کاناپه بادی یک نفره چند کاره طبی

HY0410C-T

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره طبی از بهترین کاناپه های بادی چند کاره با طراحی ارگونومیک بوده که از نشیمنگاهی شیبدار بهره مند می باشد. بدنه ای با کیفیت بالا که ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل می باشد. برای قسمت های دیواره و قسمت زیر کاناپه نیز از روکش طرح چرم ساخته شده است. این بدنه دارای کیفیت خوبی بوده که قسمت های بیرونی آن به خوبی در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. اما نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا به صورت مواج طراحی شده و به دلیل اینکه از نشیمنگاه شیبدار برخوردار بوده در راحتی استفاده مصرف کننده بسیار تاثیر گذار خواهد بود. این قسمت از کاناپه قابلیت طبی بودن را نیز برای کاربران به همراه خواهد داشت از همین رو برای بیماران نیز گزینه مناسبی خواهد بود. علاوه بر این بدنه این کاناپه در برابر تعریق بالا نیز از مقاومت خوبی برخوردار خواهد بود. یک جای مخصوص بطری نیز برای این محصول تعبیه شده که می توان از آن برای نگهداری اشیای کوچک نیز استفاده کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای جای مخصوص بطری
دارای نشیمنگاه شیبدار و گود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره چند کاره طبی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره یکی از مناسب ترین کاناپه های بادی با طراحی بدنه طبی بوده که از کیفیت و ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این کالا دارای جنس بدنه خوبی بوده که در رنگ های مختلفی نیز تولید و عرضه گشسته است. این کاناپه دارای طراحی مشابه مبل های بادی بوده و به دلیل راحتی بالایی که داشته می تواند برای استفاده بیماران نیز گزینه بسیار مناسبی باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این محصول همانند مدل های بادی بوده که از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار می باشد. بدنه ای که دارای رویه مواج بوده و از نشیمنگاهی گود برخوردار می باشد. قسمتی از بدنه که به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و محلی بسیار راحت برای نشستن و ریلکس کردن فراهم خواهد نمود. این کاناپه بر روی خود یک جای مخصوص برای بطری آب داشته که از آن می توانید برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمایید. تیکه گاه کمر این مبل به اندازه بزرگ بوده که به محلی بسیار راحت برای نشستن و ریلکس کردن ایجاد خواهد کرد. این محصول دارای یک دریچه باد بوده که به وسیله این دریچه باید محصول خود را راه اندازی نمایید.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسیمت دیواره ها و کف استفاده شده است. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده و قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه بسیار کوچکتری را فراهم خواهد کرد. این بدنه دارای کیفیت و ضخامت مناسبی بوده و به دلیل استفاده از روکش جیر برای این مبل علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن در برابر تعریق بالا نیز مقاومت مناسبی خواهد شد. یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این کاناپه بادی داشتن بدنه ای با قابلیت تعمیر می باشد. بنابراین هر زمانی این محصول آسیبی ببیند به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم و استفاده چندین باره خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر (طول: 70 سانتی متر ف عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین بخصوص برای بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. زمانی که این کالا را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر شده تا به راحتی امکان حمل و جا به جایی آن فراهم باشد. تحمل وزن این محصول معادل 130 کیلوگرم بوده که نشان دهنده استحکام و کیفیت بدنه این محصول خواهد بود. این تحمل وزن با مقدار باد کردن بدنه رابطه مستقیمی خواهد داشت بنابراین هر چقدر باد این کاناپه را افزایش دهید به دلیل فشار روی بدنه از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. برای باد زدن نیز باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمود. این پمپ های باد را می توان از فروشگاه اینتکس نیز تهیه نمود. اما دقت داشته باشید که باد بیش از حد به این کالا وارد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی وارد خواهد شد. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی این محصول خودداری کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره از نوع طبی یکی از مناسب ترین و راحت ترین کاناپه های بادی برای استفاده در منزل بوده که از کیفیت بدنه بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول دارای رنگبندی بوده و برای استفاده سنین بزرگسال در منزل و حتی فضای کار گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...