کاناپه بادی چند کاره یک نفره تک رنگ

78030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,010,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره یک نفره تک رنگ یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی تولید شده تا کنون بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم دارد. محصولی با کیفیت قابل قبول که از مقاومت کافی در برابر نور و گرمای آفتاب بهره می برد. علاوه بر این بدنه این محصول کاملا ضد آب بوده تا با خیالی آسوده قابلیت استفاده در فضای باز وجود داشته باشد. کالایی که دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده و از تکیه گاهی با ارتفاع بلند برای ایجاد محلی راحت بهره مند باشد. این کالا دارای وزنی سبک بوده و به دلیل داشتن انعطاف بالای بدنه به راحتی در حجم و اندازه کوچکی جمع می شود تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر باشد. این محصول را می توان توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی راه اندازی نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره یک نفره تک رنگ

کاناپه بادی چند کاره یک نفره محصولی تولید شده به صورت تک رنگ با طراحی بدنه ساده که برای مصارف عادی به کار می رود. این کالا یکی از ساده ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که قابل استفاده در هر مکان مورد نظری خواهد بود. این محصول در مدل های مشابه ای نیز تولید شده که از لحاظ رنگ و یا لایه رویه بدنه دارای تفاوت خواهد بود. این کالا بسیار شبیه به مبل های بادی تولید شده که به راحتی قابل راه اندازی خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به درست همانند مبل های بادی یکنفره بوده که دارای تکیه گاه دست و کمر بزرگ می باشد. این محصول دارای رویه مواج بوده که هنگام نشستن روی به خوبی اعضای بدن را در بر خواهد گرفت. این طراحی بدنه موجب می شود تا هنگام نشستن روی این کاناپه جریان ها به خوبی عبور داده شده و از تعریق بالا جلوگیری کند. این محصول دارای کف گود بوده تا هنگام استفاده از این کالا در مدت زمان بالا به خوبی هواگیری شده و حرکت اضافی نداشته باشد. 

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که کاملا در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که در اندازه و حجم کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این بدنه در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی نخواهد دید بنابراین با خیالی راحت می توان در فضای باز استفاده کرد. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب جنس بدنه این کاناپه داشتن قابلیت تعمیر تضیمنی به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد به همین دلیل در صورت آسیب دیدن این محصول به راحتی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا معادل (طول: 100 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کاناپه بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطهبدنه یعنی تیک هگاه کمر می باشد. این محصول دارای تحمل وزن 110 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده کیفیت و استحکام خوب بدنه این مبل خواهد بود. گفتنی است که مقدار باد زدن این محصول با تحمل وزن آن ارتباط مستقیم خواهد داشت زیرا هر چقدر این مبل باد زیادی داشته باشد تحمل وزن آن به دلیل فشار زیاد روی بدنه کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 1.8 کیلوگرم می باشد. وزنی بسیار مناسب و سبک که باعث جا به جایی آسوده تر این کاناپه خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست ابتدا پمپ باد متناسب با این این کالا را از شرکت اینتکس فراهم کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کامل به خود بگیرد در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. راه های ساده و مهم دیگری که باید برای مراقبت و نگهداری از این کاناپه در نظر داشت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجامحرکات پرشی روی بدنه می باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره تک رنگ از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی یک نفره برای استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که از قابلیت راه اندازی در کمترین زمان ممکن بهره مند خواهد بود. این محصول دارای حجم و ابعاد بسیار مناسبی بوده که به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...