کاناپه بادی چند کاره طرح CocaCola

CC85032s

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره طرح CocaCola یکی از کاناپه های بادی طرح دار در رنگ قرمز بوده که از بدنه ای با کیفیت برای استفاده در منزل و حتی فضای باز برخوردار می باشد. این کاناپه بادی دارای تکیه گاه طرح تاجدار بوده که همانند نشیمنگاه آن از طراحی مواج بهره می برد تا هنگام استفاده احساس راحتی را به مصرف کنندگان منتقل کند. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و در برابر برخورد آب ، نور و گرمای آفتاب به خوبی مقاوم خواهد بود. بدنه ای با انعطاف بالا که به راحتی و در حجم و ابعاد کمی جمع شده و در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این محصول دارای دو تشک یا نشیمنگاه های مجزا بوده که به صورت جداگانه توسط انواع پمپ های باد قابل راه اندازی می باشد. استفاده از این تشک های بادی موجب می شود تا ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین افزایش یابد. از دگر ویژگی های این کاناپه بادی دو نفره می توان به وزن سبک و قابلیت استفاده از آن در باغ و ویلا اشاره نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه های مجزا
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره طرح CocaCola

کاناپه بادی چند کاره دو نفره در طرح کوکا کولا یکی از سبک ترین و فانتزی ترین کاناپه های بادی دو نفره بوده که از رنگ و طراحی جذابی برخوردار می باشد. این محصول در اندازه و طرح های دیگری نیز تولید شده که بیشتر برای استراحت های سطحی، مطالعه و یا تماشای تلویزیون کاربرد خواهد داشتو از آنجایی که این محصول یک کاناپه تفریحی بوده می توان از آن در فضای باز نیز استفاده نمود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراخ ما باشید تا به توضیحات تکمیلی آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده که دارای ظرفیت دو نفره می باشد. این بدنه دارای تکیه گاه های استاندارد برای دست و کمر بوده و به صورت طرح تاج طراحی شده است. قسمت رویه بدنه این کاناپه به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گرفته و باعث عبور بهتر جریان هوا شود تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. این محصول از دو تشک بادی یا کوسن بادی در قسمت نشیمنگاه برخوردار بوده که به صورت جداگانه راه اندازی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قسمت کف این محصول نیز کمی گود بوده تا در صورت استفاده روی زمین عمل هواگیری به خوبی انجام شده تا از حرکت اضافی به دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک PVC با روکش کاملا طرح چرم بوده که از مقامت بالایی در برابر برخورد آب بهره مند می باشد. این بدنه دارای ضخامت و کیفیت قابل قبولی بوده که امکن استفاده در فضای باز را فراهم خواهد ساخت. جنس بدنه این محصول با وجود کیفیت مناسب خود از انعطاف بالایی بهره مند بوده تا به راحتی در حجم و اندازه کوچکتر قابل جمع شدن باشد. این ویژگی موجب می شود تا حمل و جا به جایی این نوع محصولات بادی آسوده تر شود. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کاناپه می توان به قابلیت تعمیر تضمینی آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره چند کاره معادل (طول: 160 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و زمانی که این کاناپه را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد تا در هر محل مورد نظری قابل جای گرفتن باشد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. البته ارتفاع سطح نشیمنگاه با زمین نیز متفاوت بوده و در صورت استفاده از تشک های بادی مجزا در تعیین سطح ارتفاع از زمین تاثیر گذار خواهد بود. تحمل وزن این کاناپه نیز 170 کیلوگرم بوده که نسبت به ابعاد و کیفیت بدنه مقداری استاندارد و مناسب خواهد بود. علاوه بر این وزن بسته بندی این کالا نیز به 5 کیلوگرم می رسد. وزنی که مشکلی برای حمل و جا به جایی ایجاد نخواهد کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول دو نفره می بایست از شرکت اینتکس یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی تهیه کرده و در نهایت با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ را به آن وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کافی را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های کاناپه آسیب خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن بدنه این کاناپه می تواند در مراقبت و نگهداری از این کالا تاثیر گذار باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی این کالا نیز در سالم ماندن این محصول به حد کافی تاثیر گذار خواهد بود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح کوکا کولا یکی از کاناپه های بادی فانتزی برای استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این کالا دارای دو تشک مجزا برای سطح نشیمنگاه بوده و قابلیت راه اندازی به وسیله انواع پمپ های بادی محصولات بادی را خواهد داشت. این کالا از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بهره مند بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...