورده است. در کنار این موارد باید عنوان نمود که این کالا ارگونومی ساخت بسیار جذابی دارد به گونه ای که با مقداری شیب ملایم می توانید به راحتی بر روی این محصول تکیه داده و از ان استفاده کنید. هم چنین وزن کم این محصول در کنار تحمل وزن بالای ان باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این کالا اتکا کرده و ان را خریداری نمایید. این محصول زیبا و دیدنی هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس در ایران در دسترس شماست.

نقد و بررسی مبل شنی سبز و ابی اینتکس

مبل شنی سبز و ابی اینتکس

مبل شنی سبز و ابی اینتکس هم از دیگر محصولات جدید این شرکت می باشد که با دارا بودن دو رنگ جذاب و ترکیب و قرار گیری ان ها در کنار یکدیگر یک محصول فوق العاده با کیفیت و خاص را روانه بازار کرده است. این محصول ساختاری فوق العاده دارد و بسیار نرم و راحت می باشد که قصد داریم در ادامه این مطلب به صورت کامل ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید راجب طراحی این محصول صحبت کنیم که ساختاری گرد دارد. این کالا به گونه ای طراحی شده که فرد در هنگام مشستن بر روی ان بهترین ارگونومی ممکن را برای استراحت می تواند به بدن خود ببخشد و به راحتی هر چه تمام تر نرمی را احساس کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت شیار دار طراحی شده که فرد با نشستن بر روی ان می تواند احساس راحتی داشته باشد. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به سمت داخل شیب ملایمی دارد که در هناگ تکیه دادن به ان کمر شما بهترین شکل را به خود می گیرد. علاوه بر این ها در قسمت بالایی این محصول هم یک عدد دستگیره حمل و نقل دیده می شود که می توانید به سادگی با در دست گرفتن این قسمت این مبل شنی را به راحتی حمل و جا به جا کنید. علاوه بر این ها این محصول از دو رنگ ابی و سبز ساخته شده است. بخش های کناری این محصول به صورت ساده و یکدست ابی رنگ بوده و بخش اصلی تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول نیز سبز رنگ می باشد که فوق العاده زیباست.

جنس بدنه

بدنه و ساختار این مبل شنی یکی از مقاوم ترین نمونه های موجود در بازار را به خود اختصاص داده است که با خیال راحت می توانید به ان اطمینان کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول ساخته شده از پارپه مخمل بوده و بسیار با کیفیت است. هم چنین داخل این محصول نیز از فیبر پر شده است که کیفیت بسیار بالایی داشته و نرمی و لطافت را هم به این مبل شنی افزوده است.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب برای استفاده یک نفر می باشد و ساختار کلی ان هم این مسئله را نشان می دهد. هم چنین این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک و پرتابل می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول تحمل وزن بالای این کالاست که تا 150کیلو گرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند. هم چنین این محصول در طول ، عرض و ارتفاع هم اندازه 71 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما پس از خریداری کردن این محصول بایستی ان را در مکان مورد نظر خود قرار دهید تا بتوانید بهترین استفاده را از ان ببرید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا به دلیلداشتن وزن کم به راحتی قابل حمل خواهد بود و می توانید در صورت عدم رضایت از مکان قرار گیری ان به سادگی ان را جا به جا نمایید. هم چنین باید پس از قرار دادن ان در جای مناسب اقدام به مراقبت از این کالا کنید تا بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. نکته مهم در مراقبت از این کالا دور کردن اشیا نوک تیز و هم چنین عدم جامپینگ بر روی این محصول است. البته نکات دیگری هم شامل می شود که با رعایت کردن همه این موارد می توانید سلامت این محصول را حفظ کنید.

جمع بندی

مبل شنی سبز و ابی اینتکس محصولی خاص و زیباست که ساختاری با کیفیت داشته و مناسب برای استفاده در داخل منزل ، محیط کار یا هر مکان دیگری می باشد. این محصول هم چنین قابلیت تعویض ساختار داخلی را هم دارا بوده و بدنه ای انعطاف پذیر دارد که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این مبل شنی را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 71 سانتی متر
عرض 71 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
رنگ محصول سبز - ابی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...