کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر

کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,110,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر از راحت ترین کاناپه های بادی تولید شده با طراحی تکیه گاه متفاوت نسبت به بسیاری از کاناپه های بادی چند کاره که قابلیت تبدیل به تخت بادی ، تشک بادی و مبل بادی را خواهد داشت. این محصول دارای جنس بدنه از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر یا همان مخمل بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت کف استفاده شده است. این محصول دارای رویه ای با طراحی مواج بوده که هنگام نشستن یات دراز کشیدن درون آن اعضای بدن مصرف کننده را به خوبی فرا می گیرد تا محل بسیار راحت برای استراحت های سطحی به همراه داشته باشد. همچنین مواج بودن سطح رویه و استفاده از روکش جیر موجب می شود تا تهویه هوا به خوبی انجام شده و از تعریق بالا جلوگیری لازم را به عمل آورد. این کالا توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی راه اندازی شده و زمان کمی را از مصرف کننده برای راه اندازی و جمع کردن این کاناپه خواهد گرفت. 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های مجزا و متصل به بدنه
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 قابل استفاده در منزل و محل کار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر

کاناپه بادی دو نفره تخت شو با رویه جیر یکی بزرگترین کاناپه های بادی دو نفره با قابلیت چند کاره بوده که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین کاناپه های بادی با تشک تاشو بوده که قابلیت استفاده در منزل و حتی محل کار را خواهد داشت. این کالا دارای کیفیت و دوام بسیار خوبی بوده و از ویژگی ها و مزیت های خوبی نیز در خود برخوردار می باشد. اینگونه محصولات بادی می تواند برای استراحت های سطحی گزینه بسیار مناسبی باشد. البته در ادامه به توضیحات کامل آن برای آشنایی بیشتر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده و از تکیه گاه هایی با طراحی جداگانه برخوردار می باشد. این تکیه گاه ها به وسیله دریچه باد مجزا قابل راه اندازی خواهد بود. این نوع کاناپه بادی همانند بسیار یا همنوعان خود دارای یک تشک بادی تاشو و متصل به بدنه اصلی بوده که قابلیت چند کاره به این محصول بخشیده است. قابلیتی که می تواند امکان استفاده از این کاناپه ره به عنوان مبل بادی ، تخت بادی ، تشک بادی و تشک بادی پشتی دار فراهم سازد. به همین دلیل بازه کاربر این کالا را افزیش داده است تا از حالت های مختلف آن به شکل دلخواه استفاده نمایید. طراحی سطح نشیمنگاه این کاناپه به صورت مواج بوده که به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد و باعث جریان پیدا کردن بهتر هوا می شوند که در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری خواهد کرد.این قابلیت در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان بسیار موثر خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و کف استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. این نوع جنس بدنه دارای ضخامت مناسبی بوده و امکان استفاده در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. این بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده که امکان جمع کردن این محصول را در حجم و اندازه کوچکتر فراهم خواهد نمود تا حمل و جا به جایی آنها آسوده تر شود. استفاده از روکش جیر در قسمت رویه این محصول باعث می شود تا در جلوگیری از تعریق بالا مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. از ویژگی های بسیار خوب این نوع محصولات بادی می توان به قابلیت تعمیر آنها در صورت آسیب دیدگی اشاره نمود. این کار به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برابر (طول: 231 سانتی متر ، عرض: 195 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کاناپه بوده و طول ذکر شده برای آن شامل حالت باز شده تشک تاشوی آن می باشد. ابعادی که می تواند برای استفاده سنین بزرگسال بسیار مناسب باشد. هنگامی که این کالا را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر شده تا به راحتی آن را هر محل مورد نظری جای دهید. این محصول دارای تحمل وزن 210 کیلوگرمی بوده که در صورت استاندارد باد کردن بدنه می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. وزن بسته بندی آن نیز 7.5 کیلوگرم که نسبت به کیفیت بدنه و ظرفیت خود وزنی مناسب و قابل قبول خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی باید از پمپ های باد برقی شرکت اینتکس استفاده نمود. این پمپ های باد دارای قابلیت پمپاژ و مکش باد بوده و توسط برق شهری کار می کند. برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باید تا زمانی این کاناپه را باد کرد که شکل کامل به خود بگیرند. در صورتی که بیش از حد به بدنه هوا وارد شود به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. از راه های دیگری که می توان برای مراقبت بیشتر از این محصول نام برد جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش روی بدنه خواهد بود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر یکی از پر کاربرد ترین کاناپه های بادی تخت شو بوده که دارای بدنه ای با رویه مواج و ضد تعریق می باشدو. کاناپه ای که دارای قابلیت چند کاره بوده که گزینه خوبی برای استفاده در منزل و حتی محل کار خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمام نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...