کاناپه بادی چندکاره طرح چرم

ch 002458

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره طرح چرم محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای براق و همچنین زیبا می باشد که به کمک رنگ قرمز استفاده شده در آن ، زیبایی آن دو چندان شده است و مناسب برای تمام سنین می باشد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و علاوه بر زیبایی ، به طور کامل ضد تعریق می باشد و میتوانید ساعتهای طولانی بر روی این محصول به استراحت و یا تماشای تلویزیون بپردازید . بخش کناری این محصول نز از همین جنس و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و استحکام محصول را بالاتر برده است . تکیه گاه بلند این محصول نیز به طور کامل قسمت گردن و سر شما را در پوشش خود قرار خواهد داد و می توانید استراحت لذت بخشی را داشته باشید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 270 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای ارتفاع بلند
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چندکاره طرح چرم یکی از برترین و راحت ترین کاناپه های بادی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . همان طور که از اسم این محصول پیدا می باشد جنس بدنه استفاده شده دراین کاناپه بادی از پی وی سی طرج چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید کاناپه بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل کاناپه بادی چندکاره طرح چرم همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این کاناپه بادی به صورت تخت خواب شو می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین رویه این کاناپه بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در فضای باز و همچنین محیط های دارای آب و هوای گرم می باشد . همچنین این محصول در رنگبندی متعددی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از برترین و پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . ارتفاع تکیه گاه تعبیه شده در این محصول به اندازه 125 سانتی متر می باشد که از ارتفاع ایده آلی برخوردار است و به گونه ای با بدن شما حالت می گیرد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد .

کاناپه بادی تخت خواب شو

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که یکی از متداول ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی است . پی وی سی از جنس های محبوب در میان هواداران محصولات بادی و همچنین تولید کنندگان می باشد که دلیل این محبوبیت بالا ، کیفیت و مقاومت ایده آل در کنار نرمی و انعطاف پذیری مناسب می باشد . همچنین در بخش هایی از این محصول که فشار بالایی را متحمل می شود از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا کیفیت و مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه دو چندان نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

کاناپه های بادی در ابعاد استانداردی می باشند تا بتوانند بهترین حالت را برای استفاده مصرف کنندگان فراهم آوردند . ابعاد این کاناپه بادی به مشخصات ( طول : 270 سانتی متر ، عرض : 190 سانتی متر و ارتفاع : 125 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر کاناپه های بادی از فضای ایده آلی برخوردار می باشد . همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید قابلیت تحمل وزن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است ، قابلیت تحمل وزن این محصول 180 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیتی که شامل می شود ایده آل به نظر می رسد . همچنین وزن کاناپه بادی چندکاره طرح چرم به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد واز همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . 

جمع بندی :

کاناپه بادی چندکاره طرح چرم یکی از کاناپه های بادی مقاومت می باشد که دارای طرفداران خاص خود می باشد و به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه استفاده در تولید این کاناپه بادی از پی وی سی چرم می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . کاناپه بادی چندکاره طرح چرم با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...