کاناپه بادی چند کاره تاجدار

A892

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره تاجدار از سری کاناپه های بادی بسیار با کیفیت و با دوام بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا مخمل یا همان جیر می باشد. این محصول دارای ابعاد و تحمل وزن بالایی بوده که می تواند به راحتی تا دو نفر را در سنین بزرگسال در خود جای دهد. این کاناپه بادی همانند بسیاری از همنوعان خود دارای دو تشک بادی سرخود با قابلیت تاشو می باشد. دو تشکی که باعث می شود تا از این کاناپه بادی به عنوان تخت بادی ، تشک بادی و مبل بادی دو نفره قابل استفاده باشد. این کالا نشیمنگاه و تکیه گاه مواج داشته و به دلیل داشتن رویه مخمل به خوبی در برابر تعریق بالا جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به داشتن وزن استاندارد نسبت به کیفیت ، ابعاد و ظرفیت بدنه و همچنین انعطاف بالای بدنه اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا به راحتی و در حجم و ابعاد کوچکتری آن را جمع کرد تا جا به جایی و حمل آن آسوده تر باشد. 

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 261 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل و سفر
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تیکه گاه طرح تاجدار
 دارای دو تشک بادی تاشو
 قابلیت چند کاره
دارای کیسه مخصوص نگهداری اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره تاجدار

کاناپه بادی چند کاره تاجدار از پر کاربرد ترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی دو نفره تولید شده تا کنون بوده که دارای کیفیت بدنه بسیار خوبی می باشد. این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله داشتن دو تشک تاشو به هم متصل شده بوده که امکان استفاده از آن به عنوان کاناپه بادی چند کاره را فراهم خواهد ساخت. این محصول قابلیت استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و حتی فضای باز را داشته و طراحی بدنه ارگونومیکی دارد. طراحی بدنه زیبا و ابعاد بزرگ آن امکان استفاده برای تعداد 3 نفر را نیز به راحتی فراهم خواهد ساخت به همین دلیل در میان بزرگترین کاناپه های بادی قرار می گیرد. این کالا به راحتی و در کمترین زمان راه اندازی می شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این محصول همانند دیگر همنوعان خود بوده که دارای قابلیت هایی همچون چند کاره و تاشو بودن می باشد. ویژگی هایی که موجب می شود تا از این محصول به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، تشک بادی پشتی دار و همچنین مبل بادی استفاده شود. این قابلیت ها توسط دو تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی به وجود آمده که باعث ایجاد راحتی بیشتر مصرف کننده هنگام استفاده از این کالا خواهد شد. تکیه گاه این کاناپه بادی دارای طراحی موج دار با طرح تاج بوده که زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است. روی بدنه اصلی این کاناه یک کیسه مخصوص نگهداری اشیای کوچک تعبیه شده تا اشیای کوچک و قیمتی خود را در آن قرار دهید. دو قفل پلاستیکی روی تشک و بدنه اصلی تعبیه شده تا هنگام استفاده نکردن از تشک های متصل به بدنه، آنها را به بدنه اصلی قفل کنید تا حرکت اضافی نداشته باشد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی چند کاره تاجدار از نوع پلاستیک PVC با رویه تمام جیر یا همان مخمل بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت زیرین استفاده شده است. جنس بدنه ای که دارای کیفیت و دوام بالایی بوده و از ضخامت بسیار خوبی بهره می برد. بدنه ای که در برابر نور و گرمای آفتاب مقاومت خوبی داشته و از قابلیت شستشو و تمیز کردن با وسیله های مرطوب برخوردار می باشد. اما روکش جیر استفاده شده برای قسمت رویه این کاناپه علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و یا خوابیدن از مقاومت خوبی نیز در برابر تعریق بالای مصرف کننده بهره می برد. یکی از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این محصول داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن بدنه در حجم و اندازه بسیار کوچکتر از حالت باد شده می باشد. قابلیتی که می تواند باعث حمل و جا به جایی آسوده این محصول شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی چند کاره تاجدار معادل (طول: 261 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 74 سانتی متر) که در میان بزرگترین کاناپه های بادی دو نفره قرار می گیرد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه در حالت باز شده بوده و حتی به راحتی قابل استفاده برای تعداد 3 نفر نیز خواهد بود. البته زمانی که این محصول را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده و به راحتی قابل حمل خواهد بود. گرچه یک ساک حمل نیز در بسته بندی این محصول قرار داده شده تا بیش از پیش این کالا را در هر محل مورد نظری جا به جا و حمل کنید. اما تحمل وزن این کاناپه 250 کیلوگرم بوده که برای این کالا تحمل وزن بسیار خوبی خواهد بود. تحمل وزن یک محصول بادی از طریق جنس بدنه و ابعاد آن محاسبه می شود. در صورتی که این کاناپه بادی را به صورت استاندارد باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم نیز به تحمل وزن آن بیافزایید. وزن بسته بندی آن نیز 15.5 کیلوگرم می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی کاناپه بادی تاجدار به وسیله انواع پمپ های باد انجام می شود. اما برای راه اندازی سریع و آسوده آن استفاده از پمپ های باد برقی می تواند بهترین گزینه باشد. پمپ های بادی که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا از قابلیت مکش باد نیز برخوردار می باشند. برای راه اندازی باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه اصلی نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. تا زمانی باید به باد زدن این کالا ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و بیش از حد سفت نشود. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. از دیگر راه های مراقبت و نگهداری از این محصول می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن اشاره کرد. در صورتی که تمامی این موارد ذکر شده را رعایت کنید محصول مورد نظر تا چندین سال برای مصرف کننده کاربرد خواهد بود.

جمع بندی

کاناپه بادی چند کاره تاجدار یکی از بزرگترین و پر کاربرد ترین کاناپه های بادی تولید شده بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. کالایی که دارای دو تشک تاشو متصل به بدنه بوده که قابلیت استفاده چند کاره را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...