کاناپه بادی یک نفره چند کاره ریلکس

HY0410C-R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره ریلکس یکی از بهترین کاناپه های بادی یک نفره با طراحی بسیار راحت بوده که برای سنین بزرگسال از جمله برای بیماران عضلانی و استخوانی تولید شده است. این کالا دارای طراحی بدنه موج دار در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه بوده تا به خوبی اعضای بدن را فرا گیرند. بدنه ای که نشیمنگاهی مواج داشته تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. این کالا دارای کیفیت بدنه خوبی بوده و از پلاستیک PVC با رویه مخمل ساخته شده است. رویه ای که می تواند در جلوگیری از تعریق بالا مقاومت خوبی را داشته باشد. این کاناپه بادی در رنگبندی های مختلف عرضه شده و از یک جای مخصوص بطری در قسمت تکیه گاه دست بهره می برد. محصولی که توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای جای مخصوص بطری
دارای نشیمنگاه شیبدار و گود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره چند کاره ریلکس

کاناپه بادی چند کاره ریلکس یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی یک نفره تولید شده توسط شرکت جیلانگ بوده که دارای کیفیت و ساخت بدنه مناسبی می باشد. این کاناپه راحتی یکی از مناسب ترین گزینه های استفاده در منزل و همچنین محل کار بوده که برای استراحت های سطحی و رفع خستگی دارای کاربرد فراوانی خواهد بود. این کالا در رنگ های دیگری نیز تولید و به بازار عرضه شده است. این کالا دارای ویژگی های بسیار مناسبی در خود بوده که هر مصرف کننده ای را مجاب به استفاده از این کالا خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این محصول مشابه مبل های بادی یک نفلره بوده اما از راحتی بالایی برخوردار است. محصولی که دارای نشیمنگاهی گود بوده تا هنگام نشستن درون آن به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد. همچنین طرح رویه این محصول نیز مواج بوده تا به خوبی جریان هوا را در زمان استفاده از خود عبور دهد. در قسمت رویه بدنه یک جای مخصوص بطری آب قرار داده شده که از آن برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده می شود. این کالا با توجه به ساختار و طراحی خود بیشتر برای استفاده در منزل به منظور تماشای تلویزیون استفاده خواهد شد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه دارای کیفیت قابل قبولی برای استفاده در فضای مختلف می باشد. این جنس بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده که امکان جمع کردن این محصول را در اندازه و حجم و کوچکی فراهم خواهد کرد. استفاده از روکش جیر برای این محصول نوعی مزیت برای مصرف کننده محسوب می شود زیرا که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن از تعریق بالا نیز جلوگیری خواهد کرد. البته مواج بودن سطح رویه این محصول نیز در مقاومت بالا در برابر تعریق کم تاثیر نخواهد بود. قابلیت تعمیر بدنه این محصول نیز از دیگر مزیت ها و ویژگی های این نوع کاناپه بادی محسوب شده که در صورت آسیب دیدن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی معادل (طول: 70 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. زمانی که این کاناپه بادی را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده به گونه ای که امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم خواهد ساخت. تحمل وزن این کالا 130 کیلوگرم بوده که این مقدار با اندازه باد کردن این محصول ارتباط مستقیمی خواهد داشت. وزن بسته بندی آن نیز 2.5 کیلوگرم می باشد. وزنی بسیار مناسب که به راحتی امکان حمل و جا به جایی این محصول را به مصرف کننده خود خواهد داد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن این کاناپه کرد. برای باد زدن می بایست از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمود. دقت داشته باشید که بیش از حد این کالا را باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. همچنین برای مراقبت های بیشتر این محصول باید از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی کاناپه خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره ریلکس یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی یک نفره راحتی بوده که امکان استفاده در فضای مختلف از جمله منزل و محل کار را فراهم می سازد. این کالا دارای بدنه ضد تعریق بوده و از یک جای مخصوص برای نگهداری بطری آب بهره مند می باشد. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمام نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...