کاناپه بادی سه نفره چند کاره

32200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سه نفره چند کاره از سری کاناپه های بادی جدید با ابعاد و ظرفیت بالا بوده که برای استفاده در منزل ، اتاق های خواب و نشیمن طراحی و تولید شده اند. این کاناپه همانند همنوعان خود از جنس بدنه پلاستیک PVC برخوردار بوده و از روکش تمام طرح چرم بهره می برد. محصولی که کاملا ضد آب بوده و قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های خوب این محصول داشتن سه کوسن بادی مجزا بوده که به صورت جداگانه راه اندازی می شوند. این کوسن ها موجب می شوند تا ارتفاع سطح نشیمنگاه با زمین بیشتر شده تا هنگام نشستن احساس راحتی را تجربه کنند. این کاناپه بادی به راحتی جمع و راه اندازی شده و حتس در مسافرت ها نیز قابل استفاده خواهد بود. این کالا توسط نمایندگی محصولات بادی اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 320 سانتی متر
 عرض 98 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سه کوسن بادی
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 راحت و منعطف
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی سه نفره چند کاره

کاناپه های بادی یکی از پر کاربرد ترین کاناپه های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که به عنوان یکی از پر استفاده ترین کاناپه های بادی تولید شده شناخته می شود. این کالا دارای کیفیت خوبی بوده و که رقابت نزدیکی با مدل های شرکت اینتایم دارد. محصولی با ابعاد و ظرفیت بالا که می تواند یکی از بهترین گزینه های استفاده در منزل و حتی فضای باز باشد. این کالا دارای کیفیت مناسبی بوده که در صورت مراقبت بهتر می توان تا چند سال به شکل مداوم از آن استفاده نمود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی همانند دیگر مدل های همنوع خود بوده که به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است. این کاناپه دارای ابعاد و ظرفیت بالا بوده و از نشیمنگاه جا داری بهره مند می باشد. بدنه ای توسط دو الی سه دریچه باد راه اندازی شده و از نشیمنگاه و تکیه گاهی مواج بهره مند می باشد. محصولی که دارای سه کوسن بادی مجزا بوده که هر کدام به صورت مجزا باد می شوند. این کوسن ها می توانند به شکل دلخواه استفاده شده و برای ارتفاع گرفتن سطح نشیمنگاه از زمین در هر زمان ممکن به کار خواهند رفت. طراحی بدنه این کاناپه به گونه ای بوده که از انعطاف خوبی برخوردار بوده و در هر مکان مورد نظری مانند اتاق های خواب و نشیمن قابل استفاده خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این کاناپه بادی سه نفره از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از کیفیت و ضخامت خوبی برخوردار می باشد. بدنه ای که کاملا ضد آب بوده و در صورت قرار گرفتن در زیر نور و یا گرمای آفتاب هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. گفتنی است که جنس بدنه این کاناپه با همنوعان خود کمی در ضخامت و کیفیت تفاوت دارد به همین دلیل نمی توان تمام کاناپه های بادی را از نظر جنس بدنه با هم یکسان دانست. از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این کالا انعطاف خوب آن برای جمع کردن کاناپه در حجم و ابعاد کوچکتر می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا به راحتی محصول مرد نظر را حمل و جا به جا کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی سه نفره چند کاره برابر (طول: 320 سانتی متر ، عرض: 98 سانتی متر ، ارتفاع: 102 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت سه نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن بدنه ابعاد بسیار کمتری را به خود خواهد گرفت تا امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری وجود داشته باشد. تنها قسمت از بدنه که تغییر ابعاد آن به دست مصرف کننده امکان پذیر خواهد بود، استفاده یا عدم استفاده از کوسن های بادی برای قسمت نشیمنگاه می باشد. اما تحمل وزن این کالا معادل 280 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این محصول محسوب می شود. در صورتی که این کاناپه را به صورت استاندارد باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی بیافزایید. وزن بسته بندی آن نیز 4 کیلوگرم می باشد که برای این ابعاد و ظرفیت وزنی مناسب خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه که متناسب با اندازه این دریچه بوده وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. زمانی که بدنه این کاناپه بادی را بیش از حد پر کنید به مرور زمان درز های آن باز شده و محصول مورد نظر آسیب خواهد دید. بنابراین یکی از بهترین روش های مراقبت از این کاناپه بادی استاندارد باد نمودن آن است. از دیگر روش های مراقبت می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی این محصول می باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی سه نفره چند کاره یکی از پر کاربرد ترین و خوش فرم ترین کاناپه های بادی با سه کوسن بادی مجزا بوده که دارای جنس بدنه مرغوب با طراحی ارگونومیک می باشد. این محصول بدنه ای ضد آب داشته و نسبت به ابعاد و حجم خود دارای وزن بسیار مناسبی می باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...