کاناپه بادی دو نفره چند کاره با پشتی بلند

ZX-050405

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره با پشتی بلند از سری کاناپه های بادی دو نفره با طراحی بدنه بسیار راحت بوده که از کیفیت و دوام خوبی برای استفاده در منزل و حتی محل کار بهره مند می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل و همچنین روکش طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه توسط دوخت های کوت شده به هم وصل شده است و در صورتی که فشار بیش از حد استاندارد مانند وزن های زیاد و یا باد زدن بیش از اندازه به آنها وارد شود آسیب جدی خواهند دید. البته ویژگی خوب چنین محصولاتی قابلیت تعمیر تضمینی آنها می باشد. اما این کاناپه بادی چند کاره به دلیل داشتن روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه از تعریق بالای مصرف کننده به خوبی جلوگیری خواهد کرد، علاوه بر این سطح نشیمنگاه نیز مواج بوده تا به محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. این محصول توسط دو دریچه باد و به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه ضد تعریق
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 دارای تکیه گاه بلند
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره با پشتی بلند

کاناپه بادی دو نفره با پشتی بلند از سری کاناپه های بادی دو نفره راحتی برای استفاده در منزل بوده که بیشتر برای تماشای تلویزیون ، بازی های رایانه ای و همچنین مطالعه کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای ابعاد استانداردی نسبت به طراحی بدنه بوده که قادر است برای تمامی سنین مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله داشتن و وزن و حجم کم بوده تا امکان جا به جایی آسوده تر را برای مصرف کننده فراهم سازد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه همانند سایر کاناپه های بادی دو نفره بوده با این تفاوت که از تکیه گاه های بزرگتری بهره مند می باشند. تکیه گاه های قسمت دست و کمر به صورت یکدست طراحی شده به همین دلیل کاملا اجزای بدن را در بر می گیرند. قسمت رویه این کاناپه طراحی مواج داشته به همین دلیل هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی به مصرف کنندگان منتقل خواهد کرد. این طراحی صورت گرفته در قسمت رویه کاناپه موجب می شود تا جریان هوا به راحتی عبور کرده و از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه علاوه بر سبک بودن از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار می باشد. همچنین به دلیل داشتن انعطاف بالا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این قابلیت موجب می شود تا محصول مورد نظر را به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل کرد. این جنس قابلیت شستشو داشته و کاملا ضد آب می باشد. زمانی که این محصول بادی آسیبی همچون سوراخ شدن ببیند توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره با پشتی بلند معادل (طول: 145 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای استفاده سنین مختلف خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده به همین دلیل در زمان جمع کردن این محصول ابعاد بسیار کمتری به خود خواهد گرفت تا حمل و جا به جایی این محصول راحت تر باشد. ارتفاع ذکر شده برای این کاناپه بادی نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر خواهد بود. بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین کمتر خواهد بود تا زمان نشستن در این کاناپه امکان رسیدن پا به زمین فراهم شود. تحمل وزن این محصول با توجه به نوع جنس بدنه و ابعاد خود به 150 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. البته دقت داشته باشید هر چقدر باد این کاناپه را زیاد کنید به دلیل فشار روی روی درز های تحمل وزن آن نیز کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 3.5 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت خود وزنی استاندارد محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به دریچه وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. هنگام باد باید دقت داشته باشید که بیش از حد به بدنه باد نزنید تا حالت بسیار سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن این نوع محصولات بادی می تواند در مراقبت و نگهداری از آنها بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی این محصول خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره با پشتی بلند از سری کاناپه های بادی کم حجم و سبک بوده که به راحتی امکان حمل و استفاده در هر مکان مورد نظری را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد. گرچه این کاناپه بادی بیشتر برای استفاده در منزل طراحی و عرضه شده و از قابلیت مهم ضد آب بودن برخوردار خواهد بود. این کاناپه دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...