کاناپه بادی دو نفره چند کاره AXE

sofa-AXE 22360

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره AXE یکی از شیک ترین و فانتزی ترین کاناپه های بادی دو نفره بوده که دارای طراحی بسیار مناسب و ارگونومیک می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC ضخیم با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر برخورد آب و همچنین نور و گرمای آفتاب برخوردار می باشد. بدنه ای که با داشتن کیفیت بالا از انعطاف خوبی برای جمع کردن بدنه در حجم و ابعاد کم بهره مند می باشد. این کاناپه بادی دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده به همین دلیل زمان نشستن و یا دراز کشیدن روی آن احساس راحتی را تجربه خواهید کرد. این کالا دقیقا همانند کاناپه های غیر بادی طراحی شده و تنها در رنگ مشکی به بازار محصولات بادی عرضه شده است. کاناپه بادی دو نفره چند کاره AXE می تواند برای پذیرایی از میهانان در منزل و همچنین استفاده در فضای باز گزینه مناسبی باشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 215 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای کیفیت بدنه بالا
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره AXE

کاناپه بادی دو نفره AXE از سری کاناپه های بادی با طراحی بدنه ساده و شیک بوده که تولید شده در رنگ مشکی می باشد. این کاناپه بادی با توجه به کیفیت و طراحی بدنه خود بیشتر مناسب استفاده در فضای داخل منزل می باشد، گرچه از آن می توان در فضای باز نیز استفاده کرد. این نوع کاناپه های بادی در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده اند که هر کدام دارای رنگ ، طراحی و ابعاد خاص خود می باشد. این کاناپه های بادی بر اساس سلیقه های مصرف کنندگان تولید شده که نسبت به کیفیت ساخت از همیشه از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار می باشند. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده که از تکیه گاه های استاندارد نسبت به حجم و ابعاد بدنه برخوردار می باشد. این کاناپه دارای طراحی مواج گونه در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه خود بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. این نوع طراحی موجب می شود تا به راحتی جریان هوا را از خود عبور داده تا از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. یکی از دیگر از تغییرات محسوسی که در این کاناپه بادی دو نفره دیده می شود ارتفاع بالاتر سطح نشیمنگاه این محصول از زمین نسبت به بسیاری از همنوعان خود می باشد. علاوه بر این قسمت کف کاناپه نیز کمی گود طراحی شده تا در زمان استفاده طولانی مدت به زمین جذب شده و عمل هواگیری به خوبی انجام شود. 

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره AXE از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر برخورد آب بهره من ی برد. این نوع جنس بدنه از قابلیت شستشو بهره مند بوده و در شرایط جوی مناسب قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا هنگام جمع کردن آن حجم و اندازه بسیار کوچکتری به خود بگیرد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل کنید. از دیگر قابلیت های جنس بدنه این محصول می توان به تعمیر هر نقطه ای از بدنه آن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

کاناپه بادی دو نفره مشکی دارای ابعادی برابر (طول: 215 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر ، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن ابعاد بسیار کمتری به خود خواهد گرفت تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری فراهم باشد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تیکه گاه بوده که بیشتر این ارتفاع متعلق به بلندی نشیمنگاه از سطح زمین می باشد. این کاناپه تحمل وزن 270 کیلوگرمی داشته که نشان دهنده مقاومت بالای جنس بدنه و لایه های داخل بدنه این کالا می باشد. گرچه هر چقدر باد این محصول را افزایش دهید به دلیل فشار وارده روی درز های بدنه از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 6 کیلوگرم بوده که وزنی متناسب با کیفیت خود می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. قدت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید تا حالت بسیار سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. برای راه اندازی چنین محصولات بادی باید از پمپ های مخصوص این نوع محصولات استفاده کنید. این نوع پمپ های باد در فروشگاه اینتکس قابل تهیه کردن می باشند. اما برای نگهداری و مراقبت از کاناپه بادی دو نفره AXE علاوه بر باد زدن استاندارد به آن می بایست از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره AXE از سری کاناپه های بادی مقرون به صرفه با کیفیت ساخت بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال بوده که کاملا از بدنه ای ضد آب با انعطاف بالا برخوردار می باشد. این کاناپه بادی از حجم و وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده که امکان استفاده و جا به جایی در مکان های مختلف را خواهد داشت. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...