کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد تعریق

BD-0051WR

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
880,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد تعریق مدل دو نفره کاناپه های بادی با بدنه دو رنگ بوده که برای استفاده در منزل و حتی محل کار طراحی و تولید شده است. این محصول دارای بدنه ای با دوام بوده و از نشیمنگاه و تکیه گاه مواج برخوردار می باشد. کاناپه ای که ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل و روکش طرح چرم ساخته شده به همین دلیل از ضخامت بدنه قابل قبولی بهره مند می باشد. مواج بودن قسمت نشیمنگاه و داشتن رویه مخمل می تواند قابلیت ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. همچنین انعطاف بالای بدنه این محصول نیز در جمع کردن کم حجم و کوچک این کالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود. به همین دلیل به راحتی در هر محلی قابل جای گیری یا حمل خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به راه اندازی آن توسط هر نوع پمپ باد محصولات بادی در مدت زمان کم اشاره نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 150 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های متصل به هم
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد تعریق

کاناپه بادی دو نفره چند کاره محصولی با بدنه ضد تعریق و طراحی بسیار راحت به عنوان یکی از پر طرفدار ترین کاناپه های بادی چند کاره راهی بازار محصولات بادی شده است. این کاناپه یکی از مناسب ترین وسیله ها برای استراحت های سطحی در منزل و یا محل کار بوده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده سنین بزرگسال بوده که باعث ایجاد تاثیر مثبت در دکوراسیون منزل نیز خواهد شد. اما برای آشنایی بیشتر با این کاناپه در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی همانند مبل های بادی دو نفره بوده که کمی از لحاظ طراحی تیکه گاه و نشیمنگاه دارای تفاوت هایی خواهد بود. بدنه ای که از تکیه گاه های یکدستی برخوردار بوده که هنگام نشستن در آن به خوبی اعضای بدن را فرا خواهد گرفت. همچنین طراحی سطح رویه این کالا نیز به شکل مواج بوده تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. علاوه بر این طراحی مواج در این کاناپه موجب می شود تا جریان هوا بهتر عبور کرده و در نهایت باعث جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده شود. قسمت کف این محصول نیز کمی گود بوده تا در زمان استفاده مداوم از این کالا بر روی زمین جذب شود. یک دریچه باد مخصوص نیز در قسمت پشت بدنه تعبیه شده که به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این کاناپه بادی نیز همانند دیگر محصولات بادی بوده که از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشد. بدنه ای با ضخامت قابل قبول که در برابر برخورد آب مقاوم بوده و به دلیل داشتن روکش جیر در قسمت سطح رویه کاناپه محلی نرم و ضد تعریق برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. این بدنه با وجود کیفیت و ضخامت خوب خود از انعطاف بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده که امکان جمع کردن این محصول را در حجم و اندازه کوچکتری فراهم خواهد کرد. این عمل موجب می شود تا به راحتی امکان حمل و جا به جایی این کالا فراهم شود. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به قابلیت تعمیر آن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که این محصول دو نفره داشته معادل (طول: 150 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بواده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کاناپه بوده که در زمان جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین نیز ارتفاعی استاندارد برای استفاده راحت از این کالا خواهد بود. تحمل وزن 260 کیلوگرمی از ویژگی های بسیار خوب این کاناپه بادی بوده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. گفتنی است که تحمل وزن هر گونه محصولات بادی با مقدار باد زدن محصول مربوطه رابطه مستقیم خواهد داشت، بنابراین هر چقدر باد این کالا را افزایش دهیم به دلیل فشار روی لایه های داخلی تحمل وزن آن نیز کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول نیز 8.1 کیلوگرم بوده که به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کافی را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد این کاناپه باد بخورد به مرور زمان درز های داخلی آن آسیب خواهد دید. بهترین پمپ باد برای راه اندازی این کالا نیز پمپ های باد برقی و یا دستی بزرگ می باشد. اما از مهمترین راه های مراقبت و نگهداری از محصول مورد استفاده جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش روی آن خواهد بود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره ضد تعریق از سری محصولات بادی شیک و با دوام برای استفاده به منظور استراحت های سطحی ، تماشای تلویزیون و همچنین مطالعه بوده که با توجه به کیفیت خوب خود قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. این کالا تنها به صورت تک رنگ تولید شده و از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...