کاناپه بادی یک نفره چند کاره صورتی

LJF-06-007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره صورتی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که دارای طراحی مناسب برای نشستن و استراحت های سطحی در فضای مختلف از جمله منزل و فضای باز خواهد وبد. این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب به بدنه مقاوم خواهد بود. از ویژگی های دیگر بدنه این کاناپه می توان به مقاومت قابل قبول آن در برابر نور و گرمای آفتاب اشاره نمود. قابلیتی که می تواند خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده از این محصول در فضای باز راحت کند. اما طراحی تکیه گاه و نشیمنگاه این کاناپه به شکل مواج بوده و به دلیل بزرگ بودن این قسمت از بدنه باعث شده تا هنگام نشستن در آن احساس راحتی را به کاربران منتقل کند. این کالا را می توان به وسیله انواع پمپ های باد برقی یا دستی در کوتاه ترین زمان راه اندازی نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های بزرگ
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره چند کاره صورتی

کاناپه بادی یک نفره با رنگ صورتی از سری کاناپه های بادی تولید شده با طراحی بدنه سبک و کم حجم برای استفاده سنین مختلف بوده که بیشتر برای استفاده در منزل کاربرد خواهد داشت. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن بوده تا در دکوراسیون داخل نیز تاثیر گذار باشد. این محصول با وجود طراحی ساده خود دارای ویژگی های خوبی بوده که در بسیاری از کاناپه های بادی یک نفره نیز دیده می شود که در ادامه به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این محصول مشابه مبل های بادی یک نفره بوده که از تکیه گاه هایی متناسب با ابعاد کلی بدنه بهره مند می باشد. قسمت کف این کاناپه کمی گود طراحی شده تا هنگام استفاده عمل هواگیری انجام شده تا در نهایت از حرکت های اضافی دور بماند. همچنین طراحی قسمت رویه نیز به شکل مواج می باشد تا محلی راحت برای استراحت های سطحی مصرف کنندگان فراهم کند. این نوع طراحی موجب می شود تا به خوبی جریان هوا را از خود عبور داده و در نتیجه از تعریق بالا تا حدودی جلوگیری کند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی همانند دیگر محصولات مشابه خود از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای انعطاف بالایی می باشد. بدنه ای که در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این بدنه مقاومت خوبی در برابر برخورد آب داشته به همین دلیل از قابلیت شستشو برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های پر مزیت این نوع جنس بدنه می توان به قابل تعمیر بودن آن در زمان آسیب دیدگی اشاره کرد. این عمل به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. رویه بدنه این کاناپه به دلیل طرح چرم بودن برای استفاده مدت زمان زیاد مناسب نبوده زیرا باعث تعریق بالای مصرف کننده خواهد شد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

کاناپه بادی یک نفره صورتی رنگ دارای ابعاد (طول: 90 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی متر ، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله کودکان و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد که شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده در صورت جمع کردن آن این ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری فراهم باشد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین کمتر خواهد بود. تحمل وزن این کالا برابر 120 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای یک کاناپه بادی یک نفره محسوب می شود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز به 2.5 کیلوگرم رسیده که وزنی مناسب و سبک برای جا به جایی و حمل آن می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی تمامی محصولات بادی از جمله این کاناپه بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از تهیه کردن یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه کاناپه نازل پمپ باد مروبطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان در زهای بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابراین مقدار باد زدن به بدنه این کالا می تواند در مراقبت و نگهداری از این محصول بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره در رنگ صورتی از سبک ترین و کم حجم ترین کاناپه های بادی راحتی برای استفاده در منزل بوده و گزینه ای مناسب برای به کار بردن در اتاق های خواب و نشیمن خواهد بود. این محصول بدنه ای قابل شستشو داشته و امکان استفاده در فضای باز و در شرایط جوی آن آرام را فراهم خواهد نمود. محصولی با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...