کاناپه بادی چند کاره دو نفره دو قلو vango

vango 65030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره دو نفره دو قلو vango از جدید ترین نوع کاناپه های بادی شرکت vango بوده که دارای طراحی متفاوت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. این محصول که به صورت دو قلو طراحی شده شامل دو کاناپه بادی یک نفره مجزا بوده که می توان از آنها هم به صورت دو نفره (در کنار هم) و هم شکل مجزا در هر محلی از منزل خود استفاده نمایید. این کاناپه ها دارای ابعاد و تحمل وزن یکسانی بوده و هر دوی آنها بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل و طرح چرم دارند. از روکش مخمل برای نشیمنگاه و تکیه گاه و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت کناری و زیرین کاناپه ها استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشند. البته روکش مخمل استفاده شده در این محصول علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن از تعریق بالای مصرف کنندگان نیز جلوگیری لازم را خواهد داشت. این کالا توسط هر گونه پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم (هر کاناپه)
 طول 140 سانتی متر (هر کاناپه)
 عرض 100 سانتی متر (هر کاناپه)
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای دو کاناپه مجزا
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره دو نفره دو قلو vango

کاناپه بادی چند کاره دو نفره مدل دو قلو یکی از جدید ترین کاناپه های بادی تولید شده توسط شرکت vango بوده که دارای کیفیت و دوام بالایی می باشد. این کاناپه در واقع دو کاناپه بادی یک نفره بوده که در یک بسته بندی به بازار محصولات بادی عرضه می شود. کالایی که تنها در یک رنگ تولید شده و برای استفاده در منزل و حتی محل کار تولید شده است. این محصول علاوه بر داشتن کیفیت بالا از راحتی بسیار خوبی نیز بهره مند بوده که در زمان استفاده راحتی آن مشخص خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این کاناپه بادی در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این کاناپه بادی به شکل دو قلو یا دو تکه بوده که از هم جدا می باشند. دو کاناپه یک نفره که می توانند به صورت مجزا در هر محلی از منزل مورد استفاده قرار گیرند. بدنه آنها دارای یک تکیه گاه بزرگ با حالت گرد بوده و به دلیل داشتن نشیمنگاه بزرگ به راحتی یک الی دو نفر را در خود جای می دهد. سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه به صورت مواج بوده تا اعضای بدن را در بر گیرد و در نتیجه محلی راحت و دلنشین برای نشستن و استراحت های سطحی به همراه داشته باشد. طراحی بدنه این محصول ارگونومیک بوده به همین دلیل امکان استفاده برای بیماران عضلانی استخوانی را نیز فراهم می سازد. از دیگر ویژگی های مهم طراحی بدنه این کاناپه قسمت کف آن بوده که مقداری به صورت گود طراحی شده است تا هنگام استفاده روی زمین استحکام لازم را برای ثابت ماندن این محصول به وجود آورد.

جنس بدنه کاناپه بادی

جنس بدنه این کاناپه بادی دو قلو از نوع پلاستیک PVC ضخیم با دو نوع روکش استفاده شده روی آنها می باشد. بدنه ای دارای کیفیت و دوام بالایی بوده و از روکش مخمل یا همان جیر برای رویه کاناپه و از روکش طرح چرم نیز برای دیواره ها و قسمت زیرین بدنه استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشند. اما روکش جیر استفاده شده در سطح نشیمنگاه و تکیه گاه علاوه بر ایجاد محلی بسیار راحت و نرم برای مصرف کننده از مقاومت بالایی در برابر تعریق افراد بهره مند می باشد. البته مواج بودن این دو سطح از کاناپه نیز در جلوگیر یاز تعریق بالای مصرف کنندگان کم تاثیر نخواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این محصول می توان به انعطاف بالای آن برای جمع کردن بدنه در حجم و ابعاد کوچکتر اشاره کرد. قابلیتی که به مشتریان کمک زیادی به حمل و جا به جایی آسوده این کالا می کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد هر کدام از این کاناپه های بادی معادل (طول: 140 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک الی دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. زمانی که از هر دوی این کاناپه ها در کنار هم استفاده کنید یقینا ابعاد بزرگتری برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. تحمل وزن هر کدام از این کاناپه 120 کیلوگرم بوده که با استاندارد باد کردن آنها می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود. وزن بسته بندی این محصول نیز برابر 9 کیلوگرم بوده که به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی باید از پمپ های باد محصولات بادی استفاده کرد. به دلیل ابعاد و حجم بزرگ این کاناپه ها باید از پمپ های باد برقی استفاده کرد. پمپ های باد برقی محصول مربوطه را در کمتری زمان ممکن راه اندازی کرده و هنگام جمع کردن نیز می توان به وسیله همین پمپ باد اقدام به خالی کردن باد داخل کاناپه کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه بیش از حد سفت نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان به درز های آن آسیب وارد خواهد کرد. به غیر از این مورد باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه این محصول و همچنین انجام هر گونه عمل پرش روی کاناپه خودداری کرد تا آسیبی به آن وارد نشود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره دو قلو vango از جدید ترین مدل های کاناپه های بادی بوده که شامل دو کاناپه یک نفره می باشد. محصولی با کیفیت بالا و تولید شده در یک رنگ که می تواند برای استفاده منزل گزینه بسیار مناسبی باشد. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...