کاناپه بادی دو نفره چند کاره جیر

T-15023-O

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جیر از راحت ترین و سبک ترین کاناپه های بادی دو نفره بوده که برای سنین نوجوان بسیار مناسب می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر یا همان مخمل بوده که محلی راحت برای نشستن و حتی دراز کشیدن به همراه خواهد داشت. بدنه ای با انعطاف بالا که هنگام جمع کردن ابعاد و حجم کوچکی را به خود خواهد گرفت تا در نتیجه به راحتی در هر مکانی آن را حمل کنید. البته برای قسمت کف این کاناپه از روکش طرح چرم استفاده شده تا هنگام استفاده بر روی زمین جذب شده و از حرکت اضافی به دور باشد. مواج بودن سطح نشیمنگاه از دیگر ویژگی های طراحی بدنه بوده و به دلیل داشتن تکیه گاهی با ساختار یکدست به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرند تا مصرف کننده احساس ناراحتی نداشته باشد. این کالا توسط تمامی پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جیر

کاناپه بادی دو نفره چند کاره یکی از سبک ترین و مناسب ترین کاناپه های بادی برای استفاده در منزل و حتی محل کار بوده که در میان مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی قرار می گیرد. محصولی که می تواند به راحتی به دلیل داشتن وزن و حجم مناسب در مسافرت ها نیز استفاده شود. این کالا دارای کیفیت بدنه قابل قبولی نسبت به بسیاری از همنوعان خود می باشد. این کالاپه بادی در طرح ها و مدل های دیگری نیز تولید شده که در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده و از تکیه گاهی با طراحی مجزا برخوردار می باشد. بدنه ای که به راحتی تا دو نفر را در خود جای داده و از نشیمنگاهی مواج برای عبور جریان هوا بهره مند می باشد تا از تعریق بالا جلوگیری لازم را داشته باشد. این کاناپه دارای ساختار بدنه کمجا بوده به همین دلیل در هر فضای مورد نظری جای می گیرد. محصولی که از دو دریچه باد برای نشیمنگاه و تکیه گاه بهره مند بوده که برای راه اندازی کامل این محصول باید از طریق دو دریچه این کاناپه را باد زد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این محصول راحتی از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. بدنه ای که دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده و در حجم و اندازه کوچکی قابل جمع کردن خواهد بود. این نوع جنس بدنه در برابر اشیای تیز حساس بوده اما از قابلیت مهم تعمیر تضمینی برخوردار می باشد. به همین دلیل مواقعی که محصول مورد نظر شما آسیب جدی می بیند به وسیله بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. به دلیل استفاده از روکش جیر برای رویه این کاناپه بادی از تعریق بالا به خوبی جلوگیری کرده و محلی نرم و راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن به همراه خواهد داشت.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی چند کاره تمام جیر برابر (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال و حتی کودکان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در صورت جمع کردن آن ابعاد این محصول بسیار کمتر خواهد شد تا اندازه ای که به راحتی می توان این کاناپه را در هر محل مورد نظری جای دادو. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما تحمل وزن این کالا 140 کیلوگرم می باشد. تحمل وزنی مناسب برای استفاده دو نفر که در صورت استاندارد باد کردن آن می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. وزن بسته بندی این محصول نیز 2.2 کیلوگرم بوده که برای کاناپه ای با ظرفیت دو نفره وزنی بسیار مناسب خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کرد. برای باد کردن این کاناپه بادی بهتر است از پمپ های بادد برقی و یا پدالی استفاده شود زیرا این پمپ های باد از قابلیت مکش باد نیز برخوردار می باشند. برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد شد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش و یا جامپینگ خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره با رویه جیر یکی از کمجاترین کاناپه های بادی با وزن بسیار سبک و حجم بدنه بسیار کم بوده که به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...