کاناپه بادی چند کاره زرشکی

ch 95109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره جدید شرکت تهران اینتکس از محصولات با کیفیتی می باشد که به سبب رنگ خاص و بی نظیر خود ، توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار دارد . همچنین به سبب استفاده از این رویه چرمی و مواج ، کاناپه حالت ضد تعریقی به خود گرفته است و به کمک این ویژگی می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . وزن کم این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره زرشکی

کاناپه بادی چند کاره در رنگ زرشکی یکی از سری کاناپه های بادی با قابلیت چند کاره همراه با تشک بادی تاشو بوده که در میان پر کاربرد ترین وسیله های بادی برای استراحت و خواب قرار می گیرد. این محصول همانند دیگر همنوعان خود از کاربرد های فراوانی برخوردار بوده و امکان استفاده در منزل و حتی فضای باز را به مصرف کننده خود می دهد. محصولی که می تواند برای تماشای تلویزیون، بازی های کامپیوتری، استراحت های سطحی و حتی برای استفاده در محل کار نیز گزینه بسیار خوبی باشد. این کاناپه در طرح ها و رنگ های دیگر نیز توسط شرکت های مختلف تولید شده است که در ادامه به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده که دارای یک تشک تاشو متصل به بدنه می باشد. این تشک بادی قابلیت چند کاره برای این کاناپه به همراه داشته و امکان استفاده از این محصول به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار را فراهم خواهد کرد تا بازه استفاده در حالت های مختلف برای مصرف کنندگان افزایش یابد. تکیه گاه های طراحی شده برای این کاناپه به گونه ای بوده که می توان به وسیله دریچه باد مجزای خود به شکل دلخواه از باد کردن آنها نیز صرف نظر کرد. البته تشک اصلی و تشک تاشو نیز هر کدام از یک دریچه باد برخوردار می باشند. اما طراحی نشیمنگاه و سطح رویه تکیه گاه نیز به صورت مواج بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و یا خوابیدن باعث عبور جریان هوا شده و در نتیجه از تعریق بسیار بالا به خوبی جلوگیری خواهد کرد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این کاناپه مانند برخی از کاناپه های بادی از جمله کاناپه های اینتایم بوده که از نوع پلاستیک PVC با روکش کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای که در برابر برخورد آب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب هیچگونه آسسبی به آن وارد نخواهد شد. این بدنه دارای ساختار داخلی موازی بوده که لایه های تشکیل دهنده آن را PVC های دو لایه تشکیل می دهد. لایه هایی که وظیفه اصلی آنها تحمل فشار ناشی از اوزان بالا و فشار باد می باشد. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده که هنگام جمع کردن کاناپه حجم و اندازه بسیار کمی به خود می گیرد. یکی از قابلیت های بسیار خوب بدنه این کاناپه تعمیر تضمینی آن در مواقع آسیب دیدن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و طول ذکر شده برای این کاناپه برای حالت باز شده می باشد. در حالی که اگر تشک تاشو آن را جمع کنیم طول کاناپه کمتر شده و به ارتفاع آن افزوده خواهد شد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این کاناپه چند کاره برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بسیار مناسب بوده که هنگام جمع کردن آن ابعاد بسیار کوچکتری به خود خواهد گرفت تا امکان جای دادن و حمل آن در هر محلی آسوده تر باشد. تحمل وزن این کالا 200 کیلوگرم بوده که برای این کالا تحمل وزنی بالا بوده و نشان دهنده استحکام بالای آن می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 4.5 کیلوگرم بوده که با توجه به جنس بدنه و ابعاد آن وزنی مناسب و قابل قبول خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی در ابتدای هر کاری با ید یک پمپ باد از شرکت اینتکس فراهم کنید و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه این کاناپه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل به خود بگیرد. دقت داشته باشید که این محصول را بیش از حد باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. برای راه اندازی این کالا بهتر است از پمپ های باد برقی که از قدرت پمپاژ بالاتری برخوردار بوده استفاده نمایید. این نوع پمپ های باد علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز به صورت کامل انجام می دهند. از راه های ساده و تاثیر گذار برای مراقبت و نگهداری این کاناپه می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن اشاره نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره زرشکی از جدید ترین کاناپه های بادی با رنگ متفاوت بوده که علاوه بر داشتن قابلیت چند کاره و تشک تاشو از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار می باشد. این محصول دارای وزن مناسبی بوده به همین دلیل امکان حمل و راه اندازی آسوده در هر مکانی را برای مصرف کننده خود فراهم می سازد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...