کاناپه بادی دو نفره چند کاره Jupiler

J-45520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره Jupiler از سری کاناپه های بادی دو نفره سبک با بدنه ضد آب بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین کاناپه ها بوده که علاوه بر منزل قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. این کالا دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده که به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و محلی بسیار راحت برای نشستن و حتی دراز کشیدن به ارمغان خواهد آورد. این محصول دارای وزن سبک نسبت به ابعاد و ظرفیت خود بوده به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. البته انعطاف بالای بدنه نیز باعث شده تا بدنه اصلی در حجم و ابعاد کمی جمع شود. کاناپه بادی دو نفره چند کاره توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 75 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل استفاده در فضای باز
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره Jupiler

کاناپه بادی دو نفره Jupiler یکی از بزرگترین کاناپه های بادی دو نفره تولید شده با ارتفاع سطح نشیمنگاه کم که به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استراحت های سطحی در منزل تولید و عرضه شده است. محصولی که از نظر نوع استفاده می تواند حتی کاربرد یک تشک بادی را نیز برای دراز کشیدن داشته باشد. از این نوع کاناپه های بادی به دلیل مقاوم بودن در شرایط جوی مختلف می توان در فضای باز منزل مانند حیاط و یا تراس نیز استفاده نمود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی تفاوت چندانی با دیگر کاناچه های بادی دو نفره نداشته و همانند آنها به صورت مستطیلی طراحی شده است. اما ارتفاع سطح نشیمنگاه این محصول تا زمین مقداری کمتر بوده و از سطح رویه مواج برخوردار است تا به خوبی اعضای بدن را در بر گرفته و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و توسط یک دریچه باد تعبیه شده روی بدنه راه اندازی می شود. این دریچه باد در قسمت پشت کاناپه قرار گرفته است. لایه های داخل بدنه نیز به گونه تعبیه شده اند که باعث افازیش استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن در زمان استفاده خواهد شد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره Jupiler از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه کاملا در برابر برخورد آب مقاوم بوده و در صورتی که در معرض نور و گرمای آفتاب استفاده شود آسیبی به آن وارد نخواهد شد. به همین دلیل می توان به خیالی آسوده در فضای باز نیز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کمتر می باشد. قابلیتی که باعث حمل آسوده تر این کاناپه خواهد شد. از دیگر قابلیت های این کاناپه می توان به قابلیت تعمیر بدنه آن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی شرکت اینتکس اشاره نمود تا باعث خاتمه دادن به استفاده یک باره از این کالا شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن ب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت دو نفر در سنین بزرگسال خواهد بود. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده این کاناپه بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر بوده از همین رو ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین چیزی حدود 30 سانتی متر خواهد بود. طول بدنه این محصول به اندازه ای بوده که امکان دراز کشیدن راحت در این کالا را به خوبی فراهم خواهد کرد تا قابلیت استراحت های طولانی مدت نیز روی این کاناپه بادی فراهم باشد. تحمل وزن آن نیز 180 کیلوگرم بوده که مقدار استاندارد برای آن محسوب می شود. همچنین وزن آن به 4 کیلوگرم رسیده که با توجه به حجم کم خود در حالت جمع شده به راحتی توسط دست نیز قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی کافیست ابتدا یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه این محصول از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. فقط دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان به درز های بدنه آسیب وارد خواهد کرد. از همین رو رعایت مقدار باد زدن به این نوع محصولات بادی می تواند در مراقبت و نگهداری هر چه بهتر آنها تاثیر گذار باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری کنید.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره Jupiler از سری کاناپه های بادی برای استراحت های درون منزل و حتی محل کار بوده که امکان استفاده در فضای باز را خواهد داشت. این کاناپه طول بدنه بالایی داشته تا امکان دراز کشیدن روی آن فراهم باشد. همچنین این محصول بدنه ای ضد آب داشته و به دلیل مقاوم بودن در شرایط جوی مختلف می توان در ویلا و باغ نیز به کار برد. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...