چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Falcon

Falcon 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادرمسافرتی دو نفره هاسکی مدل فالکون از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلی استر و پلی اورتان تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین باران دارد . پایه های فایبرگلاس این محصول نیز مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته و می تواند به راحتی در روزهای طوفانی و مواقعی که باد در حال وزیدن است می تواند کمک بسزایی به شما در هنگام استفاده از چادر می کند . البته برای استحکام بیشتر این محصول می توانید از میخ و طناب های اطمینان همراه محصولاستفاده نمود تا استحکام چادر بالاتر برود . ابعاد مناسب این چادر سفری نیز به شما کمک می کند تا بتوانید بدون وجود مشکل فضا از این محصول استفاده کنید . همچنین رویه این محصول به طور کامل اشعه های مضر خورشید را دفع می کند و به شما کمک می کند تا بدن شما دچار آسیب نشود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .

 نوع عصایی
 طول 340 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هاسکی
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 45 در 13 سانتی متر
 جنس کف از پلی اتیلن
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Falcon از سری چادر های مسافرتی هاسکی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در شرایط نامساعد جوی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی زیبایی می باشد که در این بخش برای شما یکی از پرفروش ترین رنگ ها را با برترین قیمت فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . در ادامه این مطلب قصد  داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Falcon همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این محصول به صورت کوهستانی و شیب دار می باشد که در شرایط بارانی عملکرد فوق العاده ای را در دفع آب می تواند از خود نشان دهد . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا و جذابی روانه ی بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش  ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با بهترین قیمت چادر مسافرتی بتوانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . همچنین بر روی  بدنه ی این چادر مسافرتی و در قسمت بالایی آن آرم برند هاسکی حکاکی شده است که جلوه ی زیبایی را به این محصول داده است . در بخش بالایی این چادر مسافرتی از لایه ی دو پوش استفاده شده است تا مقاومت آن را در برابر نفوذ آب بالا ببرد .

جنس بدنه :

جنس رویه این چادر مسافرتی همانند سایر چادر های مسافرتی تولیدی توسط این برند پر طرفدار از پلی استر و کاملا ضد آب می باشد که یکی از ویژگی های مثبت و کلیدی این محصول محسوب می شود و از همین رو دارای طرفداران ویژه ای نیز می باشد . پلی استر مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و همچنین در برابر سایش توسط جسم های سخت نیز استحکام بسیار بالایی را از خود نشان داده است . پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از  فایبرگلاس می باشد که از  کیفیت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و مناسب برای استفاده در شرایط نا مساعد جوی و باد و طوفان می باشد . فایبرگلاس همراه آلومینیوم از محبوب  ترین جنس های تشکیل دهنده ی پایه های چادر های مسافرتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است .

ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 340 سانتی متر ، عرض : 220 سانتی متر و ارتفاع : 115 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با چادر های مسافرتی هم رده ای خود از فضای بسیار ایده آلی برخوردار است و می تواند گزینه ی مناسبی برای برگزاری کمپینگ ها و سفرهای کم جمعیت شما به شمار بیاید . وزن این محصول به همراه ساک حمل و لوازم همراهی که دارد به 3.6 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن و طراحی مهندسی شده ی آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دو نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی برای استفاده در سفرهای دو نفره ی شما می باشد که می تواند یک آخر هفته ی خوب را برای شما عزیزان فراهم آورد . جنس بدنه ی  این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که در شرایط  بارانی عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهد . همچنین پایه های این محصول از  آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را در شرایط باد و طوفان به طور کلی راحت می کند .چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Falcon با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خرید لذت بخش را با  ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...