کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح خال دار

ZX-020636

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح خال دار یکی از مناسب ترین کاناپه های بادی برای  استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که دارای طراحی بدنه متفاوتی نسبت به بسیاری از همنوعان خود می باشد. محصولی که دارای تکیه گاه بادی مجزا و متصل به بدنه بوده که به خوبی کمر و دست ها را پوشش می دهد. این کاناپه از جنس PVC با رویه طرح چرم ساخته شده و به دلیل داشتن ضخامت کافی از مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف بهره مند می باشد. علاوه بر این بدنه این کاناپه در برابر برخورد آب مقاومت بسیار خوبی داشته به همین دلیل این کالا را به یک کاناپه ضد آب تبدیل کرده است. بنابراین خیال مصرف کننده بابت استفاده از این محصول در فضای باز کاملا راحت خواهد بود. این کاناپه بادی توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 220 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها بدنه ای با طراحی خال دار
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح خال دار

کاناپه بادی دو نفره با بدنه طرح دار از سری کاناپه های بادی فانتزی بوده که بیشتر برای استفاده در منزل و اتاق ها خواب و یا نشیمن کاربرد خواهد داشت. این محصول از سری کاناپه های بادی با ساختار بدنه دو تکه بوده که تکیه گاه آن از بدنه جدا می باشد. کاناپه های بادی متنوعی با این طراحی عرضه شده اند که تنها در ابعاد و طراحی بدنه با هم متفاوت می باشد. این محصول بادی همانند دیگر همنوعان خود دارای وزن وحجم کمی در حالت جمع شده بوده که امکان استفاده در هر مکان مورد نظری را برای مصرف کننده خود به ارمغان می آورد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کاناپه بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی از نظر ساختار تکیه گاه و نشیمنگاه با دسته دیگری از کاناپه های بادی تولید شده متفاوت می باشد. بدنه این محصول از یک تکیه گاه یکدست برخوردار بوده که کمر و دست ها را به خوبی پوشش می دهد اما به شکل مجزا روی بدنه تعبیه شده است. همچنین نشیمنگاه آن نیز طراحی مواج داشته تا هنگام نشستن روی آن به خوبی بدن را به خود جذب کند تا جلوی لیز خوردن را بگیرد. قسمت کف آن نیز کمی گود طراحی شده تا در مدت زمان استفاده از آن عمل هواگیری انجام شده تا از حرکت های اضافی دور بماند. روی بدنه دو دریچه باد مجزا قرار داده شده که برای راه اندازی کامل آن باید از هر دو دریچه به این کاناپه بادی باد زده شود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی طرح خال دار از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر برخورد آب بهره مند می باشد. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم باشد. به همین دلیل امکان حمل و جا به جایی آن آسوده تر می شود. البته از این کالا می توان در فضای باز و در شرایط جوی آرام نیز استفاده نمود زیرا تحمل مناسبی در برابر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت. از دیگر ویژگی های خوب جنس بدنه این محصول قابلیت تعمیر تضمینی آن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد تا در صورت آسیب دیدن امکان تعمیر مجدد آن وجود داشته باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول خانگی راحتی معادل (طول: 220 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 80 سانتی متر) بوده که ابعادی متناسب برای استفاده سنین مختلف می باشد. این ابعاد شاما حالت راه اندازی شده این محصول بوده بنابراین در حالت جمع شده این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری به راحتی جای بگیرد. ارتفاعی که برای این کالا در نظر گرفته شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد به همین دلیل ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین کمتر خواهد بود. این محصول از تحمل وزن 140 کیلوگرمی برخوردار بوده که نسبت به کیفیت جنس بدنه و ابعاد خود مقداری مناسب و قابل قبول به نظر می رسد. البته مقدار باد بدنه نیز با مسئله تحمل وزن رابطه مستقیمی دارد به همین جهت هر چقدر باد آن افزایش داده شود یقینا روی درز های بدنه فشار وارد شده و تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 3.5 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای این کاناپه بادی خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست در ابتدای هر کاری یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد های تعبیه شده روی بدنه کاناپه نازل پمپ باد متناسب با دریچه ها را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. همچنین دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهند دید. بنابراین مقدار باد زدن به این کاناپه بادی می تواند تاثیر بسزایی در مراقبت و نگهداری هر چه بهتر این کالا بگذارد. همچنین باید از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره طرح خال دار از سری کاناپه های بادی تولید شده دو نفره فانتزی بوده که که برای استفاده در منزل و فضای باز منزل تولید و عرضه شده است. کاناپه ای با وزن و حجم کم همراه با طراحی بدنه مناسب و راحت که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استراحت های سطحی سنین مختلف باشد. محصولی با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...