کاناپه بادی یک نفره ریلکس با نشیمنگاه شیبدار

HY0410C

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره ریلکس با نشیمنگاه شیبدار از متفاوت ترین کاناپه های بادی یک نفره با طراحی ارگونومیک و راحت بوده که برای سنین بزرگسال طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده و از روکش طرح چرم برای سایر قسمت های بدنه استفاده شده است. این محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. طراحی مواج در محصولات بادی باعث می شود تا اعضای بدن را به خوبی فرا گرفته و هیچگونه احساس ناراحتی برای بدن مصرف کننده نداشته باشد. البته نشیمنگاه این کاناپه بادی یک نفره به صورت شیبدار و گود ساخته شده تا محلی راحت و ارگونومیک برای استراحت های سطحی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای جای مخصوص بطری
دارای نشیمنگاه شیبدار و گود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره ریلکس با نشیمنگاه شیبدار

کاناپه بادی یک نفره ریلکس یکی از جدید ترین کاناپه های بادی شرکت جیلانگ با نشیمنگاه شیبدار بوده که در سه رنگ مختلف تولید شده اند. این محصول یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی تولید شده بوده که از طراحی و کیفیت بدنه بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول دارای راحتی بالایی بوده که هنگام استفاده این راحتی احساس خواهد شد. محصولی که به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و امکان استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل ، محل کار و حتی فضای باز خواهد بود. این کالا می تواند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استراحت های طولانی مدت مدت باشد. برای آشنایی با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این کاناپه بادی همانطور که اشاره کردیم به صورت شیبدار بوده و با بسیاری از همنوعان خود تفاوت دارد. محصولی که به عنوان یک مبل بادی راحتی بیشتر برای استفاده در منزل تولید شده و از فضای جادار و بزرگی برای نشستن برخوردار می باشد. طراحی رویه این کالا به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد و در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا شود تا از تعریق بالا جلوگیری کند. این کاناپه دارای یک جای مخصوص بطری آب بوده که از آن می توان به عنوان محلی برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمایید. بدنه این کالا دارای یک دریچه باد بوده که در قسمت عقب این کالا تعبیه شده است.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه به دلیل استفاده از روکش جیر در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت بسیار مناسبی داشته و از روکش طرح چرم برای مقاومت در برابر برخورد آب برای قسمت های کنار بدنه و کف به کار برده شده است. این بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که امکان جمع کردن این کالا در ابعاد و اندازه کوچک تر فراهم خواهد شد. از دیگر قابلیت های بسیار خوب این محصول می توان به قابلیت تعمیر تضیمنی آنها به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا معادل (طول: 70 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کاناپه بوده و ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تیکه گاه می باشد. هنگامی که این کاناپه بادی را جمع کنید ابعاد آن به اندازه ای شده که به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این کالا دارای تحمل وزن 130 کیلوگرمی بوده که برای این محصول یک نفره تحمل وزنی بالا و بسیار مناسب خواهد بود. تحمل وزنی که نشان دهنده کیفیت و استحکام لایه های درونی و دوخت های بدنه می باشد. وزن بسته بندی آن نیز با وجود کیفیت بالا 2.5 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای حمل و جا به جایی آسوده تر خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این کاناپه بسیار آسوده بوده و تنها کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد وارد نشود تا حالت بسیار سفت به خود نگیرد زیرا در غیر این صورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. از راه های بسیار ساده و مهم برای مراقبت و نگهداری از این محصول می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه اشاره نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره ریلکس محصولی بسیار راحت و متفاوت از شرکت جیلانگ برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که به عنوان محصولی راحتی برای استفاده در منزل و حتی محل کار به کار خواهد رفت. این کالا دارای بدنه ضد تعریق بوده و از جای مخصوص لیوان بهره مند می باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...