کاناپه بادی چند کاره دو نفره با بدنه شفاف

sofa chair 500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره دو نفره با بدنه شفاف از سری کاناپه های بادی دو نفره ضد آب و سبک بوده که دارای بدنه شفاف و طرح شیشه ای می باشد. محصولی با طراحی یکدست که توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و قابل استفاده در منزل و فضای باز خواهد بود. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم شفاف بوده به همین دلیل از بدنه ای ضد آب بهره می برد. ضخامت بدنه این کاناپه بادی به اندازه ای بوده که به خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب از مقاومت لازم برخوردار خواهد بود. به همین جهت می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا به صورت مواج طراحی شده تا در زمان نشستن در این کاناپه اعضای بدن مصرف کننده را به خوبی در بر گیرد. این مسئله باعث می شود تا محلی راحت برای نشستن و یا حتی دراز کشیدن کاربران ایجاد کند. این محصول در طرح و رنگ های دیگری نیز تولید شده است که همگی توسط انواع پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 150 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره دو نفره با بدنه شفاف

کاناپه بادی دو نفره با بدنه شفاف یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی دو نفره تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که از کیفیت قابل قبولی برای استفاده در مکان های مختلف از جمله فضای باز برخوردار می باشد. این کاناپه بادی به دلیل طراحی خوب خود و داشتن و وزن و حجم کم به راحتی در هر محل مورد نظری قابل حمل بوده و حتی می توان از آن در مسافرت ها نیز استفاده کرد. گفتنی است که مدل های مشابه این کالا نیز در رنگ و ابعاد دیگری تولید شده که از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی و ساخت این محصول مشابه دیگر کاناپه های بادی بوده که از از نشیمنگاه و تکیه گاه مواج برخوردار می باشد. قسمت نشیمنگاه این کاناپه بادی به گونه طراحی شده که هنگام نشستن روی آن بدن را به خود جذب خواهد کرد. طراحی قسمت نشیمنگاه نیز به شکل تاج دار بوده و کاملا قسمت کمر را پوشش خواهد داد. طراحی قسمت کف کمی گود بوده تا هنگام استفاده عمل هواگیری انجام شده تا این محصول از حرکت های اضافی دور بماند. استاندارد طراحی تکیه گاه های بدنه نسبت به ابعاد خود کاناپه باعث شده تا هنگام استفاده در بدن مصرف کننده ایجاد خستگی نکند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک PVC شیشه ای یا همان شفاف بوده که کاملا از رنگ آبی تیره طبعیت می کند. این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده و از لایه های مقاومی در داخل بدنه خود برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب به خوبی مقاوم خواهد بود. بنابراین با خیالی آسوده می توان در فضای باز و در شرایط جوی عادی نیز از این محصول استفاده کرد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی آسوده تر را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این قابلیت تعمیر این نوع محصولات بادی از دیگر ویژگی های پر مزیت آنها به شمار رفته که امکان استفاده چندینو چند باره به مصرف کنندگان خود خواهد داد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره با بدنه شفاف معادل (طول: 150 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسبی برای استفاده تمامی سنین خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن بدنه ابعاد بسیار کمتری به خود خواهد گرفت تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این کاناپه نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. این محصول از تحمل وزن 160 کیلوگرمی برخوردار بوده که نشان دهنده مقاومت بالای بدنه و جنس بدنه مناسب می باشد. گرچه هر چقدر مقدار باد بدنه را بیشتر کنید به دلیل فشار روی لایه ها تحمل وزن این کاناپه کمر خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای این کاناپه محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی هر نوع محصول بادی نیاز به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی می باشد. برای راه اندازی این کالا نیز می بایست یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرد و در نهایت اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کاناپه را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که به بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن به این کاناپه می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر از این محصول بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی کاناپه خودداری کنید.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با بدنه شفاف یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که بدنه ای با کیفیت و ضد آب دارد. محصولی که می تواند به دلیل داشتن ابعاد و طرحی استاندارد برای تمامی سنین گزینه ای مناسب باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...