کاناپه بادی یک نفره سفید ChestAirField

chest 22418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
940,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره سفید ChestAirField از راحت ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که از طراحی بدنه ارگونومیک و شیکی برخوردار می باشد. این محصول بدنه ای از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار است. جنس بدنه ای که به خوبی در برابر برخورد آب مقاوم بوده از قابلیت شستشو همانند مدل دو نفره خود برخوردار می باشد. این کاناپه بادی به دلیل داشتن مقاومت لازم در برابر نور و گرمای آفتاب می توان با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب این کالا داشتن بدنه مواج در سطح نشیمنگاه و تکیه گاه می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا هنگام نشستن در این محصول احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. در قسمت نشیمنگاه یک تشک بادی مجزا با طراحی مواج قرار داده شده که می توان به صورت دلخواه از آن استفاده کرد. تشکی که موجب می شود تا ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین افزایش یابد. این محصول به وسیله انواع پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان راه اندازی می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 104 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی مجزا
 قابل استفاده در منزل و فضای باز
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

کاناپه بادی یک نفره سفید ChestAirField

کاناپه بادی یک نفره مدل ChestAirField یکی از راحت ترین و شیک ترین کاناپه های بادی تولید شده در رنگ سفید بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول در مدل های دو نفره و در دو رنگ مختلف نیز تولید شده که برای استفاده در منزل و حتی محل کار نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ویژگی های بسیار خوبی در این محصول تعبیه شده که می تواند باعث راحتی بیشتر مصرف کننگان هنگام استفاده شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

کاناپه بادی یک نفره ChestAirField دارای طراحی بدنه بسیار راحتی بوده که از تکیه گاه های بزرگی برخوردار می باشد. این کاناپه دارای طراحی رویه مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. این ویژگی موجب می شود تا جریان هوا در زمان استفاده از کاناپه بهتر عبور کرده تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. محصولی که دارای یک تشک بادی مجزا بوده برای قسمت نشیمنگاه به منظور ارتفاع دادن از زمین استفاده می شود. همچنین قسمت کف این کالا نیز دارای کمی گودی بوده تا در مدت زمان استفاده از آن به خوبی به سطح زمین جذب شود تا از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه یک نفره همانند دیگر کاناپه ها بوده و از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. ضخامت بدنه این محصول بالا بوده و به دلیل داشتن لایه های قوی در داخل بدنه از درز های مقاومی نیز برخوردار می باشد تا تحمل وزن بالاتری به خمراه داشته باشد. این بدنه در برابر برخورد آب و یا نور و گرمای آفتاب از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود به همین جهت می توان به خیالی آسوده از این محصول در فضای باز نیز استفاده کرد. این جنس بدنه دارای انعطاف قابل قبولی بوده تا امکان جمع کردن کاناپه در حجم و اندازه کمتری وجود داشته باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی یک نفره با تشک مجزا معادل (طول: 104 سانتی متر ، عرض: 114 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و زمانی که این کالا را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری به راحتی جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. البته این کاناپه به دلیل داشتن تشک مجزا در نشیمنگاه باعث تغییر ارتفاع این قسمت از زمین خواهد شد. تحمل وزن این کالا نیز 136 کیلوگرم بوده که برای این محصول تحمل وزنی مناسب و استاندارد محسوب می شود. همچنین وزن بسته بندی این کالا نیز 5 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب و قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای باد زدن بایستی از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کرد. این نوع پمپ های باد را می توانید از شرکت اینتکس تهیه نمایید. اما دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید تا حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های این محصول آسیب خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن این کاناپه می تواند در سلامتی آن نیز بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این باید از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چست ایر فیلد یکی از مناسب ترین و شیک ترین کاناپه های بادی تولید شده با طراحی بدنه ارگونومیک بوده که امکان استفاده برای سنین بزرگسال را فراهم خواهد ساخت. این کالا دارای کیفیت بدنه بالایی بوده و دارای طراحی مواج می باشد. همچنین این کاناپه با وجود داشتن کیفیت و جنس بدنه خوب وزن قابل قبولی داشته تا حمل و جا به جایی آن نیز آسوده تر شود. کالایی که با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...