کاناپه بادی دو نفره چند کاره جیر

HX-4190-6909

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
271,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جیر محصولی با بدنه نرم و لطیف که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان تولید و عرضه شده است. این کالا دارای کیفیت خوبی بوده که امکان استفاده در فضای مختلف منزل را فراهم می سازد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا جیر بوده به همین دلیل محلی راحت و نرم را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. روکش مخمل این محصول باعث می شود تا در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. انعطاف بالای بدنه این کاناپه بادی موجب شده تا این محصول را در حجم و ابعاد بسیار کوچکتری جمع کرده تا حمل آن نیز آسوده شود. کاناپه ای که در رنگبندی های مختلفی تولید شده به همین دلیل بازه انتخاب مشتریان را افزایش داده است. 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 152  سانتی متر
 عرض 101  سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بزرگ
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 قابل استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جیر

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جیر محصولی سبک و تفریحی برای استفاده در منزل و حتی در فضای باز بوده که بیشتر برای سنین کودکان و نوجوانان تولید و عرضه شده است. این محصول یکی از ساده ترین و کوچکترین کاناپه های بادی دو نفره محسوب شده که از دارای ویژگی های مختلفی در خود بوده تا هنگام استفاده هیچ پشیمانی بابت خرید آن نداشته باشید. اصولا کاناپه های بادی قابلیت استفاده در مکان های مختلف را داشته و به دلیل وزن سبک خود به راحتی قابل حمل خواهند بود. داشتن رنگ و طراحی شیک و کودک پسندانه در این محصول نیز باعث تاثیر گذاری در دکوراسیون اتاق های خواب و نشیمن خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی بدنه و ساختار این محصول همانند دیگر کاناپه های بادی به صورت مستطیلی شکل بوده که از دو قسمت اصلی (نشیمنگاه و تکیه گاه) بهره مند می باشد. این دو قسمت اصلی بدنه به یکدیگر وصل بوده اما از طریق دریچه های باد مجزا راه اندازی می شوند. بنابراین برای استفاده از این محصول می بایست از دو محل مختلف اقدام به باد زدن و راه اندازی این کاناپه بادی کنید. قسمت نشیمنگاه این کاناپه به گونه ای طراحی شده دو جای مشخص را برای نشستن ایجاد کرده تا هنگام استفاده، مصرف کننده راحتی بیشتری داشته باشد. تکیه گاه این کاناپه طراحی یکدست داشته که به خوبی کمر و دست های مصرف کنندگان را در بر می گیرد. انعطاف پذیری بالای بدنه و همچنین قابلیت تعمیر از ویژگی های بسیار خوب طراحی بدنه این محصول خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه ای که برای این کاناپه بادی در نظر گرفته شده از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده که از ساختار دو لایه برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه دارای وزن سبکی بوده و در برابر برخورد آب مقاومت بالایی خواهد داشت از همین رو می توان با خیالی راحت این کاناپه را شستشو داد. این جنس بدنه انعطاف بسیار خوبی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. قابلیتی که امکان حمل و استفاده راحت را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد. استفاده از روکش جیر در سطح رویه این محصول باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت و نرم برای نشستن تا حدودی نیز در برابر تعریق بالا مقاومت لازم را از خود نشان دهد. همانطور که اشاره کردیم جنس بدنه این کاناپه بادی قابلیت تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی داشته تا در صورت آسیب دیدن این کاناپه به راحتی قابل ترمیم باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

کاناپه بادی دو نفره جیر دارای ابعاد (طول: 152 سانتی متر ، عرض: 101 سانتی متر ، ارتفاع: 86 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این کالا بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده به همین دلیل ابعاد سطح نشیمنگاه از زمین حدود 40 سانتی متر خواهد بود. این محثول با توجه به جنس بدنه و ابعاد خود تحمل وزنی برابر 140 کیلوگرم داشته که در صورت استاندارد باد زدن به این کاناپه می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن افزود. وزن بسته بندی آن حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی کافیست ابتدا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کاناپه بادی را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت بیش از حد باد زدن به این کالا موجب می شود تا به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی ببینند. بنابراین یکی از مهمترین روش های مراقبت و نگهداری از این نوع محصولات بادی مقدار باد زدن به آنها خواهد بود. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن می تواند در سلامتی این کاناپه بادی بسیار تاثیر گذار باشد. دقت داشته باشید که برای خالی کردن باد این محصول می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که امکان تخلیه باد داشته عمل تخلیه را انجام داد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره جیر محصولی سبک و بسیار مقرون به صرفه برای استفاده در مکان های شخصی از حمله فضای باز بوده که برای سنین کودکان و نوجوانان به منظور استراحت های سطحی تولید شده است. این محصول دارای رویه جیر و ضد تعریق بوده که به عنوان یکی از راحت ترین کاناپه های بادی کودکان از فروش بالایی برخوردار بوده است. این محصول در واقع از ویژگی های پر مزیتی همچون وزن و حجم کم در حالت جمع شده برخوردار بوده و امکان راه اندازی آن توسط پمپ های باد دستی نیز فراهم خواهد بود. محصولی که توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...