کاناپه بادی دو نفره چند کاره نوجوان

T-15023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
470,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره نوجوان از سری کاناپه های بادی جدید با طراحی ساده بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاما طرح چرم می باشد. این کالا از سبک ترین کاناپه های بادی محسوب شده و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است. محصولی که دارای بدنه ضد آب بوده و مقاومت خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب دارد. به همین دلیل می توان از آن با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. تکیه گاه این کالا طراحی گرد مانند داشته و از نشیمنگاه مواج بهره مند است. انعطاف بالای بدنه آن باعث شده تا به راحتی و در حجم بسیار کمتری محصول خود را جمع کرده و در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا کنید. از دیگر ویژگی های این محصول تولید آن در رنگبندی های مختلف و شاد می باشد. این کاناپه توسط هر نوع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب سنین نوجوانان و کودکان
 قابل استفاده در فضای باز
دارای بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره نوجوان

کاناپه بادی دو نفره مخصوص سنین نوجوان یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی تولید شده در سایز کوچک بوده که برای استفاده در منزل و حتی فضای باز تولید و عرضه شده است. این محصول که بیشتر جنبه تفریحی و استراحتی داشته کمتر از نظر طراحی روی آن مانور داده شده و از رنگی شاد برای جلب نظر مصرف کنندگان در آن استفاده شده است. این نوع کاناپه های بادی معمولا وزن و حجم بسیار کمی داشته تا به راحتی امکان راه اندازی و استفاده در فضای مختلف را فراهم سازد. برای اینکه کاناپه ای با قابلیت جمع شدن و استفاده در مکان های مختلف داشته باشید این کاناپه بادی می تواند بهترین گزینه برای فرزندان شما باشد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت آن به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی دو نفره نوجوان مشابه دیگر کاناپه های بادی تولید شده بوده که به صورت مستطیلی ساخته شده است. این کاناپه بادی مانند مدل با رویه جیر از بدنه ای دو تکه برخوردار است. دو قسمت اصلی بدنه نشیمنگاه و تکیه گاه آن بوده که به یکدیگر متصل می باشند اما هر کدام از دریچه های باد مجزا برای راه اندازی کامل برخوردار می باشند. بنابراین برای راه اندازی کامل این محصول و استفاده از آن نیاز به باد زدن از طریق دو دریچه باد خواهد بود. قسمت نشیمنگاه به صورت مواج طراحی شده تا هنگام نشستن روی آن باعث سر خوردن مصرف کننده نشود. طراحی یکدست تکیه گاه نیز به گونه ای بوده که کاملا کمر و دستهای مصرف کننده را پوشش خواهد داد. قسمت کف این کاناپه نیز طراحی گود داشته تا در مدت زمان استفاده عمل هواگیری را به منظور جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه که یکی از مهمترین آیتم های ساخت و تولید یک کاناپه بادی بوده در این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این نوع جنس بدنه کاملا ضد آب بوده تا امکان استفاده در فضای باز و در معرض برخورد آب نیز فراهم باشد. این قابلیت باعث می شود تا این محصول را با خیالی راحت شستشو دهید. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کاناپه بادی دو نفره می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره نمود. این ویژگی موجب می شود تا به راحتی این کالا را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا کرد. هر زمان آسیبی به بدنه این کاناپه وارد شود به راحتی و در کمترین مدت زمان ممکن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم بوده و مانند روز اول خود قابل استفاده خواهد بود. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده معادل (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین نوجوان و کودکان بهترین گزینه خواهد بود. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و تمام حجم بدنه را شامل خواهد شد. البته در صورتی که این کاناپه را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر شده تا امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری بخصوص برای حمل و نقل آسوده تر باشد. ارتفاع این محصول ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین حدود 40 سانتی متر خواهد بود. طبق این ابعاد و جنس بدنه کاناپه بادی مورد نظر دارای تحمل وزن 140 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب و استاندارد خواهد بود. البته در صورتی که به شکل استاندارد این کالا را باد کنید باعث افزایش 20 کیلوگرمی تحمل وزن خواهد شد. اما وزن بسته بندی آن حدود 2.2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک و مناسب محسوب خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی نیاز به استفاده از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی خواهد بود. برای این کالا استفاده از پمپ های باد دستی و یا پدالی نیز کافی خواهد بود. برای این کار بایستی با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. برای تخلیه باد این کاناپه می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند اقدام نمود. یکی از بهترین روش های مراقبت و نگهداری از این نوع محصولات بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آنهاست. علاوه بر این می بایست با استاندارد باد زدن به این محصول از فشار بیش از حد به بدنه جلوگیری کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره نوجوان چند کاره یکی از ارزان ترین کاناپه های بادی تولید شده برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که از بهترین گزینه ها برای استفاده در فضای باز و بسته می باشد. این کالا کاملا ضد آب بوده و قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت. علاوه بر این در کمترین زمان ممکن راه اندای و جمع شده و به دلیل داشتن رنگ شاد و طراحی ساده می تواند تاثیر بسیار خوبی در دکوراسیون داخل منزل بخصوص اتاق های خواب بگذارد. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط نمایندگی اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...