مواد داخل هپی چیر

111211

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مواد داخل هپی چیر

مواد داخل هپی چیر از سری تولیدات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد که برای راحتی شما مشتریان عزیز و ترمیم مبل های شنی شما به تازگی تولید و روانه بازار شده است. همان طور که می دانید محتویات داخلی مبل های شنی و هپی چیر ها از یونولیت یا همان فیبر می باشد که با توجه به نوع استفاده شما تغییر شکل و حالت می دهد. این محصولات نرمی و لطافت فوق العاده ای دارند و ذرات کوچکی هستند که در کنار هم تشکیل حالت مبل شنی را می دهند. شما با توجه به نوع نشستن و حرکت دادن مبل شنی خود به مرور زمان احساس خواهید کرد که محتویات داخل ان نشست کرده و فرو می رود و به مرور زمان سطح ان به نزدیکی زمین می رسد که دیگر قابل نشستن و استفاده نیست. به همین دلیل نیاز است که محتویات ان پس از یک بازه زمانی تعویض شود. در همین جهت شرکت تهران اینتکس بهترین کیفیت این فیبر را با قیمت کیلویی 35 هزار تومان روانه بازار کرده است که دیگر نیازی ندارید تا برای تهیه ان چندین مغازه را پرس و جو کرده و ان را خریداری کنید. هم چنین شما به سادگی با توجه به نوع ساخت مبل شنی و هپی چیر خود می توانید فیبرهای داخلی و کهنه را به سادگی تخلیه کرده و این محصول را در عرض چند ثانیه جایگزین ان کنید و سپس با نشستن بر روی ان باعث شوید تا به طور مجدد شکل دلخواه شما را به خود بگیرد. هم اکنون می توانید جهت خرید این محصول از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران اقدام کرده و در اسرع وقت این کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

احتمالا برای شما جالب باشد که بدانید مواد داخل هپی چیر از چیست ، مبل هپی چیر ها همانطور که می دانید یکی از راحتی ترین نوع مبل ها هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید . ساختار و نوع تولید مبل هپی چیر نیز به مانند مبل شنی است و به مانند آن ها با استفاده از یونولیت ها پر می شوند ، به همین دلیل است که این محصولات بسیار نرم و راحت هستند . یونولیت هایی که در داخل مبل شنی یا مبل هپی چیر ریخته می شود به صورت خرد شده است و می توانید شکل آن را در تصویر بالا مشاهده کنید ، این مواد خاصیت اسفنجی و بسیار نرمی دارند که به بهترین شکل ممکن قابلیت تغییر فرم دارند ، برای همین است که شما بیشتر از هر مبل دیگری از این مبل ها احساس راحتی خواهید کرد . حال شاید برای شما سوال باشد که چرا مواد داخل هپی چیر به صورت جداگانه به فروش می رسد ؟

هپی چیر ها به مرور زمان و با استفاده کردن طولانی مدت ممکن است افت و نشست داشته باشد . این افت و نشست در مبل های شنی به این دلیل است که یونولیت های قرار گرفته در داخل هپی چیر ها فشرده شده اند و سایز قبل خود را ندارند . چرا که افراد با نشستن بر روی مبل ، به آن فشار وارد می کنند . نشست و افت مبل شنی به موارد زیاد دیگری نیز ارتباط دارد که یکی از مهم ترین آن ها کیفیت یونولیت می باشد . اگر شما هپی چیر خود را از یک فروشگاه معتبر و یا از یک نمایندگی فروش هپی چیر خریداری کرده باشید ، می توایند این اطمینان را داشته باشید که مبل شنی و هپی چیر شما عمر بالایی را خواهد داشت و به مرور زمان افت کردن مبل بروز خواهد داد . 

مورد بعدی که به آن نیز اشاره شد ، استفاده کردن از مبل شنی می باشد ، اگر شما زمان زیادی را از مبل شنی استفاده کنید مطمعنا فشرده شدن مبل شنی زودتر اتفاق خواهد افتاد ، همچنین وزن شما نیز بسیار موثر است . البته با اشاره به تمامی موارد ، جای نگرانی برای شما از این بابت نخواهد بود . برای اینکه اگر با این مشکل مواجه شدید ، می توانید مواد داخل هپی چیر را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن برای شارژ کردن مجدد هپی چیر استفاده کنید . قیمت مواد داخل هپی چیر بسیار ارزان بوده و البته به ظرفیت مبل هپی چیر شما نیز بستگی دارد . مبل های شنی به واسطه استفاده از این مواد ، وزن های بسیار پایینی دارند که به سادگی می توانید آن ها را جابجا کرده و از مبل شنی استفاده کنید . 

شارژ کردن مجدد مبل شنی می تواند توسط خود شما انجام شود . می توانید برای اینکه اذیت نشوید و شارژ کردن هپی چیر شما در کمترین زمان انجام شود ، می توانید بدون دردسر ، مبل شنی و هپی چیر خود را به فروشگاه اینتکس آورده و از فروشگاه بخواهید تا شارژ مبل شنی را انجام دهد . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه هپی چیر در ایران است که این خدمات را ارائه کرده است و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این خدمات بهره مند شوید و در هر زمان که احساس کردید مبل هپی چیر شما نیاز به شارژ دارد ، از فروشگاه اینتکس کمک بخواهید . این مواد یک ویژگی بسیار خوبی دارند که آن هم ضد آب بودن مواد بوده و همچنین بو نمی گیرد ، برای همین شما می توانید یک مبل یونولیتی فوق العاده ای را برای خود داشته باشید .

  • مواد داخل هپی چیر
  • بسیار نرم و لطیف
  • کیفیت بالا
  • مقرون به صرفه
  • مناسب برای انواع مبل شنی و هپی چیر
  • کد محصول : 111211

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...