کاناپه بادی چند کاره سه نفره طرح قلب

sofa-96030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
920,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره سه نفره طرح قلب یکی از بزرگترین کاناپه های بادی با ابعاد بزرگ بوده که می تواند برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان استفاده شود. این محصول دارای بدنه مواج بوده تا در زمان نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد تا راحتی بی وصفی را تجربه کنید. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که به خوبی در برابر برخورد آب، نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده تا مقاومت لازم را برای استفاده در فضای باز داشته باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن وزن مناسب می باشد. همچنین انعطاف بالای بدنه این کاناپه باعث شده تا در حجم و اندازه کوچکتری جمع شده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این محصول توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 230 کیلو گرم
 طول 220 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره سه نفره طرح قلب

کاناپه بادی سه نفره با طرح قلب یکی از سری کاناپه های بادی تولید شده در سایز و ابعاد بزرگ بوده که دارای طراحی بدنه فانتزی می باشد. این محصول بیشتر برای استفاده در منزل و فضای باز منزل به منظور استراحت های سطحی قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی داشته که امکان استفاده ساده و بی دردسر از آن فراهم خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کاناپه بادی بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت در نظر گرفته شده برای این کالا به صورت مستطیلی بوده که ساختار رویه آن به صورت مواج می باشد. این کاناپه بادی از تکیه گاه های طرح قبل برخوردار بوده که هر کدام به صورت مجزا روی بدنه تعبیه شده اند که هر کدام برای تکیه دادن یک نفر می باشد. تکیه گاه های دست نیز به گونه طراحی شده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی بدن مصرف کننده را در بر گیرد. این کاناپه با وجود داشتن طراحی مواج باعث شده تا در زمان استفاده باعث عبور بهتر جریان هوا شود تا در نتیجه مقداری از تعریق مصرف کننده را کنتزل کند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول می توان به داشتن کف گود اشاره نمود. قابلیتی که موجب می شود تا در زمان استفاده عمل هواگیری به خوبی انجام شده تا این محصول از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول همانند دیگر محصولات بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از کیفیت و ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه مفاومت خوبی در برابر برخورد آب داشته و کاملا ضد آب می باشد. همچنین در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب نیز آسیبی به این کالا وارد نخواهد شد به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز به کار برد. از ویژگی های بسیار خوب بدنه این محصول می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره نمود. قابلیتی که موجب می شود تا به راحتی این کالا را در هر مکان مورد نظری حمل کنید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه معادل (طول: 220 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 110 سانتی متر) بوده که جزو بزرگ ترین کاناپه های بادی تولید شده می باشد. این ابعاد برای استفاده راحت سه نفر گزینه بسیار مناسبی بوده که شامل حالت باد شده آن می باشد. از هیمن رو در صورت جمع کردن این محصول ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تیکه گاه کمر می باشد. بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین کمتر خواهد بود. اما تحمل وزن آن معادل 230 کیلوگرم بوده که نبست به ابعاد و جنس بدنه مقداری مناسب محسوب می شود. وزن بسته بندی آن نیز 5 کیلوگرم می باشد که وزنی مناسب برای کاناپه ای سه نفره خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی محصولات بادی می بایست پمپ های باد مخصوص این محصولات را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه کاناپه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. مقدار باد کردن بدنه می تواند تاثیر زیادی در مراقبت و نگهداری از این محصول بگذارد، اما به غیر از این مورد باید از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی سه نفره طرح قلب یکی از بزرگترین کاناپه های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و فضای باز بوده که از بدنه ای با کیفیت و ضد آب بهره مند می باشد. این محصول قابلیت استفاده در فضای باز را نیز داشته و در صورت جمع شدن حجم و اندازه کمتری را به خود خواهد گرفت. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...