کاناپه بادی چند کاره دو نفره با تشک مجزا

sofa-85200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره دو نفره با تشک مجزا از جدید ترین نوع کاناپه های بادی راحتی بوده که از طراحی ارگونومیک بهره می برد. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC ضخیم با رویه طرح چرم بوده و به دلیل داشتن ضخامت بالا با خیالی آسوده در فضای باز قابل استفاده خواهد بود. این بدنه در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. با وجود کیفیت بالا جنس بدنه این کاناپه، انعطاف آن نیز بالا بوده تا به راحتی در ابعاد و حجم کوچکتری جمع شود تا در نتیجه به راحتی قابل حمل باشد. این کالا دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده به همین دلیل هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. اما یک تشک بادی مجزا برای نشیمنگاه این کاناپه در نظر گرفته شده که کف آن نیز به صورت گود می باشد تا محلی برای نگهداری اشیای کوچک باشد. در لبه تکیه گاه های دست این کاناپه دو جای مخصوص برای بطری تعبیه شده تا از کاربرد فراوانی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک بادی مجزا
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای دو جای مخصوص بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره دو نفره با تشک مجزا

کاناپه بادی چند کاره دو نفره با تشک بادی مجزا یکی از با کیفیت ترین کاناپه های بادی برای استراحت های سطحی در منزل و حتی محل کار بوده که ازز کیفیت و ساختار بدنه با کیفیت برخوردار می باشد. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و از ضخامت و حجم بدنه بزرگی بهره مند می باشد. بدنه ای مقاوم و مستحکم که امکان استفاده در فضای باز را با خیالی آسوده فراهم خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده که از حجم بدنه بزرگی برخوردار است. این محصول دارای تکیه گاه های بزرگی بوده که هنگام نشستن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتصل خواهد کرد. علاوه بر این طراحی قسمت رویه این کاناپه نیز به شکل مواج بوده تا در زمان استفاده از این محصولجریان هوا به خوبی عبور کرده و کاملا اعضای بدن را در بر گیرد. این نوع طراحی موجب می شود تا درصدی از تعریق بالای مصرف کنندگان را خنثی کند. یکی از ویژگی های جالب این کاناپه دو نفره داشتن تشک بادی مجزا در قسمت نشیمنگاه بوده که که قابلیت جدا شدن از این قسمت را خواهد داشت. همچنین دو جای مخصوص قرار دادن بطری آب نیز روی تکیه گاه های دست تعبیه شده تا از آن برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه از نوع پلاستیک PVC ضخیم با وریه کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای با ضخامت مناسب که در برابر برخورد آب ، نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت بنابراین با خیالی آسوده می توان در فضای باز نیز از آن استفاده کرد. بدنه ای که دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده به همین دلیل در حجم و اندازه بسیار کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. در صورتی این کاناپه به هر دلیلی آسیب ببیند جنس بدنه آن از قابلیت تعمیر برخوردار خواهد بود. این کار به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

کاناپه بادی دو نفره با تشک مجزا دارای ابعاد (طول: 145 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که هنگام جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر خواهد بود. این محصول از تحمل وزن 150 کیلوگرمی بهره مند بوده و در صورتی که فشار بادی زیاد روی بدنه باشد از تحمل وزن کاناپه کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 3.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این کالا بسیار آسوده بوده و به وسیله انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. برای این کار می بایست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن آن کرد. باد زدن این کاناپه را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حدبه این کالا باد وارد شود به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. همچنین بادی از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری کرده و از برخورد هر گونه اشیای تیز به آن جلوگیری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با تشک مجزا از مناسب ترین محصولات بادی برای استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده و به عنوان یکی از پر حجم ترین کاناپه های بادی دو نفره محسوب می شود. این کالا دارای یک تشک بادی مجزا بوده که قابلیت جدا شدن از بدنه را خواهد داشت. یکی از ویژگی های بسیار مناسب این محصول دارای دو جای مخصوص برای قرار دادن بطری آب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن خواهد بود. این کاناپه بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاطط  ایران قابل عرضه خواهد بود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...