مبل و کاناپه بادی با میز کودک

SC-64021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل و کاناپه بادی با میز کودک

مبل و کاناپه بادی با میز کودک یکی از متفاوت ترین محصولات بادی مخصوص کودکان بوده که همگی در یک مجموعه و بسته بندی به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این کالا در واقع دارای یک مبل بادی ، کاناپه بادی و میز بادی مجزا بوده که هر کدام ساخته شده از جنس PVC با رویه روکش طرح چرم می باشند. قسمت نشیمنگاه هر سه محصول از نوع مخمل بوده که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن از تعریق بالای مصرف کننده نیز جلوگیری لازم را به عمل خواهد آورد. این مجموعه بادی بیشتر برای استفاده در منزل به منظور استراحت های سطحی و تفریحات کودکان تولید شده است. هر کدام از این محصولات بادی توسط تمام انواع پمپ های باد راه اندازی شده و قابل حمل و استفاده در مسافرت ها نیز خواهند بود.

نقد و بررسی مبل و کاناپه بادی با میز کودک

مبل و کاناپه بادی با میز کودک

 

یکی از بهترین مجموعه محصولات بادی برای استراحت های سطحی برای سنین کودکان با طراحی بسیار زیبا و شیک بوده که در میان یکی از بهترین مجموعه محصولات بادی برای استفاده در منزل و حتی در فضای باز خواهد بود. این محصول دارای یک مبل بادی، یک کاناپه بادی و یک میز بادی بوده که به عنوان زیر پایه مجزا نیز قابل استفاده خواهد بود. مجموعه ای که می تواند برای کودکان میمهمان نیز در منزل خود از کاربرد بالایی برخوردار باشد. طراحی و رنگبندی شیک و کودک پسندانه این محصول نیز از ویژگی های خوب این کالا بوده تا تاثیر خوبی در روحیه فرزندان شما بگذارد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید تا به توضیحات کامل تک تک این محصولات بپردازیم...

طراحی و ساخت

 

مبل بادی و کاناپه بادی هر دو طراحی مشابه هم داشته و از طراحی بدنه یکسانی نیز برخوردار می باشند. مبل بادی و کاناپه بادی این مجموعه دارای تکیه گاه های با طراحی مجزا بوده و هر دو دارای نشیمنگاهی مواج می باشند تا هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی فرا گیرند تا احساس راحتی به فرزندان شما منتقل کند. هر دوی آنها دارای دو دریچه باد مجزا بوده که یکی در بدنه اصلی و دیگری نیز در تکیه گاه سرخود آن تعبیه شده است تا برای راه اندازی کامل این دو محصول بادی نیاز به باد کردن آنها از هر دو دریچه باشد. میز این محصول نیز به صورت گرد طراحی شده و به دلیل داشتن ارتفاع مناسب می توان از آن به عنوان زیر پایه نیز استفاده کرد تا امکان دراز کشیدن نیز روی این محصولات وجود داشته باشد. 

 

جنس بدنه

 

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده و از طرح گل برای قسمت رویه آن برای ایجاد ظاهری شیک استفاده شده است. این نوع جنس بدنه کاملا در برابر برخورد آب مقاوم بوده و در برابر نور و گرمای آفتاب نیز از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود. به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. یکی از ویژگی های خوب این نوع جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع کردن آنها در حجم و اندازه بسیار کمتر می باشد تا حمل و جا به جایی آنها بسیار آسوده تر و راحت تر باشد. جنس بدنه زیر پایه نیز از نوع PVC با رویه طرح چرم بوده و کیفیت مشابه مبل و کاناپه بادی خواهد داشت. از قابلیت های مهمی که این نوع محصولات بادی داشته قابلیت تعمیر تضمینی آنها به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد. بنابراین در صورت آسیب دیدن به راحتی به وسیله این بسته تعمیرات قابل ترمیم خواهد بود.

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

 

هر کدام از محصولات این مجموعه دارای ابعاد متفاوتی می باشند اما در مجموع و در حالت جمع شده و بسته بندی شده ابعاد بسیار کمی دارند تا به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل و جا به جایی باشند. اما ابعاد مبل این مجموعه معادل (طول: 38 سانتی متر ، عرض: 38 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده و کاناپه بادی آن نیز دارای ابعاد (طول: 76 سانتی متر ، عرض: 43 سانتی متر ، ارتفاع: 33 سانتی متر) می باشد. مبل این مجموعه به راحتی یک نفر را در خود جای داده و کاناپه بادی نیز ظرفیت دو نفر را خواهد داشت. در مجموع هر دوی این محصولات بادی برای سنین کودکان بالای 3 سال می تواند مناسب باشد. ابعاد ذکر شده برای هر دوی آنها ابعاد حالت باد شده بوده و ارتفاع آنها نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما زیر پایه بادی مجزای این مجموعه با داشتن ارتفاع بلند نسبت به نشیمنگاه مبل و کاناپه از زمین و ابعاد (طول: 33 سانتی متر ، عرض: 33 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) می تواند به عنوان صندلی بادی بدون پشتی نیز استفاده شود. تحمل وزن مبل برابر 20 و کاناپه نیز 40 کیلوگرم خواهد بود. البته اندازه باد کردن این هر دوی آنها در تحمل وزن آنها نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. وزن این مجموعه بادی کودک 2.3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک و مناسب برای این محصول خواهد بود تا امکان حمل آن به وسیله دست نیز به سادگی فراهم باشد.

 

نحوه راه اندازی و مراقبت

 

برای راه اندازی این محصولات بادی کافیست پس از فراهم نمودن پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد آنها را باد نکنید تا حالت بسیار سفت به خود نگیرند زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آنها آسیب جدی خواهند دید. در واقع یکی از بهترین روش های مراقبت از این کالا استاندارد باد کردن آنها می باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن نیز موجب می شود تا بهترین مراقبت و نگهداری برای این محصولات بادی صورت بگیرد.

 

جمع بندی

 

مبل و کاناپه بادی کودک با زیر پایه بادی یکی از مناسب ترین مجموعه محصولات بادی برای کودکان بوده که دارای وزنی بسیار سبک و کم حجم می باشند. این کالا یکی از مناسب ترین گزینه های برای استفاده در منزل و حتی در مسافرت ها بوده که برای استراحت های سطحی در مدت زمان های کوتاه استفاده می شوند. طراحی بدنه مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه نیز از ویژگی هایی بوده که باعث می شود تا این کالا فروش و طرفداران بسیار بالایی داشته باشد. این مجموعه دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و تسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن (مبل) (کاناپه) (20) (40) کیلو گرم
 طول (مبل) (کاناپه) (میز) (38) (76) (33) سانتی متر
 عرض (مبل) (کاناپه) (میز) (38) (43) (33) سانتی متر
 ارتفاع (مبل) (کاناپه) (میز) (28) (33) (25) سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل و کاناپهیک و دو نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ بدنه زیبا
 دارای تکیه گاه جداگانه متصل به بدنه
 دارای میز بادی مجزا
بدنه ضد تعریق و نرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...