کاناپه بادی سه نفره سه گوش

Sofa-0103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
570,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سه نفره سه گوش از متفاوت ترین کاناپه های بادی تولید شده از نظر طراحی و ساخت بدنه بوده که به صورت سه ضلع یا سه گوش تولید شده است. محصولی که دارای ابعاد و تحمل وزن بسیار مناسبی بوده و به راحتی تا 3 نفر را در خود جای می دهد. این کاناپه بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته که به خوبی در برابر برخورد آب یا قرار گرفتن در زیر نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از همین رو می توان از این کاناپه با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب این کالا طراحی مواج گونه در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن بوده که سبب می شود تا هنگام نشستن و تکیه دادن به بدنه احساس راحتی زیادی را داشته باشید. بدنه منعطف با قابلیت جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر از قابلیت های خوب این محصول محسوب می شود. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی آسان این کالا را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه دست و کمر مجزا
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 مناسب استفاده در فضای باز
دارای طراحی بده سه گوش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی سه نفره سه گوش

کاناپه بادی سه نفره با طراحی بدنه سه گوش یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی تولید شده از لحاظ طراحی بدنه بوده که برای استفاده در منزل گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این محصول همانند بسیاری از کاناپه های بادی دارای راحتی بالایی در زمان استفاده بوده و به دلیل داشتن ابعاد و مقاومت استاندارد می تواند برای استفاده تمامی سنین مناسب باشد. این کالا می تواند به دلیل داشتن وزن و حجم کم برای محل کار و یا فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت سه گوش بوده که از حالت L شکل بهره مند می باشد. بدنه ای که از تکیه گاه های بزرگی برخوردار بوده تا به راحتی محلی راحت برای تکیه دادن به همراه داشته باشد. سطح رویه این کاناپه نیز به صورت مواج طراحی شده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد تا در نتیجه باعث عبور بهتر هوا شود. این عمل موجب می شود تا از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری شود. این کاناپه توسط چند دریچه باد مجزایی که روی بدنه اصلی تعبیه شده اند قابل راه اندازی خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه دارای درز های قوی بوده و از مقاومت بسیار خوبی در برابر برخورد آب بهره مند خواهد بود. همچنین در صورت قرار گرفتن این محصول در زیر نور و گرمای آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین با خیالی آسوده می تواند از این کاناپه در فضای باز نیز استفاده نمود. یکی از قابلیت های بسیار خوب بدنه این کالا داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد و حجم کوچکتر می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا به راحتی این کاناپه را در هر مکانی حمل و جا به جا نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه سه گوش سه نفره معادل (طول: 120 سانتی متر ، عرض: 120 سانتی متر ، ارتفاع: 105 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و زمانی که آن را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. تحمل وزنی که این کاناپه بادی داشته 250 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بالا برای این محصول خواهد بود. مقداری که نشان دهنده استحکام و مقاومت بالای بدنه می باشد. علاوه بر این وزن بسته بندی آن نیز حدود 7 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی کاناپه بادی سه نفره می بایست پس از تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از شرکت اینتکس نازل پمپ باد مربوطه را به دریچه باد بدنه وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد زیرا در صورتی که بیش از حد به این کاناپه باد زده شود حالت سفت به خود گرفته و به مرور زمان درز های آن آسیب جدی وارد خواهد شد. لازم به ذکر است که برای راه اندازی و یا جمع کردن این کاناپه بهتر است از پمپ های باد برقی به دلیل داشتن قدرت فشار باد بالا و قابلیت مکش استفاده نمود. علاوه بر مقدار باد زدن بدنه این محصول برای مراقبت بیشتر باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هرگونه حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی سه نفره طرح L شکل از سری کاناپه های بادی با طراحی بدنه متفاوت بوده که از حجم بدنه بسیار مناسبی برای استراحت های سطحی و تفریحی در منزل و حتی فضای باز بهره مند می باشد. این کالا دارای وزن خوبی بوده که امکان جا به جایی راحت تری را فراهم خواهد کرد. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...