چراغ فانوسی کینگ کمپ مدل KA1308

KingCamp KA1308 Lantern

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ فانوسی کینگ کمپ مدل KA1308 از سری محصولات کاربردی در مسافرت ها و کمپینگ ها می باشد که به همراه داشتن آن در سفرها لازم و ضروری می باشد . این چراغ مسافرتی توسط برند کینگ کمپ در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به دلیل کیفیت نوردهی ایده آل و همچنین ظاهر زیبا و مهندسی شده ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن کمپینگ باز کند . جنس بدنه این چراغ مسافرتی از پلاستیک ABS  می باشد که کاملا ضد آب بوده و خیال شما را به طور کلی در شرایط نامساعد جوی راحت می کند . همچنین وزن این محصول کمتر از 200 گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی و یا آویزان کردن از سقف است . همچنین لازم به ذکر است که نور این چراغ مسافرتی در حالت مهتابی و به دو حالت پرتو افشانی قوی و ضعیف می باشد  . چراغ فانوسی کینگ کمپ مدل KA1308 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • چراغ مسافرتی کینگ کمپ
  • قطر : 9 سانتی متر
  • ارتفاع : 12 سانتی متر
  • جنس بدنه : پلاستیک ABS
  • بدنه کاملا ضد آب
  • دارای لامپ LED
  • قدرت نوردهی : 65 لومن
  • کد کالا : KingCamp KA1308 Lantern

چراغ فانوسی کینگ کمپ مدل KA1308

اگر اهل سفر و یا کمپینگ باشد حتما از اهمیت چراغ های مسافرتی آگاه هستید و وجود چراغ را در سفرهای خود لازم و ضروری می دانید . چراغ فانوسی کینگ کمپ مدل KA1308 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها می باشد که در سال سال جاری و توسط برند محبوب کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چراغ مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چراغ فانوسی کینگ کمپ مدل KA1308 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چراغ مسافرتی به صورت استوانه ای می باشد که در واقع حالت بازشو دارد . این چراغ مسافرتی در حالت بسته دارای ابعاد بسیار کوچکی است و به راحتیدرون کیفیت و یا ساک شما بدون اشغال فضای زیاد جای می گیرد . رنگ این چراغ مسافرتی نارنجی می باشد که درون آن از لامپ ال ای دی برای نوردهی استفاده شده است . لازم به ذکر است که نوردهی این چراغ مسافرتی 65 لومن می باشد و همچنین دارای دو حالت پرتو افشانی قوی و ضعیف است که از همین رو برای استفاده در چادرهای مسافرتی و برای روشن کردن فای جلوی چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد . شایان ذکر است که این چراغ مسافرتی دارای ژنراتور داخلی برای شارز باتری لیتیومی خازنی خود می باشد که خیال شما را از بابت تمام شدن شارژ این محصول به طور کلی راحت می کند . در بدنه این چراغ مسافرتی دو عدد پورت سوزنی جهت شارژ وجود دارد که از آن می توانید برای شارژ کردن تلفن همراه خود استفاده نمایید . در بخش بالایی این چراغ مسافرتی یک عدد دستگیره تعبیه شده است که از ن می توانید برای آویزان کردن چراغ از چادر مسافرتی استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS می باشد که از کیفیت و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . لازم به ذکر است که بدنه این چراغ مسافرتی به صورت کامل ضد آب می باشد که خیال شما را از بابت استفاده کردن در شرایط برفی و بارانی راحت می کند . همپنین علاوه بر بدنه پلاستیکی این محصول باید اشاره داشت که لامپ موجود در این چراغ مسافرتی برای روشن کردن محیط از نوع ال ای دی به صورت نور مهتابی می باشد که نور قابل قبولی را در اختیار شما قرار می دهد .

ابعاد و وزن چراغ مسافرتی :

این چراغ مسافرتی دارای دو حالت باز و  بسته می باشد . ابعاد این چراغ مسافرتی در حالت بسته به مشخصات ( قطر : 8.5 سانتی متر و ارتفاع : 5 سانتی متر ) و همچنین در حات باز و نوردهی به ابعاد ( قطر : 8.5 سانتی متر و ارتفاع : 12 سانتی متر ) است که همین امر نشان از ابعاد کوچک آن و سهولت در جا به جایی دارد . لازم به ذکر است که وزن دقیق این چراغ مسافرتی 165 گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد .

جمع بندی :

چراغ مسافرتی کینگ کمپ می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت های شما باشد زیرا دارای ابعادی کوچک و وزنی ناچیز می باشد که به راحتی آب خوردن قابل جا به جایی است . همچنین این چراغ مسافرتی دارای یک عدد ژنراتور برای شارژ باتری لیتیومی خازنی می باشد که در حالت نوردهی ضغیف 4 ساعت و 30 دقیقه و در حالت نوردهی قوی 1 ساعت روشنایی شما را تامین می کند . چراغ فانوسی کینگ کمپ مدل KA1308 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...