کاناپه بادی چند کاره دو نفره قرمز

Sofa-R-0122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره دو نفره قرمز از سری کاناپه های بادی سبک و با دوام بوده که برای سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول در دو رنگبندی مشکی و قرمز تولید شده و مانند بسیاری از کاناپه های بادی دیگر از قابلیت چند کاره برخوردار می باشد. قابلیتی که امکان استفاده از یک کاناپه را به عنوان مبل بادی ، تشک بادی و تخت بادی برای مصرف کنندگان خود فراهم می سازد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. علاوه بر این بدنه این کالا در برابر نور و گرمای آفتاب بسیار مقاوم بوده تا با خیالی آسوده امکان استفاده در فضای باز فراهم شود. این محصول دارای یک تشک بادی متصل به بدنه اصلی بوده که می تواند به صورت دلخواه استفاده شود. این تشک توسط دو قفل پلاستیکی به بدنه اصلی وصل شده و باعث می شود تا ارتفاع کاناپه افزایش یابد. تشکی که امکان استفاده از این محصول را به عنوان تشک بادی ، تخت بادی و مبل بادی برای مصرف کنندگان خود براهم خواهد ساخت. این محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را داشته باشید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 دارای تشک بادی تاشو سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره دو نفره قرمز

کاناپه بادی چند کاره در رنگ قرمز یکی از مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی دو نفره با طراحی بدنه مواج بوده که از کیفیت و ساختار مناسبی برخوردار است. این کاناپه با داشتن قابلیت چند کاره امکان استفاده از آن به حالت های مختلف امکان پذیر خواهد بود. محصولی که در رنگ و طراحی های مختلفی تولید شده این مدل نیز در شاد ترین و فانتزی ترین مدل های چند کاره می باشد. این کالا قابل استفاده در منزل ، محل کار و حتی فضای باز بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کاناپه در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت کاناپه بادی دو نفره قرمز به صورت مستطیلی بوده که از یک تشک بادی تاشو به صورت متصل شده به بدنه بهره مند می باشد. این تشک به صورت دستی قابلیت باز و بسته شدن داشته و توسط قفل پلاستیکی به بدنه اصلی قابل وصل شدن خواهد بود. در واقع از این تشک تاشو امکان استفاده به عنوان مبل بادی ، تخت و تشک بادی و تشک بادی پشتی دار فراهم خواهد بود. اما طراحی قسمت رویه این کاناپه حالت مواج داشته به همین دلیل هنگام استفاده و نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد تا باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این کار در نتیجه موجب جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف از مقاومت مناسبی برخوردار بوده به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز نیز وجود خواهد داشت. جنس بدنه این کاناپه با وجود کیفیت مناسب خود از انعطاف بسیار مناسبی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن این محصول در حجم و اندازه کوچکتری فراهم باشد. این قابلیت موجب می شود تا حمل و جا به جایی این کالا بیش از پیش آسوده تر شود. همچنین در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی و در کمترین زمان ممکن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در زمان جمع کردن آن این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن آن در هر فضای مورد نظری وجود داشته باشد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده که در صورت تبدیل این کاناپه به تخت یا تشک از این ارتفاع کاسته خواهد شد. اما تحمل وزن این کالا 200 کیلوگرم می باشد. تحمل وزنی بسیار مناسب برای این محصول که نشان دهنده استحکام کافی برای بدنه این کالا می باشد. البته هنگام باد زدن هر چقدر بدنه این کاناپه سفت تر شود به دلیل فشار زیاد روی لایه های داخلی از تحمل وزن این کالا کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 7 کیلوگرم خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. بادی زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کافی را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. همچنین برای مراقبت و نگهداری از این کالا می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره قرمز محصولی چند کاره با کیفیت بدنه مناسب که از قابلیت ضد آب بودن برخوردار می باشد. محصولی که قابلیت استفاده در هر فضای مورد نظری را داشته و از یک تشک تاشو با قابلیت متصل شدن به بدنه اصلی برخوردار خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...