کاناپه بادی دو نفره مرتفع جدید

ch 057130

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره مرتفع از محصولات با کیفیت شرکت تهران اینتکس می باشد که به تازگی اقدام به عرضه آن نموده است و دارای کیفیتی مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل استفاده از آن ، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن و همچنین استحکام بالای آن می باشد . رویه این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد و استحکام بالایی داشته و همچنین در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . رویه مواج این محصول نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده هوا در قسمت زیرین شما رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 90  سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
وزن مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره مرتفع جدید

کاناپه بادی دو نفره مرتفع از سری کاناپه های بادی چند کاره جدید با ارتفاع بلند بوده که از قابلیت تاشو بودن نیز برخوردار است. این کاناپه بادی برای استفاده در منزل و حتی در محل کار طراحی و تولید شده و به دلیل تبدیل به حالت های مختلف یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی خواهد بود. کاناپه های بادی دارای مدل های فراوانی بوده که هر کدام تولید شده توسط شرکت خاصی می باشد. این کاناپه بادی نیز مانند همنوعان خود به صورت تک رنگ تولید و به بازار محصولات بادی عرضه شده است. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بده این کاناپه به صورت مستطیلی بوده و از تکیه گاه های بزرگی برخوردار است. این کاناپه بادی دارای یک تشک بادی تاشو و متصل به بدنه اصلی بوده که قابلیت باز و بسته شدن به شکل دلخواه خواهد داشت. وجود تشک بادی تاشو در این محصول موجب شده تا از این کاناپه بادی به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار استفاده کنید. هر کدام از حالت های استفاده از این کالا بستگی به نوع راه اندازی آن خواهد داشت. اما سطح رویه این محصول بسیار راحت و نرم بوده و از حالت صاف و بدون داشتن حالت مواج برخوردار می باشد. لایه های استفاده در درون ساختار بدنه موجب شده تا هنگام نشستن یا خوابیدن روی آن بدنه داخل فرو نرود تا محلی راحت برای خوابیدن و یا نشستن به همراه داشته باشد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی مرتفع از نوع PVC با رویه جیر یا همان مخمل بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. بدنه ای که دارای ضخامت قابل قبولی بوده و به دلیل استفاده از روکش جیر در قسمت رویه از تعریق بالا جلوگیری لازم را به عمل خواهد آورد. همچنین از روکش طرح چرم نیز برای دیواره ها و قسمت کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. از ویژگی های خوب جنس بدنه این محصول می توان به انعطاف بالای بدنه برای جمع کردن آن در حجم و اندازه کم اشاره نمود. قابلیتی که باعث می شود تا به راحتی این کاناپه بادی را حمل و جا به جا کنید. تمام محصولات بادی از جمله این کاناپه بادی از قابلیت تعمیر برخوردار می باشند. از آنجایی که محصولات بادی در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته تعمیرات مخصوص شرکت اینتکس در کمترین زمان قابل تعمیر و ترمیم خواهد بود تا امکان استفاده مجدد از این نوع محصولات بادی وجود داشته باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی چند کاره معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 165 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد متناسب استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بوده و شامل حالت باد شده و باز شده آن می باشد. البته زمانی که از تشک تاشو آن استفاده نکنید از طول آن کاسته شده و ارتفاع نشیمنگاه از سطح زمین بیشتر خواهد شد. هنگامی که این کاناپه را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده تا جایی که به راحتی امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری مانند صندوق ماشین را خواهد داد. اما تحمل وزن این محصول 180 کیلوگرم بوده که برای استفاده دو نفر تحمل وزنی بالاتر از حد استاندارد خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز به 4 کیلوگرم می رسد. وزن کم که به راحتی امکان حمل دستی را نیز فراهم خواهد کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی تاشو راهی آسوده در پیش خواهید داشت. تنها کافیست پس از تهیه یک پمپ باد برقی از فروشگاه اینتکس که قابلیت پمپاژ و مکش باد در کمترین زمان را داشته نازل آن پمپ را به دریچه های باد بدنه این محصول وصل کرده و به نوبت از قسمت های اصلی تا فرعی اقدام به باد زدن کاناپه کنید. به یاد داشته باشید که هر نوع پمپ باد دارای نازل سه حالته می باشد تا امکان باد کردن تمام محصولات بادی وجود داشته باشد. پس باید نازل متناسب با دریچه باد این کاناپه را به آن وصل کنید. باد زدن این کاناپه را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود گرفته و اندازه استاندارد استحکام کافی را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه این کالا را بیش از حد باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. از دیگر راه های مراقبت و نگهداری از این کاناپه بادی می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن اشاره نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره مرتفع با قابلیت چند کاره یکی از سبک ترین و مناسب ترین کاناپه های بادی دو نفره برای استفاده در فضای داخل منزل و حتی محل کار بوده که برای استراحت های سطحی استفاده می شود. این محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاه ضد تعریق بوده و قابلیت تبدیل به تخت و یا تشک و ... را خواهد داشت. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...