کاناپه بادی یک نفره چند کاره تاشو

TL-42010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره تاشو یکی از کاربردی ترین کاناپه های بادی با قیمت مناسب بوده که علاوه بر منزل در مسافرت های مختلف نیز کاربرد فراوانی را خواهد داشت. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای بدنه شفاف نیز می باشد. رنگ در نظر گرفته شده برای آن رنگی ملایم و شاد می باشد به همین دلیل به زیبایی های این کاناپه افزوده است. شفاف بودن بدنه باعث شده تا لایه های درونی این کالا دیده شده تا جلوه خاصی را به طراحی بدنه بدهد. این محصول بدنه ای ضد آب داشته و می توان از آن در فضای باز زیر نور و گرمای آفتاب نیز استفاده کرد. از دیگر ویژگی های آن می توان به داشتن یک تشک تاشو متصل به بدنه اشاره کرد. تشکی که باعث شده تا قابلیت چند کاره بودن را برای این محصول به همراه داشته باشد. همچنین انعطاف بالای بدنه نیز باعث شده تا این کاناپه را در حجم و ابعاد کوچکتری جمع کرده و به راحتی حمل کنید. گفتنی است که تمام ابعاد ذکر شده در جدول، ابعاد حالت باز شده کاناپه بادی می باشد.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی تاشو
 قابل استفاده در فضای باز
 دارای بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره چند کاره تاشو

کاناپه بادی یک نفره تاشو در مدل چند کاره یکی از پر کاربرد ترین کاناپه های بادی تولید شده بوده که نمونه ای از آن در مدل های غیر بادی تا کنون در بازار عرضه نشده است. این محصول که رقبای جدی دیگری از برند هایی مانند اینتکس و یا بست وی داشته با طراحی و ظاهری متفاوت تولید و عرضه شده که کاملا از ویژگی های رقبای خود بهره مند می باشد. اینگونه کاناپه های بادی به دلیل ساختار بدنه مناسب و حجم و همچنین وزن کم می توانند در هر مکانی بخصوص مسافرت ها نیز قابل استفاده باشند. با توجه به داشتن قیمت مقرون به صرفه در مقابل جنس و کیفیت مناسب این کاناپه بادی می تواند گزینه مناسبی برای خرید  به منظور استراحت های سطحی باشد. اما برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی بدنه کاناپه بادی یک نفره چند کاره به صورت دو تکه بوده و از دو قسمت به هم متصل شده برخوردار می باشد. بدنه اصلی که خود شامل یک نشیمنگاه و تکیه گاه بوده و به گونه ای ساخته شده تا به خوبی کمر و دست ها را پوشش دهد. اما یک تشک تاشو به بدنه اصلی متصل بوده که قابلیت تغییر حالت به صورت باز و یا بسته را خواهد داشت. در صورت باز نمودن این تشک ارتفاع سطح نشیمنگاه کمتر شده اما این کاناپه را به یک تشک بادی برای دراز کشیدن تبدیل می کند. در صورت استفاده نکردن از آن تشک نیز کاربرد این کاناپه بادی مانند یک مبل بادی خواهد بود. اما طراحی سطح رویه به شکل مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی پوشش دهد تا در نتیجه موجب ایجاد محلی راحت برای استراحت شود. این محصول دارای دریچه باد مخصوص باد کردن بوده که امکان باد زدن آن توسط تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی فراهم خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک PVC کاملا شفاف بوده که با رنگ آبی خود چهره زیبایی به این کاناپه بادی یک نفره داده است. این نوع جنس بدنه دارای مقاومت خوبی در برابر برخورد آب داشته و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این بدنه از انعطاف بالایی برخوردار بوده که موجب جمع شدن این کاناپه در حجم و اندازه های کوچکتری می شود. قابلیتی که در تمامی محصولات بادی مشاهده شده و باعث حمل و جا به جایی آسوده تر آنها خواهد شد. در صورتی که آسیبی به هر نقطه ای از بدنه این کالا وارد شود جای هیچ نگرانی نبوده زیرا در کمترین زمان به وسیله بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. بنابراین این قابلیت می تواند از یک بار مصرف بودن این محصول جلوگیری کند.به دلیل استفاده از روکش شفاف و شیشه ای در این کاناپه بادی باعث شده تا لایه های داخلی نیز قابل مشاهده باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ف ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده و باز شده کاناپه بوده و تمامی قسمت های بدنه را در بر می گیرد بنابراین ابعاد فضای مفید برای نشستن و یا دراز کشیدن مقداری از ابعاد کلی کمتر خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن ارتفاع و در واقع ضخامت یک لایه از تشک بوده که روی هم 40 سانتی متر ارتفاع را ایجاد خواهند کرد. با توجه به این ابعاد و جنس بدنه این محصول، تحمل وزن آن برابر با 90 کیلوگرم می باشد. مقداری که برای این کاناپه استاندارد بوده و در صورت استاندارد باد زدن به این محصول می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این تحمل وزن افزود. وزن بسته بندی این کالا 1.5 کیلوگرم بوده که نسبت به بسیاری از کاناپه های باد یک نفره چند کاره و تاشو وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی محصولات بادی بخصوص این کاناپه بسیار آسوده بوده و زمان کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت. برای این کار می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه کاناپه از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این محصول باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه و لایه های داخلی آسیب خواهند دید بنابراین استاندارد باد زدن به این کالا می توان تاثیر بسزایی در سلامتی آن بگذارد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی کاناپه خودداری نمود. برای تخلیه باد می توانید به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیتی مکش باد دارند این عمل را انجام داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...