کاناپه بادی دو نفره با تشک مجزا

Sofa-20200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره با تشک مجزا محصولی جدید در میان کاناپه های بادی عرضه شده در شرکت اینتکس بوده که دارای طراحی بسیار مناسبی می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه تمام مخمل یا همان جیر بوده که قابلیت ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان خود به همراه خواهد داشت. سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول مواج بوده تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن یا دراز کشیدن، تمام اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد. این کاناپه بادی دارای یک تشک بادی با سطح مواج بوده که به صورت مجزا در کنار این کاناپه قرار داده شده است. از این تشک بادی می توان به شکل جداگانه ای استفاده کرد. در قسمت تکیه گاه های دست نیز دو جای مخصوص قرار دادن بطری و همچنین اشیای کوچک و قیمتی تعبیه شده که دارای کاربرد بسیار خوبی می باشند. از دیگر ویژگی های این محصول بادی می توان به وزن مناسب ، داشتن رنگبندی مختلف و همچنین جمع کردن آن در حجم و ابعاد کوچکتر اشاره نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 215 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی مجزا
 دارای محل مخصوص نگهداری بطری
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره با تشک مجزا

کاناپه بادی دو نفره با تشک مجزا از جدید ترین کاناپه های بادی دو نفره تولید شده در رنگ قرمز بوده که از کیفیت و طراحی مناسبی بهره می برد. این کالا برای استفاده در منزل و فضای بسته طراحی شده و قابل استفاده در ویلا و باغ ها نیز خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن فضای جا دار بوده که می توان از آن برای سه نفر نیز استفاده کرد. بدنه ای با دوام خوب که در مدت زمان بسیار کمی قابل راه اندازی خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت....

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این کالا همانند مبل های بادی دو نفره بوده که از حالتی مستطیلی برخوردار می باشد. بدنه ای که دارای تکیه گاه بزرگ برای قسمت کمر و دست ها بوده و از دو جای مخصوص قرار گیری بطری و اشیای کوچک و قیمتی در قسمت تکیه گاه دست تعبیه شده است. طراحی قسمت تکیه گاه دست و کمر به صورت مواج بوده به همین دلیل هنگام نشستن روی این کاناپه به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد. البته همراه این کالا یک تشک بادی مجزا قرار داده شده که باعث می شود تا کمی ارتفاع سطح نشیمنگاه بیشتر شود. البته از این تشک بادی می توان به شکل مجزا نیز استفاده کرد. طراحی بدنه این محصول انعطاف پذیر بوده به همین دلیل به خوبی در هر محل مورد نظری جای می گیرد. لایه های درونی بدنه این کالا به صورت موازی طراحی شده که کاملا سطح رویه را سفت نموده است تا هنگام نشستن در آن نشیمنگاه و یا تکیه گاه فرو نرود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول دو نفره از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای لایه زیرین به کار برده شده است تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. روکش جیر یا همان مخمل استفاده شده در سطح رویه این کاناپه علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای نشستن و حتی دراز کشیدن می تواند در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان نیز مقامت خوبی داشته باشد. البته مواج بودن طرح روی بدنه این کالا نیز در جلوگیری از تعرق بالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود. یکی از قابلیت های بسیار خوب جنس بدنه این محصول انعطاف بالای آن می باشد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی بدنه اصلی را در حجم و ابعاد کمی جمع کرده و به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کنید. لایه های استفاده شده در قسمت داخل بدنه از نوع PVC ضخیم بوده که وظیفه اصلی آنها تحمل فشار ناشی از اوزان بالا و فشار باد می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره با تشک مجزا معادل (طول: 215 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، 105 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسی برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد در واقع شامل تمام قسمت های بدنه شده که هنگام جمع کردن آن بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی محصول مربوطه را حمل کنید. ارتفاع ذکر شده برای این بدنه تا بالای تکیه گاه می باشد. بزرگی این کاناپه بادی از نظر ابعاد باعث می شود تا قابلیت استفاده برای تعداد سه نفر را به همراه داشته باشد. از همین رو می توان برای تعداد سه نفر نیز استفاده کنید. اما تحمل وزن کاناپه دو نفره تشک دار برابر 180 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای آن محسوب می شود. در صورتی که این کالا را به شکل استاندارد باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم نیز به تحمل وزن آن بیافزایید. وزن بسته بندی آن نیز 5 کیلوگرم بوده که برای این کاناپه وزنی قابل قبول به حساب می آید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. برای اینکار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که این کاناپه بادی را بیش از اندازه باد نکنید تا حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. از بهترین و ساده ترین راه های مراقبت و نگهداری از این کالا جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ می باشد. در صورتی که تمام این موارد را رعایت کنید از کالای خود می توانید تا چندین سال به شکل مداوم استفاده نمایید.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با تشک بادی مجزا یکی از راحت ترین کاناپه های بادی دو نفره بوده که قابلیت استفاده به عنوان سه نفره وجود خواهد داشت. این محصول دارای بدنه ضد تعریق بوده و از یک تشک بادی مجزا برای قسمت نشیمنگاه برخوردار می باشد. محصولی با طراحی و رنگبندی بسیار خوب که گزینه مناسب برای استفاده در منزل خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...