چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی

Bizam 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی در مدل Bizam 2 از مناسب ترین وسیله های سفر با بدنه با کیفیت و با دوام بوده که از در میان سایر چادر های مسافرتی همنوع خود از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برخوردار می باشد. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه پلی استر داشته که از روکش پلی اورتان برای آن استفاده شده است. بدنه ای با کیفیت بالا که قابلیت مقاوت در برابر نفوذ تا مقدار 3000 میلی لیتر را خواهد داشت. به همین دلیل این محصول در برابر آب باران مقاوم خواهد بود. این چادر مسافرتی از جدید ترین نوع چادر های سفری بوده و مانند بسیاری از چادر های مسافرتی حرفه ای از پنجره بهره مند نمی باشد. در عوض از هواکش برای تهویه هوای داخل بدنه برخوردار می باشد. این چادر دارای یک درب بزرگ بوده که توسط زیپ مخصوص باز و بسته می شود. این درب به گونه طراحی شده تا به صورت کامل درز های باز را بگیرد. از دیگر ویژگی های این چادر سفری می توان به داشتن پشه بند در قسمت های مختلف مانند هواکش و یا درب اشاره نمود.

 نوع عصایی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هاسکی
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 45 در 13 سانتی متر
 جنس کف از پلی اتیلن
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی

شرکت هاسکی بیشترین تولید در زمینه چادر های مسافرتی را به خود اختصاص داده است که در این بین محبوبیت این شرکت بیشتر به دلیل تولید محصولات با کیفیت و خصوصا مقاوم در برابر باد و باران و شرایط سخت زمستانی است که سبب شده تا مشتریان به این دلیل این محصولات را انتخاب کنند. در کنار این موارد نیز یکی از محصولاتی که به تازگی و با علم به همین موضوع روانه بازار شده است ، چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی می باشد که ساختار مقاومی را هم بهره مند بوده و از ارگونومی ساخت خاصی هم بهره می برد....

نوع طراحی و ساختار محصول

به جرات می توان گفت که در زمینه انتخاب این محصول ، مهم ترین عامل بحث نوع طراحی و ساختار این کالاست که باعث شده تا یک محصول بی نظیر را شاهد باشیم. اگر نگاهی به تصاویر این محصول بیندازید می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی ظاهری خاص را داراست به این صورت که بخش جلویی و درب ورود این محصول به صورت مثلثی شکل و شیب دار شکل گرفته است. هم چنین این چادر و بخش اصلی ان نیز مربعی شکل است که با بهره گیری از رویه ای مجزا و در واقع دو پوش بودن باعث شده تا خیال مشتریان از این نظر راحت شود. بهره مندی از رنگ یکدست سبز این محصول و همین طور دارا بودن هواکش در بخش بالایی این چادر نیز یک عامل مهم دیگر در خصوص این محصول به شمار خواهد رفت. شاید بیان این نکته هم حائز اهمیت باشد که این چادر دارای بند های گوناگونی هم بر روی بدنه می باشد که می توانید با استفاده از ان ها بدنه اصلی این چادر را سفت تر کرده و مقاومت ان را افزایش دهید. علاوه بر این ها شرکت هاسکی با حک کردن نام خود به صورت مورب بر روی این چادر باعث شده تا مشتریان با اطمینان خاطر این کالا را انتخاب کنند. بر روی این چادر تصاویری از شیوه های مراقبت اساسی از این محصول را هم می توانید مشاهده نمایید. نوع دوخت این چادر هم بسیار مخفی و تمیز صورت گرفته است که از دیگر خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت.

کیفیت و جنس بدنه

بهره مندی از کف پلی اتیلن و همین طور رویه ای از پلی استر با روکش پلی اورتان از مهم ترین خصوصیات این چادر مسافرتی به شمار می رود که سبب شده تا از این حیث این چادر بدون شک محبوب ترین و با دوام ترین چادر مسافرتی حال حاضر در دنیا باشد. علاوه بر این ها فریم های فایبرگلاس و همین طور بدنه ضد اب این محصول هم دیگر خصوصیات در بخش کیفیت این محصول است. البته بیان این نکته که این چادر مسافرتی در برابر اشعه فرابنفش هم بسیار مقاوم می باشد هم دیگر خصوصیت مهم این چادر به شمار خواهد رفت.

نحوه راه اندازی

شاید سوال در ارتباط با نحوه راه اندازی این محصول نیز برای شما پیش اید و بخواهید بپرسید که به چه صورت می توان این چادر مسافرتی را به صورت کامل و به بهترین شکل ممکن سرپا نمود. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این محصول به صورت عصایی تولید شده است. بر همین اساس شما می بایست تمامی تجهیزات مربوط به نصب و راه اندازی این کالا را از داخل بسته بندی خارج کنید. در گام بعدی نیز می بایست پایه ها و فریم های این چادر مسافرتی را نصب و راه اندازی نموده و سپس سعی کنید تا با سرهم بندی و متصل کردن ان ها به هم ساختار کلی این چادر مسافرتی را شکل دهید. پس از ان نیز در گام اخر شما می بایست اقدام به محکم کردن این چادر کرده و با استفاده از میخ و طناب این محصول سعی کنید تا ان را به زمین محکم کنید که این کار باعث ایمنی هر چه بیشتر این محصول خواهد شد.

شیوه خرید

خرید و نحوه صحیح انجام این پروسه نیز بسیار راحت خواهد بود و شما می بایست سعی کنید تا پس از مطالعه کامل خصوصیات این محصول ، سعی کنید تا با پرداخت وجه این چادر ان را خریداری کنید. این اقدام به همراه تخفیف ویژه نمایندگی اینتکس همراه خواهد بود که یک مزیت بزرگ به شمار می رود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...