کاناپه بادی روی آب بزرگسال

OT-554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی روی آب بزرگسال یکی از محصولات بادی تفریحی شناور برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم می باشد. این محصول دارای کیفیت ساخت مقاومی بوده و در برابر دما و فشار آب  و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. این کاناپه روی آب دارای نشیمنکاه مواج بوده و از تکیه گاهی متناسب با حجم بدنه مصرف کننده برخوردار است. در قسمت تکیه گاه های دست این محصول دو جای مخصوص بطری تعبیه شده و دو دستگیره برای حفاظ تعادل در قسمت داخل بدنه وصل شده است. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن کیه حمل اشیا اشاره نمود.

نوع تفریحی
 طول 180 سانتي متر
 عرض 99 سانتي متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ 
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده Tube Pro
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای کف بادی مواج
 دارای دستگیره مخصوص حفظ تعادل
 دارای کیسه حمل اشیا 
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

کاناپه بادی روی آب بزرگسال همانطور که از نام و تصاویر آن مشخص است در واقع نوعی کاناپه بادی طراحی شده می باشد که به واسطه جنس بدنه ای که دارد قابل استفاده بر روی آب می باشد . محصولات بادی به دلیل داشتن محفظه های باد در داخل خود می توانند به صورت یک شناور بسیار عالی بر روی آب باقی بمانند ، با وجود اینکه طراحی کاناپه بادی روی آب بزرگسال به صورت کاناپه است ، می تواند شما را در حالت نشسته نیز بر روی آب نگه دارد . این کاناپه قابل استفاده بر روی زمین نیز می باشد که می توانید با خرید کاناپه بادی روی آب بزرگسال ، با یک تیر دو نشان زده و هم برای نشستن در خانه و همچنین برای تفریحات آبی از آن استفاده کنید . در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا خواهید شد .

طراحی و تولید کاناپه بادی روی آب بزرگسال

طراحی و تولید کاناپه بادی روی آب بزرگسال در واقع به صورت یک کاناپه بادی دو نفره می باشد که عریض بودن آن می تواند دو نفر را بر روی خود جای دهد . همچنین ابعاد بزرگ کاناپه بادی روی آب بزرگسال و همچنین داشتن محفظه های بزرگ تر باعث شده است تا این کاناپه بتواند وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم تحمل کند که بدون شک این تحمل وزن خوب می تواند دو فرد بالغ را به راحتی بر روی خود جای داده و آن ها را شناور نگه دارد . در لبه های کناری تشک دو دستگیره مشکی رنگ پلاستیکی قرار داده شده است که می توانید با گرفتن آن تعادل خود را حفظ کنید و برای رفتن بر روی کاناپه نیز کمک بگیرید .

تکیه گاه بلند و نرم کاناپه بادی روی آب بزرگسال همچنین بستر را برای استراحت کردن ایده آل تر کند . شما می توانید به صورت یک نفره حتی بر روی محصول دراز کشیده و بر روی آب استراحت کنید . از ویژگی های بسیار خوب کاناپه بادی روی آب بزرگسال می توان به استفاده از طراحی مواج در ساخت کاناپه بادی اشاره کرد که عمدتا با استفاده از این طراحی ، انعطاف پذیری محصول را افزایش می دهند . در بخش های کناری تشک دو جا برای قرار دادن بطری و نوشیدنی ها وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید .

جنس بدنه کاناپه بادی روی آب بزرگسال

عمدتا برای ساخت محصولات بادی به مانند کاناپه بادی روی آب بزرگسال از pvc یا همان وینیل استفاده می شود چرا که این جنس از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد . یکی از بزرگترین دلایل استفاده از این جنس برای تولید محصولات ، عدم حساسیت های پوستی به آن می باشد که با خیال راحت می توانید از محصول استفاده کرده و از آن برای تفریحات خود استفاده نمایید . همچنین پی وی سی ضد آب می باشد و رطوبت و دماهای محیطی نیز به آن آسیب وارد نمی کند ، بنابراین با نگهداری و استفاده صحیح می توانید سال های سال از این محصولات بادی استفاده کنید .

راه اندازی کاناپه بادی روی آب بزرگسال

معمولا برای راه اندازی سریع و ساده تر از پمپ های باد استفاده می شود ، به همین دلیل نیز ما به شما استفاده از پمپ های باد دستی را پیشنهاد می کنیم که نیازی به برق نداشته و حجم کمی را نیز اشغال می کند . شما می توانید با سایر پمپ ها نیز راه اندازی را انجام دهید ولی پمپ های باد برقی به دلیل قدرت بالا ممکن است در صورت عدم قطع بموقع پمپ ، به محصول آسیب وارد کند .

خدمات پس از فروش کاناپه بادی روی آب بزرگسال

فروشگاه تهران اینتکس محصولات بادی خود را با خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات ارائه کرده است که در صورت هر گونه بروز مشکل یا پارگی و سوراخ شدگی می توانید از فروشگاه اینتکس کمک گرفته و محصول بادی خود را برای تعمیرات تحویل دفتر فروشگاه داده تا تعمیرات تخصصی انجام شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...