کاناپه بادی چند کاره یک نفره تمام جیر

HY04282

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,110,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره یک نفره تمام جیر از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه تمام جیر یا همان مخمل می باشد. محصولی با طراحی بسیار راحت و زیبا که دارای رنگبندی کمی نیز می باشد. این کاناپه بادی دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده تا هنگام نشستن به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد. نوع روکش این کاناپه و مواج بودن طرح رویه آن باعث می شود تا از تعریق بالا جلوگیری کند. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن سبک و انعطاف بالای جنس بدنه بوده تا در حجم و ابعاد کمی قابل جمع کردن باشد. این ویژگی باعث می شود تا به راحتی محصول خود را جا به جا کنید. این کالا می تواند برای استفاده در منزل بخصوص در اتاق های خواب و نشیمن گزینه مناسبی باشد. این کالا توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 95 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای وزن و حجم مناسب
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره یک نفره تمام جیر

کاناپه بادی چند کاره یک نفره با بدنه تمام جیر از سری کاناپه های بادی راحت و شیک بوده که دارای کیفت و ساخت بسیار مناسبی می باشد. این محصول برای استفاده در منزل گزینه بسیار مناسبی بوده که در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده است. کاناپه های بادی معمولا برای استفاده در منزل به منظور استراحت های سطحی ساخته شده که می تواند برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان استفاده شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این کاناپه بادی همانند مبل های بادی یک نفره بوده که به عنوان یکی از راحت ترین کاناپه های بادی در فضای مختلف منزل استفاده می شود. این محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده که هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی در بر می گیرد تا محلی بسیار راحت برای نشستن ایجاد کند. این نوع طراحی موجب می شود تا جریان هوا بهتر عبور کرده و در نهایت از تعریق بالا جلوگیری کند. این کاناپه دارای یک دریچه باد بوده که به وسیله انواع پمپ های باد قابل راه اندازی خواهند بود. قسمت کف این کاناپه کمی گود بوده که هنگام استفاده طولانی مدت روی سطح صاف هواگیری شده و استحکام لازم را به خود خواهد گرفت.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه تمام جیر بوده که از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. رویه جیر یا همان مخمل همیشه علاوه بر فراهم نمودن محلی راحت و نرم برای نشستن در برابر تعریق بالا نیز مقاومت خوبی خواهد داشت. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده که امکان جمع کردن این محصول را در حجم و اندازه بسیار کمتری فراهم می سازد تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن آسوده تر باشد. این نوع جنس بدنه به وسیله دستمال های مرطوب نیز قابل شستشو و پاک کردن خواهد بود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول قابلیت تعمیر تضمینی آنها به وسیله بسته مخصوص تعمیرات اینتکس می باشد. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برابر (طول: 95 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در حالت جمع شده این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تیکه گاه کمر می باشد. اما این کاناپه دارای تحمل وزن 120 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده مقاومت بسیار خوب این محصول می باشد. هر چقدر باد بدنه این کاناپه افزایش پیدا کند به دلیل فشار بیشتر روی محصول تحمل وزن آن نیز کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی این کالا نیز 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک و مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. برای این کار ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به این دریچه وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان در زهای این کالا آسیب جدی خواهند دید. برای خالی کردن باد این محصول نیز باید به صورت دستی و یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد. برای مراقبت بهتر از این محصول باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره تمام جیر یکی از سبک ترین و مناسب ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که از کیفیت و ساختار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول یکی از جدید ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله انواع پمپ های باد قابل راه اندازی خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمام نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...