کاناپه بادی دو نفره چند کاره تخت شو

78021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره تخت شو یکی از جدید ترین کاناپه های بادی با رویه تمام جیر یا مخمل بوده که در رنگبندی های مختلفی تولید شده است. این کاناپه بادی بدنه ای ساخته شده از جنس PVC داشته که از روکش تمام جیر برخوردار می باشد. نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا رویه ای مواج داشته به همین دلیل فضای مناسب را برای نشستن ایجاد می کند. علاوه بر این موجب می شود تا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این کاناپه بادی می توان به انعطاف بالای بدنه برای جمع کردن این محصول در حجم و ابعادی کوچکتر اشاره نمود. این قابلیت سبب می شود تا به راحتی محصول خود را در هر مکانی حمل و جا به جا کنید. این کاناپه را می توان توسط هر نوع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای رنگبندی
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره تخت شو

کاناپه های بادی یک از پر کاربرد ترین محصولات بادی برای استفاده در منزل و حتی محل کار بوده که در انواع مختلفی از لحاظ چند کاره و یا نوع طراحی و ساختار بدنه تولید شده اند. این کاناپه بادی نیز از راحت ترین کاناپه های دو نفره تولید شده بوده که به دلیل طراحی مناسب خود می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در منزل باشد. این کاناپه دو نفره از ویژگی های مناسبی همانند دیگر مدل های همنوع خود برخوردار بوده که در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این کاناپه بادی همانند مبل های بادی دو نفره بوده که از تکیه گاه هایی با ابعاد استاندارد بهره مند می باشند. این بدنه دارای کف گود بوده تا در زمان استفاده عمل هواگیری از قسمت زیر کاناپه انجام شده و به زمین جذب شود. همچنین طراحی قسمت رویه این کاناپه نیز به شکل مواج می باشد. بنابراین زمان نشستن روی آن اعضای بدن را کاملا در بر خواهد گرفت و باعث عبور بهتر جریان هوا خواهد شد تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری شود. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و از یک دریچه باد نیز برای راه اندازی بهره مند خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه ای که در این کاناپه بادی دو نفره به کار برده شده همانند دیگر کاناپه ها از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر یا همان مخمل بوده که از ضخامت قابل قبولی بهره مند می باشد. این نوع جنس بدنه تنها در برابر اشیای تیز حساس بوده که برای تمامی محصولات بادی امری طبیعی خواهد بود. همچنین انعطاف بالای جنس بدنه این کالا نیز موجب شده تا به راحتی و در کمترین حجم ممکن آن را جمع کرده و به راحتی حمل و جا به جا نمود. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره چند کاره معادل (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 72 سانتی متر ، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در زمان جمع کردن بدنه این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این کالا از تحمل وزن 160 کیلوگرمی برخوردار می باشد. این تحمل وزن با مقدار باد بدنه رابطه مستقیم داشته به همین دلیل هر چقدر باد بدنه زیاد شود از تحمل وزن این کالا نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول نیز 2.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول بسیار آسوده بوده و در کمترین زمان ممکن به وسیله انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. برای این کار می بایست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. برای مراقبت های ساده تر و بهتر از این محصول نیز باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش روی کاناپه خودداری کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره با رنگ صورتی یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی دو نفره برای استفاده در منزل و اتاق های خواب بوده که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول دارای وزن و حجم بسیار خوبی بوده که امکان حمل و جا به جایی این کالا را بیش از پیش آسوده تر خواهد کرد. کاناپه ای که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...