کاناپه بادی یک نفره چند کاره ضد تعریق

BD-0050WR

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
770,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره ضد تعریق از جدید ترین نوع کاناپه های بادی با نشیمنگاه ضد تعریق بوده که از بدنه دو رنگ با رنگ های ملایم و شاد بهره مند می باشد. این کالا برای استفاده در محل های مختلف داخل منزل و حتی محل کار طراحی و تولید شده و برای سنین بزرگسالان گزینه خوبی خواهد بود. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل بوده که محلی راحت برای نشستن ایجاد می کند. علاوه بر این نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا نیز به صورت مواج گونه طراحی شده تا به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد. این کالا دارای کیفیت و دوام قابل قبولی نسبت به قیمت مناسب خود داشته و توسط انواع پمپ های باد قابل راه اندازی خواهد بود. همچنین قسمت دیواره و زیرین این کاناپه بادی نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 105 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های متصل به هم
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره چند کاره ضد تعریق

کاناپه های بادی یک نفره در انواع مختلفی تولید شده که برخی از حالت تاشو و برخی نیز از حالت های چند کاره و ساده بهره مند می باشند. این کاناپه بادی نیز یکی از راحت ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که بیشتر برای استفاده در منزل و همچنین محل کار تولید شده که به منظور استراحت های سطحی استفاده می شود. محصولی که مناسب افراد مختلف از جمله سنین بالا بوده به دلیل اینکه طراحی آن بسیار راحت و ارگونومیک می باشد. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه مشابه مبل های بادی یک نفره بوده که از تکیه گاهی با طراحی یکدست برخوردار می باشد. تکیه گاه تعبیه شده روی بدنه ارتفاع یکسانی داشته و کاملا دست ها و کمر را پوشش می دهد. طراحی رویه این مبل به شکل مواج بوده که موجب می شود تا هنگام نشستن اعضای بدن به خوبی در بر گیرد. این نوع طراحی در عبور بهتر جریان هوا تاثیر خوبی داشته تا در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان نیز به حد کافی موثر باشد. قسمت کف این کاناپه کمی گود بوده تا در مدت زمان استفاده عمل هواگیری انجام شده تا از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

کاناپه بادی یک نفره ضد تعریق از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و جیر می باشد. بدنه ای که از ضخامت قابل قبولی برخوردار بوده و در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در دمای داخل منزل مقاوم خواهد بود. این بدنه در تمام قسمت های خود جز نشیمنگاه و تکیه گاه روکش طرح چرم داشته اما از روکش جیر یا همان مخمل برای رویه این کاناپه استفاده شده تا علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر مصرف کننده از تعریق آنها نیز تا حدودی جلوگیری کند. از ویژگی های خوب جنس بدنه این محصول می توان به داشتن انعطاف بالا همانند دیگر محصولات بادی اشاره نمود. قابلیتی که اجازه می دهد این کالا را در حجم و اندازه های کوچکتری جمع کرد تا به راحتی در هر مکان مختلفی قابل حمل باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای کاناپه یک نفره معادل (طول: 105 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و در صورت جمع کردن کاناپه ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاعی که برای این کاناپه ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد به همین دلیل ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین کمتر خواهد بود. این محصول دارای تحمل وزن 130 کیلوگرمی داشته که نشان دهنده کیفیت و ساختار قوی بدنه می باشد. وزن بسته بندی آن نیز  2.4 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی لازم است ابتدا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس برای این کالا تهیه کرده، سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با دریچه را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت کنید که در صورت باد زدن بیش از حد به این کاناپه به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید، بنابراین مقدار باد زدن این کاناپه می تواند تاثیر بسزایی در مراقبت و نگهداری از این کالا داشته باشد. همچنین بادی از برخورد هر گونه شی تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان روی کاناپه پرش نداشته باشید.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره ضد تعریق از راحت ترین کاناپه های بادی یک نفره با طراحی بدنه ساده بوده که دارای طراحی بدنه ارگونومیک و راحتی می باشد. این کاناپه بادی برای سنین بزرگسال گزینه بسیار مناسبی بوده و قسمت داخل آن ضد تعریق می باشد. محصولی که به راحتی به دلیل داشتن وزن و حجم کم در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود. این محصول از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...